AnonymBruker Skrevet 3. desember #1 Del Skrevet 3. desember Med dressbukse til? Jeg har denne i flere farger og liker den veldig godt. Er det pyntet nok til julens anledninger? Hvilke sko og tilbehør bør jeg velge? Anonymkode: a1ae8...046 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. desember #2 Del Skrevet 3. desember Det kommer jo an på hva som er vanlig dit du skal, det finnes så mange tradisjoner - noen feirer julaften i pysj, andre i bunad. Hos oss ville det vært litt underpyntet på julaften, mens jeg har vært på noen nyttårsfeiringer pg julebord hvor det ville glidd rett inn og andre hvor det ville sett ut som du hadde gått feil. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #3 Del Skrevet 3. desember Enig med Daria. Det kommer helt an på dresskoden der du skal. Det kommer også litt an på hva du har sammen med den, av smykker, sminke, sko, osv. Den kan pyntes opp og ned. Den hadde vært helt innafor både på julebordet på jobben min, og på julaften hjemme hos oss. Men den hadde vært villt overpyntet på mannen sitt julebord (der kommer folk gjerne i hettegenser og hullete jeans). Anonymkode: 1067e...2b4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #4 Del Skrevet 3. desember Daria skrev (6 timer siden): Det kommer jo an på hva som er vanlig dit du skal, det finnes så mange tradisjoner - noen feirer julaften i pysj, andre i bunad. Hos oss ville det vært litt underpyntet på julaften, mens jeg har vært på noen nyttårsfeiringer pg julebord hvor det ville glidd rett inn og andre hvor det ville sett ut som du hadde gått feil. Hva pleier dere å ha på på julaften? Anonymkode: a1ae8...046 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #5 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig med Daria. Det kommer helt an på dresskoden der du skal. Det kommer også litt an på hva du har sammen med den, av smykker, sminke, sko, osv. Den kan pyntes opp og ned. Den hadde vært helt innafor både på julebordet på jobben min, og på julaften hjemme hos oss. Men den hadde vært villt overpyntet på mannen sitt julebord (der kommer folk gjerne i hettegenser og hullete jeans). Anonymkode: 1067e...2b4 Dresskode? Er det vanlig å oppgi dresskode til gjester på julaften og nyttårsaften, eller på arbeidsplassens julebord?? En ting er hva som er vanlig/forventet, men man har vel ikke direkte dresskode i slike uformelle sammenkomster? Jeg ser heller ikke problemet med at gjestene har litt ulik stil, så lenge alle er pyntet (eventuelt ingen er pyntet), lurte mer på generelt grunnlag på om dette egner seg til juleklær. Anonymkode: a1ae8...046 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #6 Del Skrevet 4. desember Bruk de blusene om du vil! Blås i hva andre går i! Julaften, nyttårsaften og julebord er jo ikke gallamiddager på Slottet liksom. Anonymkode: 56c9a...9f3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #7 Del Skrevet 4. desember Ja, den et absolutt innafor! Anonymkode: 0cc88...f5b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #8 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bruk de blusene om du vil! Blås i hva andre går i! Julaften, nyttårsaften og julebord er jo ikke gallamiddager på Slottet liksom. Anonymkode: 56c9a...9f3 Er det jeg også tenker. Men vet mange har sterke meninger.. TS Anonymkode: a1ae8...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #9 Del Skrevet 4. desember Gå med det du føler finest og komfortabel i! Eg holder på å avenne meg og tenke på hva andre går med. Av og til er eg ekstremt overpyntet og andre ganger ser eg ut som et dass, det er visst bare sånn eg er 😂🦾 bluse og dressbukse passer i alle anledninger (bortsett fra bryllup/gallamiddag) ta den fargen du på blusen du føler deg finest i den dagen😘 Anonymkode: c7d67...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gramma Skrevet 4. desember #10 Del Skrevet 4. desember Enig med den over som sa at så lenge man pynter seg, er det innafor. Folk pynter seg forskjellig, men det er fint å vise at man har gjort en innsats. Til det andre spørsmåket: Ville prøvd å balansere en potensielt sukkersøt topp med svart dressbukse og spisse pumps/skoletter. Holdt meg unna romantisk tilbehør, heller gått for noe sleekt og elegant. Men det er meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #11 Del Skrevet 4. desember Den var nydelig! Jeg vurderer å kjøpe den selv 😊 Anonymkode: 7abbd...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #12 Del Skrevet 4. desember Ja du kan bruke den ja. Jeg liker å pynte meg. Men jeg forventer ikke at andre skal kle seg som meg. Jeg forventer at dem er rene. Jeg er ikke så glad i å gå i kjoler lenger. Så dressbukse og en bluse er noe jeg bruker mye. Og jeg er veldig glad i høye hæler da. Anonymkode: 0b469...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #13 Del Skrevet 4. desember Tenker at på arbeidsplasser hvor den kunne vært den hverdagslige blusen så blir den underpyntet, men hvis du har en jobb hvor dere går i jeans og T-skjorte eller arbeidsuniform så er den innafor. Julaften fungerer den helt fint syns jeg. Nyttår hvis det er en rolig feiring, men underpyntet hvis det er en ordentlig nyttårsfest. Anonymkode: 32872...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå