AnonymBruker Skrevet 3. april #101 Del Skrevet 3. april Plutselig var det gått et kvartal av året. Anonymkode: 513c4...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #102 Del Skrevet 3. april Jeg skal være single i 2025, fordi jeg har aldri vært singel over en lengre periode i hele mitt voksne liv, det er på tide å fokusere på seg selv. Er attraktiv og har flere dates jeg kan dra på, tar de når jeg føler for, men ikke mye motivasjon når jeg ikke søker forhold. Anonymkode: f2ddd...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #103 Del Skrevet 4. april Og der begynte den ene personen jeg trodde det kunne bli noe med, å date noen andre… Dette skjer egentlig hver gang😅 Møter en som virker å ha de samme interessene og holdningene i livet, men så finner de noen de liker bedre enn meg. Det som er kjipt, er at den nye ikke har noe av de kvalitetene eller interessene som det ble sagt var viktig. Kun utseende altså, men men. Får ikke gjort noe med det, får finne meg en ny hobby eller no😄 Anonymkode: 82d0a...992 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 5. april #104 Del Skrevet 5. april Det er ganske digg å være singel. Jeg har et ganske stort behov for kontroll og vil derfor ikke ha en dame som saboterer min livsførsel og min økonomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 9. april #105 Del Skrevet 9. april Etter å ha vært single siden 2009 så tror jeg ikke det blir den store forandringen i 2025 heller. Men skal ut å reise litt i jobb og ser frem til det og det blokkerer også for å finne seg kjæreste ser jeg for meg. Livet som single er enkelt.. jeg vet ikke om hva som er best. Har bare opplevd ett dårlig forhold i mitt liv. Ellers vært single så har ikke peiling på hvordan ett bra ett er. Vet i hvertfall at det må slå singlelivet hvis jeg skal kunne se det som noe positivt. Så heier på alle single.. enkelt liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 9. april #106 Del Skrevet 9. april Cartman skrev (På 5.4.2025 den 19.52): Det er ganske digg å være singel. Jeg har et ganske stort behov for kontroll og vil derfor ikke ha en dame som saboterer min livsførsel og min økonomi. Signerer dette! Tror jeg kommer til å forbli single livet ut gitt.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå