Gå til innhold

Tråden for oss som forblir single også i 2025

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fun fact: Hvis du fortsetter å sutre forblir du singel for alltid. Skal du virkelig bruke resten av livet som bitter?

Er singel selv og er heller ikke på leit etter partner. Livet handler om mer enn som så, det er altfor kort til å bare sitte og sutre! 😁 m36, singel i 9år (tiden flyr😂)

Anonymkode: 1afc1...140

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg forblir nok singel til neste år også. Fordi det finnes knapt seksuelle menn på min alder😅

❤️lig hilsen k50

Anonymkode: 4e99b...d4f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem vet hva neste år vil bringe? Eller morgendagen for den saks skyld.. Fokuset mitt for 2025 vil være på andre ting enn å finne en kjæreste. Hun må nok finne meg, så skal jeg være åpen og mottakelig. Skuldrene er senker og jeg skal ha det gøy i 2025

Anonymkode: 3e483...20c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fun fact: Hvis du fortsetter å sutre forblir du singel for alltid. Skal du virkelig bruke resten av livet som bitter?

Er singel selv og er heller ikke på leit etter partner. Livet handler om mer enn som så, det er altfor kort til å bare sitte og sutre! 😁 m36, singel i 9år (tiden flyr😂)

Anonymkode: 1afc1...140

Kilde til denne "fun fact"?

Anonymkode: 33be6...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok singel hele neste år jeg også, vandt med å være singel, og jeg er veldig sær, liker ingenting lengere🙁

Det skal jo så sies at livet er flott alene også :D og jeg elsker friheten min. Får masse tid å besøke tantebarna mine ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke singel, men har en kompis som er singel og har vært det nesten hele sitt liv. Han er i starten av 30 åra og sutrer rundt dette med at han ikke finner noen. 

Problemet er at han bruker mesteparten av tiden sin på gaming og gjør nesten null innsats for å treffe damer. (eller, han gjør ingenting). Har fortalt han flere ganger om at han må legge ned litt innsats om han ønsker å treffe noen, men han gidder ikke... 
Da har jeg heller ikke sympati med han heller. 

Det er jo ingenting som kommer av seg selv? eller? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tviler egentlig på at jeg blir singel i hele 25, men vi får se. Merker at jeg bare blir mer og mer kresen, har flere krav som må innfris og at jeg ikke vil vike på mine grunnverdier. 
Ble singel for noen mnd siden.

Han som skal endre det, må være rimelig fantastisk

Anonymkode: c2a14...8ad

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke lyst på kjæreste. Mistet interessen helt. Har andre verdier nå. Syntes hele forhold greiene er slitsomt. Liksom sååå intim med noen man knapt kjenner. Også er det sånn i noen år . Enten går det over og noen blir skikkelig såret  eller så havner man i ett slags vennskapsforhold . Kjedelig . Eg vil sove alene og bestemme når og hva jeg skal spise :) osv osv osv..Kan godt ha litt sex en sjelden gang. Men blir bare glad når de går hjem. 

Anonymkode: eacdd...c23

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig liten trua på meg selv neste år. Blir nok singel med mindre det skjer noe ekstraordinært i livet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er med! Kjærlightslivet mitt har stort sett vekslet mellom å være tragisk og en vits, og nå gidder jeg ikke mer. Blir garantert singel i 25 and beyond. 

Klem til dere andre 😌

Anonymkode: aa220...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg forblir helt klart singel i 2025 og, vært singel i 9 år. Jeg er kvinne på 46 år, med 2 barn, men yngste er 17 år. Jeg trives som singel, og vil mye heller være singel, enn å ta til takke med noen. Og jeg er veldig sær. 

Anonymkode: f7707...fd3

Jeg er en kvinne på 46 år og deler dine tanker om dette. To barn, vil ikke ha samboer mens de bor hjemme. Ferdig med Tinder og er tilfreds som singel. 7 år her☺️

Anonymkode: 84761...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33, har vært singel i ca 3år nå. Synes det er veldig vanskelig å finne noen, men prøver i hvert fall. Vil jo ha noen å reise med, kjøpe leilighet sammen med, få barn. 
Mye rart på datingapper synes jeg. Enten er det menn jeg ikke får kjemi med, menn med masse barn fra før av, menn med spesielle kinks, ute etter noe casual eller noe lignende. Håååper det dukker opp noe i 2025 da!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Goodtimes skrev (4 timer siden):

Er ikke singel, men har en kompis som er singel og har vært det nesten hele sitt liv. Han er i starten av 30 åra og sutrer rundt dette med at han ikke finner noen. 

Problemet er at han bruker mesteparten av tiden sin på gaming og gjør nesten null innsats for å treffe damer. (eller, han gjør ingenting). Har fortalt han flere ganger om at han må legge ned litt innsats om han ønsker å treffe noen, men han gidder ikke... 
Da har jeg heller ikke sympati med han heller. 

Det er jo ingenting som kommer av seg selv? eller? 

De jeg kjenner som klager mest over å være single og at det ikke finnes noen bra menn/damer igjen er også sånn du beskriver vennen din. Tafatte og litt bitre men dømmende samtidig liksom, ganske fantastisk kombo, kan ikke fatte hvorfor ingen kaster seg over dem:P

Jeg er singel etter et skikkelig dårlig forhold, men har begynt å kjenne på egenverdi det siste halvåret, og det kan godt hende jeg er singel hele 2025, men jeg er åpen for alt som er positivt og der man kan gi hverandre energi og glede:) Misforstå meg rett; ikke noe friends with benefits-greier, men venner eller noen å bli kjent med over tid. Ikke noe hastverk.

Anonymkode: 6e17d...75d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg skal være singel i 2025! Og alle andre år framover 🥳🥳

Anonymkode: 62ac0...488

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forblir singel fordi jeg vil. Jeg var gift i mange år, ikke noe lykkelig forhold fra min side, og etter det vil jeg ikke mer forhold. Orker heller ikke datinglivet i dag, og alle de ufyselige mennene som griseprater på første kontaktforsøk osv. Eller grøss og gru, de sender dick pics... 🤢

Nei, jeg trives veldig godt som singel og kunne ikke tenke meg å få en ny mann i livet. Eller... det finnes en person jeg kjenner fra før som jeg KUNNE kanskje tenkt meg, om han ville ha meg, men det vil han ikke. Så når det ikke kan bli han, får det bli ingen. Helt greit. Jeg trives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har veldig lyst på kjæreste, men har vert uaktuelt pga både psykiske og fysiske problemer som jeg må få orden på før det kan bli aktuelt å prøve å finne noen. Nå er endelig det psykiske ikke et problem lenger, og det jobbes med å fikse det fysiske. Men kommer nok til å ta kanskje et par år til før alt er i orden. Først da tenker jeg at jeg vil prøve meg på "markedet".

Anonymkode: aa5cc...846

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg kommer garantert til å være singel i 2025 også, men det er også litt etter eget ønske. Er arbeidsledig, blakk og deppa, og det virker ikke som det kommer til å løse seg i tide før jeg eventuelt må flytte hjem til bygda på pikerommet i en alder av 38, etter å ha tømt hele EK-kontoen min. Ikke veldig attraktivt på markedet, for å si det sånn. Skal heldigvis ikke ha barn, så sånn sett er det ikke noe å stresse med. Har egentlig beilere med og uten barn, men det virker ikke som de forstår situasjonen min og hvordan det påvirker økonomien, så jeg bare unngår å være sosial på steder der jeg vet jeg kan treffe dem.

Anonymkode: 7657c...9c0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg kommer garantert til å være singel i 2025 også, men det er også litt etter eget ønske. Er arbeidsledig, blakk og deppa, og det virker ikke som det kommer til å løse seg i tide før jeg eventuelt må flytte hjem til bygda på pikerommet i en alder av 38, etter å ha tømt hele EK-kontoen min. Ikke veldig attraktivt på markedet, for å si det sånn. Skal heldigvis ikke ha barn, så sånn sett er det ikke noe å stresse med. Har egentlig beilere med og uten barn, men det virker ikke som de forstår situasjonen min og hvordan det påvirker økonomien, så jeg bare unngår å være sosial på steder der jeg vet jeg kan treffe dem.

Anonymkode: 7657c...9c0

Forstår skammen, men om de vet, og om du liker en? Kjærlighet kan dukke opp i den mørkeste stund. 

Håper det ordner seg 😊

Anonymkode: 9691a...0c0

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Regner med 2025 blir et ensomt år det også ja, når kvinner finner ut at jeg jobber i butikk "selv om jeg er jo i 30åra!" mister de all interesse for meg. Har dog ingen planer om å bytte yrke da jeg trives ekstremt godt, beste jobben jeg noen gang har hatt.

Har i det minste en katt å plage når jeg kjeder meg :)

Anonymkode: e6cae...451

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Regner med 2025 blir et ensomt år det også ja, når kvinner finner ut at jeg jobber i butikk "selv om jeg er jo i 30åra!" mister de all interesse for meg. Har dog ingen planer om å bytte yrke da jeg trives ekstremt godt, beste jobben jeg noen gang har hatt.

Har i det minste en katt å plage når jeg kjeder meg :)

Anonymkode: e6cae...451

Ser ikke problemet som dame, trivsel er livets høyeste drøm 😄 Og katt ❤️🐈‍⬛ 

Anonymkode: 9691a...0c0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...