AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #1 Del Skrevet 3. desember 2024 Er en stund siden jeg solgte sist, hva ligger meglerkostnaden på for tiden? Vurderer å bare bruke samme megler jeg har brukt før, men greit å vite hva «normal» pris er. Magefølelse er viktigere enn å spare noen tusenlapper, men begynner det å bli firesifret må man jo ta en ekstra runde. Bydel Østensjø, typisk «melk og brød»-leilighet på 67 kvm. Hvilken % og hva betalte dere utenom? Jeg kan selvfølgelig få inn flere meglere, men spør her også 😊 Anonymkode: 8bdc5...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 3. desember 2024 #2 Del Skrevet 3. desember 2024 Blir fort 50k i provisjon og 50-70k i ulike kostnader som takst, meglerpakke, annonsering, bilder, ymse gebyrer osv. Og provisjonen stiger i takt med størrelsen på salgssummen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #3 Del Skrevet 3. desember 2024 Liker propr veldig godt jeg. Ingen der som lyger deg rett opp i trynet som meglere gjør. Full pakke: 34k https://propr.no/pris Like trygt som megler. Anonymkode: 40174...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå