Gå til innhold

Skal du på nyttårsfest for single?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Singelturer.no arrangerer nyttårsfest for single, lurte litt på om jeg skulle delta. Slike arrangementer er egentlig ikke noe for meg, for mye mennesker, har vanskelig for å komme i prat med mennesker jeg ønsker å prate med, er for blyg, så blir det gjerne til at jeg bare blir sittende alene og se på alle andre som mingler, og føle meg enda mer ensom og håpløs enn om jeg bare hadde holdt meg hjemme. Samtidig tenker jeg at den som intet våger intet vinner. Jeg kommer meg i hvert fall ut blant folk, får meg god mat og litt underholdning. Har du erfaring med slike eventer, eller tenkt på å delta?

https://www.singelturer.no/nyttaarsfest

Anonymkode: 025bf...8ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke, men syns du skal 😊 

Anonymkode: a9cdb...988

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det blitt arrangert i byen jeg bor i så hadde jeg dratt 😊

Anonymkode: b2896...a8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør nok ikke det som gift trebarnspappa. Men det høres ut som en kjempeidé og utrolig mye bedre enn Tinder. Selvfølgelig bare du som kan avgjøre om du skal dra men all mulig lykke til om du drar. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg gjerne ha gjort, men akkurat nå blir det for dyrt for meg. 

Anonymkode: 6ebe2...101

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne sikkert blitt med på singelfest, men ikke på nyttårsaften, og ikke på det opplegget der. Ganske pregløst hotell på Økern (av alle steder), snittalderen på deltakerne ser ut til å være seksti, og underholdningen er dansebandmusikk? Får ærlig talt danskebåtvibber. 😛

Endret av Okapi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke, vil ikke risikere at det bare er masse menn på 60+. Hadde det vært 35-60 så kanskje. Er 48 selv og holder meg +/- 5-10 år. Det finnes selvfølgelig menn på 60 som holder seg kjempegodt, men det blir mange år hvor de er pensjonister og jeg jobber.

Anonymkode: 18641...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betale 3000 kr for å se på en gjeng desperate kvinner prøve å imponere den høyeste mannen i rommet? Nei takk.

Anonymkode: 9e085...e9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kanskje ikke, vil ikke risikere at det bare er masse menn på 60+. Hadde det vært 35-60 så kanskje. Er 48 selv og holder meg +/- 5-10 år. Det finnes selvfølgelig menn på 60 som holder seg kjempegodt, men det blir mange år hvor de er pensjonister og jeg jobber.

Anonymkode: 18641...fab

Trodde menn i 50 og 60 åra var på Hemsedal med lommeboka 

Anonymkode: c79dd...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SingleandMingle arrangerer nyttårsfest i Tønsberg. Ser ut til at de har god aldersspredning. Jeg er litt nysgjerrig,  men vil dra på et vanlig arrangement med dem før jeg slår til med nyttårsfest.

Den på Økern,  har ikke hørt om den, men jeg mistenker at det blir for høy snittalder for meg som er nær aldersgrensen.

Det hadde vært gøy å høre erfaringer fra noen som har deltatt

Anonymkode: 9433d...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre lite single-greier i Trondheim. Ser det er litt for studenter innimellom, det er jo en studentby. Men for oss litt eldre er det lite altså. Synd! 

Anonymkode: b2896...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...