AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:57 #1 Del Skrevet tirsdag kl 14:57 Har første time i uke 7. Anonymkode: b9ebd...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:01 #2 Del Skrevet tirsdag kl 15:01 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har første time i uke 7. Anonymkode: b9ebd...7b5 Ja Anonymkode: ca320...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:34 #3 Del Skrevet tirsdag kl 15:34 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja Anonymkode: ca320...f57 Takk. Anonymkode: b9ebd...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet tirsdag kl 15:34 #4 Del Skrevet tirsdag kl 15:34 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har første time i uke 7. Anonymkode: b9ebd...7b5 Å fikk du kontroll så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:36 #5 Del Skrevet tirsdag kl 15:36 Maleficenta skrev (8 minutter siden): Å fikk du kontroll så tidlig? Ja for å bli henvist til tidlig ultralyd grunnet alder. Anonymkode: b9ebd...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet tirsdag kl 15:37 #6 Del Skrevet tirsdag kl 15:37 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja for å bli henvist til tidlig ultralyd grunnet alder. Anonymkode: b9ebd...7b5 Åja. Jeg tok nipt og alle disse greiene før jeg hadde kontroll hos fastlegen/jm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:40 #7 Del Skrevet tirsdag kl 16:40 Maleficenta skrev (1 time siden): Åja. Jeg tok nipt og alle disse greiene før jeg hadde kontroll hos fastlegen/jm Men hvordan fikk du time til det da? Gikk du privat? Anonymkode: b9ebd...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet tirsdag kl 21:31 #8 Del Skrevet tirsdag kl 21:31 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men hvordan fikk du time til det da? Gikk du privat? Anonymkode: b9ebd...7b5 Ble henvist av med genetikk siden jeg er bærer av en genfeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Maleficenta skrev (På 3.12.2024 den 16.34): Å fikk du kontroll så tidlig? Første kontroll (fylle ut papirer bare) er et sted mellom uke 6 og 12. Det er bare å finne ledig tid hos fastlegen og bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde med, men ble ikke spurt etter det/tatt prøve. Dette var i uke 6, var bare samtale med jordmor og bestilling av tidlig ultralyd. Første urinprøve hadde jeg med til kontroll i uke 12. Vet ikke hva som er vanlig, men skader jo ikke å bare ta med:) Anonymkode: 6c268...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå