AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #41 Del Skrevet 8 timer siden Kommer til å være singel i 2025 og alle år fremover. Har innsett at mitt menneske ikke finnes. Ingen kan elske meg. Om det hadde vært mulig hadde jeg møtt minst en hittil i livet, men jeg har altså klart å passere 40 uten at dethar skjedd. Menn vil visst ikke ha kvinner som er så gamle som meg heller, så her er alt håp definitivt ute. Skal bruke all min tid fremover på ting som faktisk er mulig å få til, ingenting på menn og kjærlighet. Anonymkode: 46963...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #42 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Regner med 2025 blir et ensomt år det også ja, når kvinner finner ut at jeg jobber i butikk "selv om jeg er jo i 30åra!" mister de all interesse for meg. Har dog ingen planer om å bytte yrke da jeg trives ekstremt godt, beste jobben jeg noen gang har hatt. Har i det minste en katt å plage når jeg kjeder meg Anonymkode: e6cae...451 Nå er ikke jeg tidenes catch selv kanskje, men jeg hadde ikke brydd meg en centimeter om jeg traff deg og vi hadde god kjemi og du jobbet på butikk, som renholder, krovert, bingovert, ingeniør eller aksjemegler. Det er viktig at du har en jobb du trives med, og at du generelt har et godt liv og trives i deg selv ❤️ Bare så du vet det! Anonymkode: 6e17d...75d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 6 timer siden #43 Del Skrevet 6 timer siden Skulle ønske jeg slapp å være singel i 2025, men på min alder er det ingen som får den opp lenger, så det kan vel egentlig være like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå