AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:26 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:26 Om du har hatt nakkeprolaps, hvordan startet det og hvordan var forløpet ditt? Hvor var det vondt? Anonymkode: 28461...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet tirsdag kl 19:36 #2 Del Skrevet tirsdag kl 19:36 Har hatt to prolaps, og de har vært helt forskjellige. Den første ble vond i løpet av et døgn. Vondt i nakken og stråling ut i armen. En vanvittig smerte. Måtte haste i taxi til legevakten midt på natta for å få smertestillende. Smertene varte i rundt to måneder. Ble helt bra etterpå. Med den andre ble jeg øm i nakken. Har stråling ut i arm og bein. Periodevis nedsatt følelse og av og til stikking ut i arm og fingertupper. Har permanent mistet litt av styringa i beinet. Kjenner det når jeg tar en rask sving, f.eks. Symptomene har kommet og gått i over et år. De kommer stort sett etter at jeg har overbelastet nakken med bæring eller soving i vond stilling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Takk for svar. 😊 flere erfaringer? Anonymkode: 28461...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for svar. 😊 flere erfaringer? Anonymkode: 28461...021 Ble veldig nummen i en arm i noen uker, ingen særlig smerte. Fikk ingen varige nerveskader, bare stiv nakke. Anonymkode: 1788b...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble veldig nummen i en arm i noen uker, ingen særlig smerte. Fikk ingen varige nerveskader, bare stiv nakke. Anonymkode: 1788b...c25 Legger til: Prolapsen kom av et fall. Anonymkode: 1788b...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Gikk med smerter i armen av og på i ca 6-7 mnd. Etter hvert begynte jeg å miste/glippe ting. Så ble smertene uutholdelige nervesmerter og uten pauser. Da gikk jeg til legen som henviste til MR, som viste stor prolaps. Ble operert to dager senere. Vellykket operasjon. Er fremdeles helt fin 4 år etter. Anonymkode: d6204...6b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå