AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #61 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg ble single for første gang siden jeg var 24 i år (er 42) så jeg føler jeg bør være single en stund, få prosessert dette forholdet ferdig og finne ut hva jeg vil og hvem jeg er. Men selv etter det, tror jeg nok jeg vil forbli single, jeg ser ikke helt for meg at jeg kan bli forelska nå, det virker helt fjernt. Og selv om jeg bor i Oslo, opplever jeg ikke at det er noen single, interessante menn her. Alle de bra jeg kjenner er opptatt. Det positive er at jeg trives veldig godt nå og har en fast pulevenn så jeg får ironisk nok mer sex og varme nå enn de siste ti åra... Anonymkode: e1311...288 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #62 Del Skrevet 5. desember 2024 Gudene vet om jeg er singel neste år eller ei. Er blitt litt likegyldig til det. Jeg har ett barn, 35 år og stresser ikke! Jeg har rødvin/familie og gode venner. Så uansett klarer jeg meg. Jeg er snill, pen og rolig. Kansje en smule eksentrisk uten å være helt ekstrem for å si det sånn. Jeg kunne ønsket meg en mann som var ferdig med festlivet, en som vil lage gode middager med meg eller reise litt😊 opplevd utnyttelse og svik fra menn så vil ha en snill og god mann som ikke har umodne fakter. Men samtidig vil jeg ikke ha en tøffel! Jeg tror jeg er ett kupp fordi jeg har gode verdier og god moral, jeg tar vare på meg selv og er oppriktig interessert i andres ve og vel. Jaja sånn er det. Lykke til til alle oss👀😄 Anonymkode: c8537...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 5. desember 2024 #63 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kjørt og kjørt....spørs nå din egen alder og hvor langt ned du sikter? Anonymkode: 33be6...e4c 10-15 år er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #64 Del Skrevet 5. desember 2024 GrønnNellik68 skrev (21 minutter siden): 10-15 år er greit. Du gjør det svært vanskelig for degselv med det kravet. Anonymkode: 9691a...0c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 5. desember 2024 #65 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Du gjør det svært vanskelig for degselv med det kravet. Anonymkode: 9691a...0c0 den som intet våger intet vinner.. men jeg er heller alene enn med noen man ikke er tiltrukket av da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #66 Del Skrevet 5. desember 2024 GrønnNellik68 skrev (35 minutter siden): den som intet våger intet vinner.. men jeg er heller alene enn med noen man ikke er tiltrukket av da.. Å det samme tenker de. Anonymkode: 9691a...0c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #67 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 20.07): Hvor mange er vi som garantert blir single i hele 2025? Sign in! Hvorfor forblir du singel i 2025? Anonymkode: 513c4...727 Jeg forblir singel fordi jeg ikke ønsker en kjæreste😄 Jeg hadde min «drømmemann» som jeg valgte å avslutte forholdet med for snart 6 år siden. Da ble trangen etter for første gang i mitt liv fra jeg var 15 år til å bli singel for stor. Var grusomt vanskelig å faktisk avslutte, men nå har jeg blitt så godt vant at jeg ikke ønsker å avslutte min singeltilværelse😅 Å være 100% egoistisk og kun meg selv å ta hensyn til er fantastisk. Anonymkode: eb0ff...a45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #68 Del Skrevet 5. desember 2024 GrønnNellik68 skrev (1 time siden): den som intet våger intet vinner.. men jeg er heller alene enn med noen man ikke er tiltrukket av da.. Kan du virkelig ikke tenne på jevnaldrende? Eller de som er 3-5 år yngre. 10-15 er veeeldig mye for de aller fleste menn. Iallefall oppover. Anonymkode: 513c4...727 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #69 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg forblir singel fordi jeg ikke ønsker en kjæreste😄 Jeg hadde min «drømmemann» som jeg valgte å avslutte forholdet med for snart 6 år siden. Da ble trangen etter for første gang i mitt liv fra jeg var 15 år til å bli singel for stor. Var grusomt vanskelig å faktisk avslutte, men nå har jeg blitt så godt vant at jeg ikke ønsker å avslutte min singeltilværelse😅 Å være 100% egoistisk og kun meg selv å ta hensyn til er fantastisk. Anonymkode: eb0ff...a45 Godt sagt! Samme her😁 Anonymkode: c8537...95b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #70 Del Skrevet 5. desember 2024 Okapi skrev (10 timer siden): Gjør det noe at økonomien er litt laber da? Klart, det har vel noe å si om man skal planlegge familie og huskjøp, men det høres jo ikke ut som det er noe du prioriterer akkurat nå, og må vel regne med at menn på din alder enten er ferdig med det der, eller uansett ikke har noe ønske om det. Ja, jeg har ikke råd til å være spesielt sosial lenger, det er slik jeg overlever med den økonomien jeg har nå. Jeg er dessverre heller ikke så attraktiv at menn kan overse det at jeg verken har jobb eller leilighet og må bo som en student. Men det verste er jo den personen jeg har blitt midt i dritten, en sur megge som ikke er i stand til å elske noen. Det gjør meg ikke noe å være singel lenger, men jeg håper jo innerst inne at jeg ikke har havnet i en tilstand jeg blir værende i resten av livet. Anonymkode: 7657c...9c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #71 Del Skrevet 5. desember 2024 GrønnNellik68 skrev (5 timer siden): 10-15 år er greit. Ok, og du er selv hvor gammel? Anonymkode: 33be6...e4c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #72 Del Skrevet 5. desember 2024 Helene skrev (6 timer siden): Så lenge du er anonym bruker? Jeg må tydeligvis ha fått både utdannelse og sertifikat i posten, for nå skjønner jeg ikke hva du snakker om? Her må jeg tydeligvis få det inn med t skje. (Og det vil jeg gjerne ha, for jeg forstår helt seriøst ikke hvordan jeg kan ha tråkket deg på tærne? ) Anonymkode: fbab3...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 5. desember 2024 #73 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg gjemte meg godt for alle potensielle beilere i år og krysser fingrene for at jeg forblir singel i 2025 også, for med karriereskifte og nye fulltidsstudier har jeg ikke tid til å date noen, så jeg håper virkelig ingen på studiet kommer og ødelegger planen min 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #74 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 19.53): Regner med 2025 blir et ensomt år det også ja, når kvinner finner ut at jeg jobber i butikk "selv om jeg er jo i 30åra!" mister de all interesse for meg. Har dog ingen planer om å bytte yrke da jeg trives ekstremt godt, beste jobben jeg noen gang har hatt. Har i det minste en katt å plage når jeg kjeder meg Anonymkode: e6cae...451 Høres rart ut, har flere venninner som er sammen med menn som jobber i matbutikk (og vi er 40). Men det kan jo være at det hjelper om du ser etter andre i samme bransje? Anonymkode: 7c090...a9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 5. desember 2024 #75 Del Skrevet 5. desember 2024 Sutre har jeg lite behov for men planen min for 2025 er å fortsette ikke være på apper, utvikle de relasjonene jeg allerede har i livet og finne på mest mulig gøy som gir livsglede ☺️ Ikke vært singel såå lenge denne runden ca 10 mnd og siste erfaring var at ja det var veldig koslig være litt sånn kjæreste jente igjen men det var og veldig slitsomt og jeg orker ikke det der a4 oplegget igjen med bli kjent med svigermor, venner og press og mas om 5 års plan +++😂fast tilgang til nærhet og omsorg og noen å skravle om dagen med var fint. Var og fint med en så gavmild fyr fikk masse greier var konstant gave dryss det var jo gøy selvsagt 😂 Nei var gøy å kaste seg ut i det igjen på noen nivå men ble også veldig klar over hvor tydelig jeg ikke orker det der. Jeg er ferdig med barn og ønsker heller ikke samboer i nærmeste fremtid. Er 37 og føler både eldre og yngre er verpesyke. 2025, sitte rolig i båten evt fisk må hoppe oppi sjøl uten min innsats 😂 Jeg går for sjelefred og selvutvikling, fokus på de relasjoner som allerede er i livet 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #76 Del Skrevet 5. desember 2024 Hvorfor forblir du singel i 2025? - Fordi jeg har for høye krav, og pga at jeg er lat og feit + har gitt litt opp datingapper. Men for å være ærlig er det deilig, slipper å bo sammen med noen, slipper å ha et hektisk liv. Kan bestemme hva jeg vil bruke tiden på 100%, eller må jo jobbe også 😅 så nesten 100%. Har både venniner og kompiser jeg henger med så er ikke ensom. Har hørt fra flere venniner at de hater store tv'er. At det er noe som går igjen blant damer. Ofre min 83" for å få dame? Tror ikke det nei 😬. Litt trist at jeg aldri får oppleve det med familielivet, og ingen barn som kan besøke meg når jeg blir gammel og grå. Anonymkode: 252ca...c90 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #77 Del Skrevet 6. desember 2024 -Missi- skrev (9 timer siden): Sutre har jeg lite behov for men planen min for 2025 er å fortsette ikke være på apper, utvikle de relasjonene jeg allerede har i livet og finne på mest mulig gøy som gir livsglede ☺️ Ikke vært singel såå lenge denne runden ca 10 mnd og siste erfaring var at ja det var veldig koslig være litt sånn kjæreste jente igjen men det var og veldig slitsomt og jeg orker ikke det der a4 oplegget igjen med bli kjent med svigermor, venner og press og mas om 5 års plan +++😂fast tilgang til nærhet og omsorg og noen å skravle om dagen med var fint. Var og fint med en så gavmild fyr fikk masse greier var konstant gave dryss det var jo gøy selvsagt 😂 Nei var gøy å kaste seg ut i det igjen på noen nivå men ble også veldig klar over hvor tydelig jeg ikke orker det der. Jeg er ferdig med barn og ønsker heller ikke samboer i nærmeste fremtid. Er 37 og føler både eldre og yngre er verpesyke. 2025, sitte rolig i båten evt fisk må hoppe oppi sjøl uten min innsats 😂 Jeg går for sjelefred og selvutvikling, fokus på de relasjoner som allerede er i livet 👍 Der har du meg og! Blir kjent med hele hans familie, for å ikke snakke om den beryktede svigermor🫣 orker ikke!! Så blir det vel slutt uansett så why bother! Anonymkode: c8537...95b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 6. desember 2024 #78 Del Skrevet 6. desember 2024 Ikke hele 2025. Jeg nekter! I have to take me together! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #79 Del Skrevet 6. desember 2024 Endelig en klubb for meg! Neida, men jeg kommer garantert til å være singel også neste år. Det er noe med å være rasjonell og se virkeligheten slik den er. Mye har på papiret ligget til rette for at jeg burde kunne finne noen, og jeg er nok på mitt mest attraktive nå, men det vil seg bare ikke. Kanskje er det utseendet. Kanskje jeg er rar. Kanskje begge deler. Jeg prøver i hvert fall ikke lenger, det er for vondt. Alle takler en del motgang, men etter 37 år uten positive opplevelser overhodet har jeg nådd min grense. Anonymkode: ae90a...0d5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 7. desember 2024 #80 Del Skrevet 7. desember 2024 bruker_K skrev (På 4.12.2024 den 13.28): Jeg er 33, har vært singel i ca 3år nå. Synes det er veldig vanskelig å finne noen, men prøver i hvert fall. Vil jo ha noen å reise med, kjøpe leilighet sammen med, få barn. Mye rart på datingapper synes jeg. Enten er det menn jeg ikke får kjemi med, menn med masse barn fra før av, menn med spesielle kinks, ute etter noe casual eller noe lignende. Håååper det dukker opp noe i 2025 da! Jeg er mann i 30 årene og er også kronisk singel. Vil ha et stabilt og fint forhold med ei dame. Men det er så vanskelig å treffe noen. Datingapper funker ikke. Og ikke har jeg noe stort sosialt nettverk ettet å ha flyttey hjem igjen. Jeg har rett og slett mistet håpet helt om å finne noen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå