Sitronterte Skrevet 4. desember 2024 #21 Del Skrevet 4. desember 2024 Virker som magesår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #22 Del Skrevet 4. desember 2024 Sitronterte skrev (1 time siden): Virker som magesår. Nei😂 det er ikke slike symptomer Anonymkode: 929d8...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #23 Del Skrevet 4. desember 2024 Ts her igjen. Ringte legekontoret for sikkerhets skyld men fikk ingen time. Ettersom det kun har vært en episode og friskt blod. Men får time dersom det skjer igjen Anonymkode: 929d8...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #24 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har tarmkreft med spredning. Merket ingenting før kreften var langtkommen. Jeg får nå livsforlengende behandling, jeg har ingen mulighet til å bli frisk. Å tro at du alltid vil merke det i tide om du blir syk er rimelig naivt. Anonymkode: 1c2e1...e3b Hva merket du når du først merket noe da? Anonymkode: 929d8...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #25 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg har hatt dette noen ganger gjennom livet og vært hos legen med det kanskje tre ganger. Hver gang har legen sett en liten rift og gitt meg en krem, så har det gått over av seg selv. En knøttliten rift fører til mer blod enn man skulle tro akkurat der 😅 Anonymkode: a2947...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #26 Del Skrevet 4. desember 2024 Sikkert bare en liten rift Anonymkode: 8a222...607 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarta Skrevet 4. desember 2024 #27 Del Skrevet 4. desember 2024 Som andre skriver er friskt blod mest sannsynlig feks hemoroider. Det er ihvertfall mindre skummelt enn hvis der er mørkt blod fra lenger opp i systemet. Ta en tur til legen, så slipper du bekymre deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #28 Del Skrevet 4. desember 2024 Tarta skrev (20 minutter siden): Som andre skriver er friskt blod mest sannsynlig feks hemoroider. Det er ihvertfall mindre skummelt enn hvis der er mørkt blod fra lenger opp i systemet. Ta en tur til legen, så slipper du bekymre deg Jepp. Legene ser sånt hele tiden. Var aldri noe problem å dra til legen med sånt for meg. Rask liten titt med et lys, så fikk de bekreftet at det var en rift og jeg slapp å bekymre meg. Anonymkode: a2947...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #29 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva merket du når du først merket noe da? Anonymkode: 929d8...089 Jeg fikk magesmerter etter hvert. På det tidspunktet hadde kreften spredd seg, og var uhelbredelig. Anonymkode: 1c2e1...e3b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #30 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 20.57): Kan også være magesår. Du må kontakte lege. Anonymkode: fe907...a7e Nei. Blod fra magesekken er ikke friskt blod når det kommer til endetarmen. Noen nevner kreft, som så klart kan være en årsak- men heller usannsynlig grunnet friskt blod èn gang. Opplever ts flere episoder så burde hun kontakte lege for å utelukke kreft. Aller helst er det rift eller hemoroide Anonymkode: 0a571...a82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #31 Del Skrevet 17. januar Ferskt blod og/eller slim skal man også ta alvorlig, om det ikke gir seg eller gjentar seg. Jeg har en tarmsykdom og var nylig til lege pga friskt blod i avføringen (hadde med bilder). Ble henvist videre, legen sa han hadde gjort det uavhengig av tarmsykdommen, fordi såpass mye blod skal undersøkes uansett. Det er litt for mange som ikke går til lege, og hvor sykdom oppdages for sent. Men en dag med blod er jeg enig i ikke er nok. Men det er smart å følge med og se om det gjentar seg. Om det «bare» er rift eller hemorider er det greit å få hjelp med det også. Anonymkode: 860af...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå