AnonymBruker Skrevet 3. desember #1 Del Skrevet 3. desember Tenker på div "ekstra" utstyr som babyneste, bedsidecribe, vippestol, bærebagg man kan ha i baggdelen i vognen osv? Er så usikker på hva som er praktisk, vi har et 3 etasjes hus og ellers en 3 åring som ikke brukte annet enn bæresele og samsov med meg, men håper virkelig vi får bruk for litt mer denne gangen 😅 det var virkelig tungt å ha baby på seg 24/7 det første hele året, men den godtok ikke annet. Anonymkode: 04b4e...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #2 Del Skrevet 3. desember Vippestol og babynest Brukt masse, veldig fornøyd! Anonymkode: 202c5...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #3 Del Skrevet 3. desember Bedside crib, babynest og vogn brukte vi mest. Vippestol brukte vi aldri, men hadde babysetet til Stokke tripp trapp stolen en kort periode. Anonymkode: ac3ed...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #4 Del Skrevet 3. desember Vi hadde slyngevugge til minstebarnet, og det var utrolig praktisk og ble brukt til dagsoving hvis vi ikke gikk tur. Vi hadde både stativ og feste til dørkarm. Stativ fordi vi ikke hadde mulighet for krok i taket. Feste til dørkarm fordi vi da kunne ha den i døra inn til vårt soverom, og i dørkarmer når vi sov borte, eller bare tok baby med oss på besøk hos andre. Dyr greie, men jeg ville ikke vært foruten. (Men jeg savnet en motor, så den kunne gynge selv. Så det hadde jeg kjøpt om vi hadde skullet ha et barn til.) Anonymkode: 52b7d...a63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #5 Del Skrevet 3. desember Bedside crib med hjul! Trillet med meg til stuen. Ellers hadde vi veldig lite bruk fot ekstrautstyr. Arvet en vippestol, men den luktet vondt og fikk ikke vasket, så kjøper ny til nestemann. Anonymkode: cbe38...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #6 Del Skrevet 3. desember Brukte newborn-setet til tripp trapp endel. Da kunne hun være sammen med meg på kjøkkenet hvis jeg holdt på der, og sitte med oss når vi spiste. Anonymkode: 627c2...221 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #7 Del Skrevet 3. desember Med nr 1, ingenting, sov bare på meg. Nr 2; vippestol, babynest, bæresele. Anonymkode: 5525e...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #8 Del Skrevet 3. desember Babysete til tripptrapp, vippestol (etter en stund) og babynest var vel i grunn det eneste «ekstra» vi hadde i tillegg til de vanlige tingene som vogn og bilstol. Bærebag har ikke vi behov for, men sikkert fint å ha om man må bære en sovende baby opp flere etasjer. Anonymkode: 86711...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #9 Del Skrevet 3. desember Bæresjal fra najell, super enkelt å bruke. Vippestol er helt topp, og babygym. Vi har moonboon med flat bunn, dyrt men verdt sin vekt i gull for oss! Anonymkode: 92bed...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #10 Del Skrevet 4. desember Najell nest og ferdigknytt sjal gjør hverdagen mye enklere her! Anonymkode: f2e7d...9c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #11 Del Skrevet 4. desember Dukker noen ganger opp i dagligvarebutikker i babyutstyr hyllen. Uunnværlig på farten. https://fyndiq.no/produkt/bla-multifunksjonell-plast-3-roms-melkepulverkopp-liten-lagdelt-melkeboks-multifunksjonell-liten-boks-3e75bc84707b45f9/ Anonymkode: 4af62...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #12 Del Skrevet 4. desember Babysete til tripp trapp, bæresjal+bæresele, og najell sleep carrier (vi bodde i tredje etasje uten heis og hadde vogna stående i bod på bakkeplan, ellers hadde vi nok ikke hatt SÅ mye bruk for den). Anonymkode: 7be7e...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #13 Del Skrevet 4. desember Bedside crib var gull! Babynest ble brukt til de vokste utav den. Nattpose, bæresjal. Anonymkode: e2911...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mangolassie Skrevet 4. desember #14 Del Skrevet 4. desember Til første: vogn, bæresjal, bæresele, ringslynge, babynest. Hadde bedside crib men han nektet den fullstendig og sov bare inntil meg med puppen i munnen til han var ett og et halvt. Til andre: vogn, bæresele, babynest, vugge, ringslynge. Denne nektet å sitte i bæresjalet som hadde vært så uunnværlig med første. God gammeldags trevugge ved siden av min seng trives han oppi, og han vil absolutt ikke samsove eller ammes liggende slik som første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet fredag kl 09:31 #15 Del Skrevet fredag kl 09:31 Ammeskjold reddet ammingen med førstemann🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:32 #16 Del Skrevet fredag kl 13:32 Det aller viktigste var bæresjal! Brukte også tripptrapp med nyfødsete en del. Babynest, vippestol og bedside crib ble aldri brukt her Anonymkode: 695de...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym6789 Skrevet fredag kl 18:26 #17 Del Skrevet fredag kl 18:26 Vippestol. Brukte den aldri lenge i slengen, men gull å kunne løpe i dusjen eller spise mens han var happy i stolen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:36 #18 Del Skrevet fredag kl 18:36 Appen Napper Anonymkode: 2bad3...6f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:42 #19 Del Skrevet fredag kl 18:42 Hva er egentlig denne moonboongreia? Jeg har sett den nevnes ofte, men jeg forstår ikke hva som er spesielt med denne? Og dette med gynging, og motorer som kan gynge, jeg trodde der var et poeng å forsøke å unngå all gynging (som i vugge for eksempel) for at barnet ikke skal bli avhengig av det for å få sove? Hilsen uvitende førstegangsgravid.. Anonymkode: 0e21d...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:09 #20 Del Skrevet fredag kl 19:09 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva er egentlig denne moonboongreia? Jeg har sett den nevnes ofte, men jeg forstår ikke hva som er spesielt med denne? Og dette med gynging, og motorer som kan gynge, jeg trodde der var et poeng å forsøke å unngå all gynging (som i vugge for eksempel) for at barnet ikke skal bli avhengig av det for å få sove? Hilsen uvitende førstegangsgravid.. Anonymkode: 0e21d...6f9 Jeg har nå bysset babyen min til nesten alle dupper I 5 måneder. Hadde jeg visst det fra start hadde nok jeg og kjøpt en moonboon. Det er litt som med smokk, man bruker de hjelpemidlene man har her og nå for å gjøre tilværelsen overkommelig. Så tar man avvenningen når den tid kommer. Det hadde vært best å ikke ha baby avhengig av bevegelse for å sovne, men det fungerer ikke akkurat nå uten masse gråt. Anonymkode: 7b7a5...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå