AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #1 Del Skrevet 3. desember 2024 Denne mannen jeg har drømt om i alle år som jeg nå har fått kontakt med, hva er dette? Kan det være noe? Blir jeg skilt? Lever i dødt ekteskap Anonymkode: 6ce31...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Ah, kjære deg, dette høres ut som et klassisk "Elskerne møter Tårnet"-øyeblikk i tarot-verdenen! Den døde ekteskapet skriker etter et "Tårnet"-øyeblikk for endring, og den drømmemannen? Definitivt "Stjernen" som lokker deg mot noe nytt og spennende – eller bare en påminnelse om hva du savner. Kanskje universet bare prøver å si: "Tid for en reality-check og litt selvpleie før du hopper hodestups!" Anonymkode: 8cc71...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Del Skrevet 7. desember 2024 Du ender opp singel uten noen av dem Anonymkode: cdc7a...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå