Gå til innhold

Tråden for oss som forblir single også i 2025

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer til å være singel i 2025 og alle år fremover. Har innsett at mitt menneske ikke finnes. Ingen kan elske meg. Om det hadde vært mulig hadde jeg møtt minst en hittil i livet, men jeg har altså klart å passere 40 uten at dethar skjedd. Menn vil visst ikke ha kvinner som er så gamle som meg heller, så her er alt håp definitivt ute. Skal bruke all min tid fremover på ting som faktisk er mulig å få til, ingenting på menn og kjærlighet. 

Anonymkode: 46963...54f

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Regner med 2025 blir et ensomt år det også ja, når kvinner finner ut at jeg jobber i butikk "selv om jeg er jo i 30åra!" mister de all interesse for meg. Har dog ingen planer om å bytte yrke da jeg trives ekstremt godt, beste jobben jeg noen gang har hatt.

Har i det minste en katt å plage når jeg kjeder meg :)

Anonymkode: e6cae...451

Nå er ikke jeg tidenes catch selv kanskje, men jeg hadde ikke brydd meg en centimeter om jeg traff deg og vi hadde god kjemi og du jobbet på butikk, som renholder, krovert, bingovert, ingeniør eller aksjemegler. Det er viktig at du har en jobb du trives med, og at du generelt har et godt liv og trives i deg selv ❤️ Bare så du vet det!

Anonymkode: 6e17d...75d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg slapp å være singel i 2025, men på min alder er det ingen som får den opp lenger, så det kan vel egentlig være like greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke for meg at jeg ikke skal gå single inn i 2025 som de 15 forrigegående årene så jo det gjør jeg nok. 

Er som K50. Jeg tiltrekkes ikke av menn på egen alder og dermed er det vel kjørt.  Og som hun sier så er begynner de å bli litt avdanka i 50 årene. Jeg tiltrekkes ikke av noen. 

Han jeg møtte her, har jeg innsett er hot and cold og ikke interessert så da ble det 1 date i 2024.  Ikke værst.. kunne vært verre. 

Så ja jeg blir med over så får jeg se hva som skjer. 

Lykke til alle sammen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, prøver vel men trenden de siste åra er at det bare blir smågreier eller ryker på en my FF (men det har jeg så jeg klarer meg nå)

Skal møte en nå før helga her da, det er nå spennende iallefall. Har snakka på snap egentlig alt for lenge men pga jobbing, barn å litt annet er det ikke blitt noe møting. Men nå snakka vi om det i går kveld så nå blir det endelig. 

Jeg som @GrønnNellik68 tiltrekkes ikke noe særlig av menn på min alder/eldre. Han her er 10 år yngre. Det er passende 😁 

Anonymkode: ef50d...992

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kommer til å være singel i 2025 og alle år fremover. Har innsett at mitt menneske ikke finnes. Ingen kan elske meg. Om det hadde vært mulig hadde jeg møtt minst en hittil i livet, men jeg har altså klart å passere 40 uten at dethar skjedd. Menn vil visst ikke ha kvinner som er så gamle som meg heller, så her er alt håp definitivt ute. Skal bruke all min tid fremover på ting som faktisk er mulig å få til, ingenting på menn og kjærlighet. 

Anonymkode: 46963...54f

Det finnes utrolig mange menn der ute som vil ha kvinner over førti, det må du altså ikke tvile på. Både yngre og eldre menn. 

Klart noen kan elske deg! Men jeg er enig i at du bør fokusere på ting som gir deg glede, mestring og sosial kontakt. Men jeg synes ikke du skal gi opp håpet om kjærligheten helt. 

Anonymkode: f50b7...760

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GrønnNellik68 skrev (4 timer siden):

Ser ikke for meg at jeg ikke skal gå single inn i 2025 som de 15 forrigegående årene så jo det gjør jeg nok. 

Er som K50. Jeg tiltrekkes ikke av menn på egen alder og dermed er det vel kjørt.  Og som hun sier så er begynner de å bli litt avdanka i 50 årene. Jeg tiltrekkes ikke av noen. 

Han jeg møtte her, har jeg innsett er hot and cold og ikke interessert så da ble det 1 date i 2024.  Ikke værst.. kunne vært verre. 

Så ja jeg blir med over så får jeg se hva som skjer. 

Lykke til alle sammen. 

Kjørt og kjørt....spørs nå din egen alder og hvor langt ned du sikter?

Anonymkode: 33be6...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg kommer garantert til å være singel i 2025 også, men det er også litt etter eget ønske. Er arbeidsledig, blakk og deppa, og det virker ikke som det kommer til å løse seg i tide før jeg eventuelt må flytte hjem til bygda på pikerommet i en alder av 38, etter å ha tømt hele EK-kontoen min. Ikke veldig attraktivt på markedet, for å si det sånn. Skal heldigvis ikke ha barn, så sånn sett er det ikke noe å stresse med. Har egentlig beilere med og uten barn, men det virker ikke som de forstår situasjonen min og hvordan det påvirker økonomien, så jeg bare unngår å være sosial på steder der jeg vet jeg kan treffe dem.

Anonymkode: 7657c...9c0

Gjør det noe at økonomien er litt laber da? Klart, det har vel noe å si om man skal planlegge familie og huskjøp, men det høres jo ikke ut som det er noe du prioriterer akkurat nå, og må vel regne med at menn på din alder enten er ferdig med det der, eller uansett ikke har noe ønske om det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke for meg at jeg møter noen i 2025, selv om jeg er et kupp. Det skal mye til for at jeg firer på kravene mine, da må hun være svært attraktiv for at jeg skal gå med på noe. Men de er vanskelig å finne...

Anonymkode: 1958f...c06

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 20.07):

Hvor mange er vi som garantert blir single i hele 2025? Sign in! La oss sutre sammen.

2025 er mitt siste hele år i 30-årene. For alle mine kamerater har kjærlighetsproblematikken løst seg ved rundt 30 år. De fleste har barn, jeg har gitt opp (selv om jeg er mann).

Anonymkode: 513c4...727

Jeg har flere venner som tilsynelatende lever drømmelivet. Gift, barn, hus med hage, båt eller hytte, og alt som gjør seg bra på Instagram. Alle disse har til felles er at de har aldri fri til seg selv. Hver helg er det tettpakket program fra morgen til kveld. Aktiviteter for barna eller oppusning. Og oppusning er det ikke lite av. Hvor slitne de er er alltid tema når de skal drive small talk. Hvor slitne de er og hvor mye de må gjøre. At de aldri har fri. Det disse mennene har til felles, er at de har håravfall og høyt blodtrykk, og hvis man ser objektivt på det, så er de tjenere for kone og barn. Du ser på disse kameratene dine og er kanskje misunnelig, men er du misunnelig fordi du faktisk vil ha det samme livet som de, eller er du misunnelig fordi du har blitt indoktrinert til å tro at din eneste mening i livet er å lenke deg fast i familielivet? Er du misunnelig som om du skulle ha vært en ungdomsskoleelev som er misunnelig fordi du ikke har den kule jakka som alle de andre? 

Jeg er min egen herre. Mester over egen skjebne. Jeg kan i praksis selge alt jeg eier og flytte til den andre siden av planeten i morgen, hvis jeg føler for det. Jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil. Ta et år permisjon og bo i telt i Femundmarka, weekend i New York eller Manilla, male hele leiligheten svart eller spy grønn, jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil og jeg føler meg aldri ensom. 

Anonymkode: 13e64...e2c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser ikke for meg at jeg møter noen i 2025, selv om jeg er et kupp. Det skal mye til for at jeg firer på kravene mine, da må hun være svært attraktiv for at jeg skal gå med på noe. Men de er vanskelig å finne...

Hvis du er singel fordi du ikke vil fire på kravene, så er du ikke det kuppet du tror du er. Både menn og kvinner forblir single fordi de overvurderer egen attraktivitet. 

Anonymkode: 13e64...e2c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Regner med 2025 blir et ensomt år det også ja, når kvinner finner ut at jeg jobber i butikk "selv om jeg er jo i 30åra!" mister de all interesse for meg. Har dog ingen planer om å bytte yrke da jeg trives ekstremt godt, beste jobben jeg noen gang har hatt.

Jeg har høyere utdanning, men kan egentlig tenke meg å skifte beite og begynne å jobbe i butikk jeg. Tror nok færre bryr seg om hva slags jobb du har enn du tror. Trivsel er mye viktigere. Var sammen med en som ikke trivdes på jobb, det var tungt å leve i, og endte med brudd til slutt. 😔

Jeg har veldig lyst å finne noen i 2025, men jeg firer heller ikke på kravene. Jeg "tok til takke" i forrige forhold, og det endte i mange år med svært vanskelig samspill på grensa til traumer i etterkant, så det gjør jeg aldri igjen. 

Men kravene er ikke større enn at det skal være en snill, grei og tålmodig mann, som er interessert i å være med meg, gjøre ting med meg og være et team. Så de fleste faller inn under kravene. Men så er det jo de udefinerbare tingene som er litt vanskeligere å sette fingeren på, de må også være tilstede. Er de ikke det, trives jeg veldig godt som singel i stedet😊

Anonymkode: fbab3...6c9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har høyere utdanning, men kan egentlig tenke meg å skifte beite og begynne å jobbe i butikk jeg. Tror nok færre bryr seg om hva slags jobb du har enn du tror. Trivsel er mye viktigere. Var sammen med en som ikke trivdes på jobb, det var tungt å leve i, og endte med brudd til slutt. 😔

Jeg har veldig lyst å finne noen i 2025, men jeg firer heller ikke på kravene. Jeg "tok til takke" i forrige forhold, og det endte i mange år med svært vanskelig samspill på grensa til traumer i etterkant, så det gjør jeg aldri igjen. 

Men kravene er ikke større enn at det skal være en snill, grei og tålmodig mann, som er interessert i å være med meg, gjøre ting med meg og være et team. Så de fleste faller inn under kravene. Men så er det jo de udefinerbare tingene som er litt vanskeligere å sette fingeren på, de må også være tilstede. Er de ikke det, trives jeg veldig godt som singel i stedet😊

Jeg har også høyere utdanning. Likevel ufør. Er ikke dum vet du. Men prøver å finne hverdagen etter langt forhold. Ting tar tid ganske enkelt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 20.07):

Hvor mange er vi som garantert blir single i hele 2025? Sign in! La oss sutre sammen.

2025 er mitt siste hele år i 30-årene. For alle mine kamerater har kjærlighetsproblematikken løst seg ved rundt 30 år. De fleste har barn, jeg har gitt opp (selv om jeg er mann). I praksis er det ingen menn på 40 som blir førstegangsfedre, det er kun de med gode ressurser som opplever det. Føler meg utenfor, men samtidig ofte likegyldig. Likevel unngår jeg jevnaldrende for å bli påminnet det. Jeg har ingenting som skal til for å bli vurdert som en partner.

Hvorfor forblir du singel i 2025?

Anonymkode: 513c4...727

Jeg har en del problemer som jeg må fikse og jeg har nok med meg selv per dagens dato :) Dessuten jeg orker bare ikke Tinder.. Det er så mye tull der og jeg kjenner jeg bare blir bitter og sure av det. Jeg har vel også landet litt på den der «jeg har ingenting som gjør at menn blir interessert i meg».   

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hører alltid at folk sier at de er et kupo, men hva er det som gjør deg til et kupp? Oppriktig nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 minutt siden):

Jeg har en del problemer som jeg må fikse og jeg har nok med meg selv per dagens dato :) Dessuten jeg orker bare ikke Tinder.. Det er så mye tull der og jeg kjenner jeg bare blir bitter og sure av det. Jeg har vel også landet litt på den der «jeg har ingenting som gjør at menn blir interessert i meg».   

Jeg føler faktisk at jeg har mye å tilby en mann 😄 Men det er det å finne den som passer og som faktisk har noe å tilby meg og, det er en utfordring. Har ikke datet i år da, så har tatt en pause. Vurderer å starte opp igjen neste år, men grøss. Det er jo pyton 😅

Anonymkode: 42e07...538

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg føler faktisk at jeg har mye å tilby en mann 😄 Men det er det å finne den som passer og som faktisk har noe å tilby meg og, det er en utfordring. Har ikke datet i år da, så har tatt en pause. Vurderer å starte opp igjen neste år, men grøss. Det er jo pyton 😅

Anonymkode: 42e07...538

Ja, det er ganske pyton :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (6 minutter siden):

Jeg har også høyere utdanning. Likevel ufør. Er ikke dum vet du. Men prøver å finne hverdagen etter langt forhold. Ting tar tid ganske enkelt. 

Hæ? Hvordan kunne du tolke den som at jeg snakket ned deg? Eller andre for den saks skyld? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hæ? Hvordan kunne du tolke den som at jeg snakket ned deg? Eller andre for den saks skyld? 

Så lenge du er anonym bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er da drøssevis av damer i samme yrke som deg, ulike butikkbransjer kryr det av kvinnelige ansatte. De ville jo ikke hatt noe å utsette på jobben din når de selv jobber med det. Har du tenkt på det? :) Alt håp er altså ikke ute. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...