AnonymBruker Skrevet i går, 15:33 #1 Del Skrevet i går, 15:33 Jeg har siste uka fått noen stikk på kroppen som klør. Google sier det kan være veggedyr, men jeg ser ingen tegn til det (ihvertfall ikke av de tegnene som ramses opp på nett). Hunden som også sover i sengen klør ikke veldig mye men jeg vet ikke om det kan være andre ting? Er jo ikke tid for fuglelopper heller.. Uansett da, hva gjør jeg? Jeg har forsikring i LO, ringer jeg dem og sier at jeg tror jeg har veggedyr? Eller må jeg først få noen på befaring for å bekrefte/avkrefte? Er det vanskelig å bli kvitt? Jeg har aldri vært borti lignende før, men det er jo noe som bor i senga mi når jeg får et eller to stikk om natten... 😭 Anonymkode: d10cd...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:39 #2 Del Skrevet i går, 15:39 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har siste uka fått noen stikk på kroppen som klør. Google sier det kan være veggedyr, men jeg ser ingen tegn til det (ihvertfall ikke av de tegnene som ramses opp på nett). Hunden som også sover i sengen klør ikke veldig mye men jeg vet ikke om det kan være andre ting? Er jo ikke tid for fuglelopper heller.. Uansett da, hva gjør jeg? Jeg har forsikring i LO, ringer jeg dem og sier at jeg tror jeg har veggedyr? Eller må jeg først få noen på befaring for å bekrefte/avkrefte? Er det vanskelig å bli kvitt? Jeg har aldri vært borti lignende før, men det er jo noe som bor i senga mi når jeg får et eller to stikk om natten... 😭 Anonymkode: d10cd...649 Begynn med å få hunden ut av senga, støvsug og vask alt. Støvsugerposer kaster du ut i frost etter bruk, eller ute i søpla. Gir det seg ikke da, så må du grundigere til verks. Anonymkode: 49920...959 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:45 #3 Del Skrevet i går, 16:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har siste uka fått noen stikk på kroppen som klør. Google sier det kan være veggedyr, men jeg ser ingen tegn til det (ihvertfall ikke av de tegnene som ramses opp på nett). Hunden som også sover i sengen klør ikke veldig mye men jeg vet ikke om det kan være andre ting? Er jo ikke tid for fuglelopper heller.. Uansett da, hva gjør jeg? Jeg har forsikring i LO, ringer jeg dem og sier at jeg tror jeg har veggedyr? Eller må jeg først få noen på befaring for å bekrefte/avkrefte? Er det vanskelig å bli kvitt? Jeg har aldri vært borti lignende før, men det er jo noe som bor i senga mi når jeg får et eller to stikk om natten... 😭 Anonymkode: d10cd...649 Kan da være så mangt som bikkja kan ha hatt med seg på kroppen Anonymkode: 29b9c...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Fuglelopper kan vare i årevis. Har du først fått det i hus, er det nesten umulig å bli kvitt. Vask grundig, steame senga, vask alt (sengetøy og klær) på 90° (ja, nitti) grader. Tørketromle på høyeste varme. kast støvsugerposer, legg ut åte for veggdyr og se. Er det resultater, må du kontakte firma for å få de fjernet. Anonymkode: 6faa3...c12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Har du sjekket hunden for vanlige lopper? Lag veggdyrfeller selv, billig og enkelt (søk opp bedbug trap) Anonymkode: 9f28e...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå