AnonymBruker Skrevet 3. desember #1 Del Skrevet 3. desember Grunnet flere forsinkelser på en leveranse har jeg vært i kontakt med kundeservice flere ganger den siste tiden. Senest i går sa jeg at jeg derfor ikke lenger ønsker å få leveransen levert. I dag tidlig fikk jeg likevel en melding om at den var lastet på bil. Tok da igjen kontakt med kundeservice og de bekrefter at de skulle returnere den. Nå kom likevel pakken levert på døra og da jeg forklarte at den skulle returneres og viste bekreftelse på det, så forstod ikke sjåføren et ord norsk og bar esken inn i gangen. Det er ikke et større problem enn at jeg returnerer den igjen, men den veier mye og jeg har ikke bil. Men nå fikk jeg en bekreftelse på at pakken er levert og en link der jeg kan legge igjen mine synspunkter på leveringen, men den er satt passiv og jeg får ikke lagt igjen en tilbakemelding. Det er pinlig av et så stort selskap. De visste at jeg kom til å legge igjen en negativ tilbakemelding og har derfor sørget for at det ikke er mulig. Dessverre så kan man ikke bestemme seg for aldri å bruke Postnord igjen, da veldig mange nettbutikker benytter dem, men dette har vært en veldig negativ opplevelse. Anonymkode: 44f1d...554 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #2 Del Skrevet 3. desember Ok Anonymkode: 72664...a00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #3 Del Skrevet 3. desember Forstod ikke hvorfor du returnerte en pakke som ble levert og båret inn i gangen for deg.. Men Postnord er elendige på pakkelevering, det blir ofte problemer og forsinkelser. Har jeg valg i nettbutikk så velger jeg annet firma enn dem til leveringsjobben. Anonymkode: f53cd...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #4 Del Skrevet 3. desember Har så mange dårlige erfaringer med postnord at jeg som regel velger å ikke handle med de som bruker dem som benytter seg av postnord. Gjorde et unntak nå nylig, oppdaget litt for sent at det var postnord, ringte nettbutikken, de lovet å dobbelsjekke at dette skulle gå greit for seg, for de hadde visst ikke hatt noen problemer med postnord før. Så fikk jeg beskjed om at pakken skulle leveres en dato ett sted, ikke avtalt sted som nettbutikken hadde fått forsikring om at det skulle leveres. Så fikk jeg beskjed om at pakken kunne hentes det andre stedet. Men der var ingen pakke, og gikk butikken inn på postnord sine sider for å spore pakken så stod den som klar for levering nesten en uke senere. Mens jeg stud og snakket med fyren i butikken hvor pakken egentlig skulle bli/vært levert, så tikker det inn ny melding fra postnord om at pakken kan hentes et helt annet sted, en annen dato og sted enn hva sporingen av pakken ett minutt før hadde vist. Postnord eier ikke kontroll, er elendig på kundeservice, og er helt uforutsigbare og upålitelige, er min erfaring. Anonymkode: 97431...43e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #5 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Forstod ikke hvorfor du returnerte en pakke som ble levert og båret inn i gangen for deg.. Men Postnord er elendige på pakkelevering, det blir ofte problemer og forsinkelser. Har jeg valg i nettbutikk så velger jeg annet firma enn dem til leveringsjobben. Anonymkode: f53cd...a61 Nå har det rett og slett blitt en prinsippsak. De kan ikke holde på på denne måten. Og etter at det siste gangen ble bekreftet at den skulle bli returnert, så kan de ikke ta seg til rette og late som ingenting. Anonymkode: 44f1d...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #6 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har så mange dårlige erfaringer med postnord at jeg som regel velger å ikke handle med de som bruker dem som benytter seg av postnord. Gjorde et unntak nå nylig, oppdaget litt for sent at det var postnord, ringte nettbutikken, de lovet å dobbelsjekke at dette skulle gå greit for seg, for de hadde visst ikke hatt noen problemer med postnord før. Så fikk jeg beskjed om at pakken skulle leveres en dato ett sted, ikke avtalt sted som nettbutikken hadde fått forsikring om at det skulle leveres. Så fikk jeg beskjed om at pakken kunne hentes det andre stedet. Men der var ingen pakke, og gikk butikken inn på postnord sine sider for å spore pakken så stod den som klar for levering nesten en uke senere. Mens jeg stud og snakket med fyren i butikken hvor pakken egentlig skulle bli/vært levert, så tikker det inn ny melding fra postnord om at pakken kan hentes et helt annet sted, en annen dato og sted enn hva sporingen av pakken ett minutt før hadde vist. Postnord eier ikke kontroll, er elendig på kundeservice, og er helt uforutsigbare og upålitelige, er min erfaring. Anonymkode: 97431...43e Jeg kommer også til å unngå Postnord så langt det er mulig fremover. De er ekstremt uforutsigbare og upålitelige ja. Anonymkode: 44f1d...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
provhekk86 Skrevet 3. desember #7 Del Skrevet 3. desember Postnord er elendige på alt. Trenger nok ikke kunne skrive navnet sitt for å få jobb der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 3. desember #8 Del Skrevet 3. desember Sender ca. 1000 pakker i året med Postnord og tilsvarende med Bring og det er ikke store forskjellene. Postnord kunne vært lettere å få tak i på kundservice, det er jeg helt enig. Akkurat nå er det Desember og kaos, mye takket Kinesiske Temu, som overbelaster systemet, ikke mye butikkene og postkontorene får gjort med det.. At folk ikke kan forskjellen på virkedager og helg bidrar til en feilaktig forståelse av hvor lang tid frakt tar, så i det store og det hele er jeg ganske imponert over både Bring og Postnord, herregud så mange pakker de leverer der alt går på skinner, så er det noen ganger det tar en dag eller to ekstra, så blir folk helt krakilske. Nettbutikker benytter Postnord da de er langt rimeligere en Bring, noe du som kunde nyter godt av. Hos meg kan kunden selv bestemme, du kan til og medf få velge DHL eller FedEx om du måtte ønske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #9 Del Skrevet 3. desember K.B. skrev (3 minutter siden): Sender ca. 1000 pakker i året med Postnord og tilsvarende med Bring og det er ikke store forskjellene. Postnord kunne vært lettere å få tak i på kundservice, det er jeg helt enig. Akkurat nå er det Desember og kaos, mye takket Kinesiske Temu, som overbelaster systemet, ikke mye butikkene og postkontorene får gjort med det.. At folk ikke kan forskjellen på virkedager og helg bidrar til en feilaktig forståelse av hvor lang tid frakt tar, så i det store og det hele er jeg ganske imponert over både Bring og Postnord, herregud så mange pakker de leverer der alt går på skinner, så er det noen ganger det tar en dag eller to ekstra, så blir folk helt krakilske. Nettbutikker benytter Postnord da de er langt rimeligere en Bring, noe du som kunde nyter godt av. Hos meg kan kunden selv bestemme, du kan til og medf få velge DHL eller FedEx om du måtte ønske. Jeg er normalt ikke krakilsk 😅, men jeg har fått avtalt tilsammen fem tidspunkt pakken skulle leveres på og har sittet hjemme og ventet på en pakke som skulle leveres innen kl 22 uten å få noen beskjed om at den ikke kommer likevel. Hadde de enda gitt beskjed, så hadde alt vært greit. Men i dag, etter at den var kansellert, da dukket den plutselig opp... Anonymkode: 44f1d...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #10 Del Skrevet 3. desember K.B. skrev (7 minutter siden): Sender ca. 1000 pakker i året med Postnord og tilsvarende med Bring og det er ikke store forskjellene. Postnord kunne vært lettere å få tak i på kundservice, det er jeg helt enig. Akkurat nå er det Desember og kaos, mye takket Kinesiske Temu, som overbelaster systemet, ikke mye butikkene og postkontorene får gjort med det.. At folk ikke kan forskjellen på virkedager og helg bidrar til en feilaktig forståelse av hvor lang tid frakt tar, så i det store og det hele er jeg ganske imponert over både Bring og Postnord, herregud så mange pakker de leverer der alt går på skinner, så er det noen ganger det tar en dag eller to ekstra, så blir folk helt krakilske. Nettbutikker benytter Postnord da de er langt rimeligere en Bring, noe du som kunde nyter godt av. Hos meg kan kunden selv bestemme, du kan til og medf få velge DHL eller FedEx om du måtte ønske. Du har jo langt mer erfaring med det enn meg dersom du sender 1000 pakker i året, men jeg har en hobby som gjør at jeg også mottar en del pakker (dog ikke tusen i året...). Samtlige ganger jeg får det gjennom postnord, skjer det noe uforutsett. Med posten, opplever jeg ikke dette. Anonymkode: 3ef47...01f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 3. desember #11 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er normalt ikke krakilsk 😅, men jeg har fått avtalt tilsammen fem tidspunkt pakken skulle leveres på og har sittet hjemme og ventet på en pakke som skulle leveres innen kl 22 uten å få noen beskjed om at den ikke kommer likevel. Hadde de enda gitt beskjed, så hadde alt vært greit. Men i dag, etter at den var kansellert, da dukket den plutselig opp... Anonymkode: 44f1d...554 Kjenner til frustrasjonen, skjer hele tiden, har ventet på UPS siden Fredag nå.. Men gidder ikke bli frustrert, har akseptert at sånt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #12 Del Skrevet 3. desember K.B. skrev (12 minutter siden): Sender ca. 1000 pakker i året med Postnord og tilsvarende med Bring og det er ikke store forskjellene. Postnord kunne vært lettere å få tak i på kundservice, det er jeg helt enig. Jeg har også erfaring med at de er omtrent samme ulla. Får som regel pakkene, men ofte veldig forsinket og med en annen leveringsmåte enn beskrevet (eller ønsket, i de få tilfellene man har noe man skulle ha sagt der). Men jeg mottar ikke noe i nærheten av det du sender, så har ikke like godt grunnlag til å si hvem som er verst eller best. For meg er det to ting som har laget såpass krøll at jeg kvier meg for å bestille ting lenger. Det ene er pakkebokser, som egentlig burde vært en fordel for kundene. Men har opplevd flere ganger at pakkene ikke kan fås ut, eller at de bli returnert fordi boksen er full osv. Det andre er at det har blitt håpløst å motta noe fra utlandet. Alt jeg mottar derfra blir nå sendt til tollen og fortollet på nytt, og så må jeg gå på selgeren for å få pengene tilbake for dobbelt fortolling. Helt håpløst. Fraktkostnadene fra butikker som Amazon har økt kolossalt, så sammen med dårlige valutakurser og denne doble fortollingen blir det lite attraktivt. Og var vel forsåvidt det som var meningen. Anonymkode: 6da3f...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 3. desember #13 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Grunnet flere forsinkelser på en leveranse har jeg vært i kontakt med kundeservice flere ganger den siste tiden. Senest i går sa jeg at jeg derfor ikke lenger ønsker å få leveransen levert. I dag tidlig fikk jeg likevel en melding om at den var lastet på bil. Tok da igjen kontakt med kundeservice og de bekrefter at de skulle returnere den. Nå kom likevel pakken levert på døra og da jeg forklarte at den skulle returneres og viste bekreftelse på det, så forstod ikke sjåføren et ord norsk og bar esken inn i gangen. Det er ikke et større problem enn at jeg returnerer den igjen, men den veier mye og jeg har ikke bil. Men nå fikk jeg en bekreftelse på at pakken er levert og en link der jeg kan legge igjen mine synspunkter på leveringen, men den er satt passiv og jeg får ikke lagt igjen en tilbakemelding. Det er pinlig av et så stort selskap. De visste at jeg kom til å legge igjen en negativ tilbakemelding og har derfor sørget for at det ikke er mulig. Dessverre så kan man ikke bestemme seg for aldri å bruke Postnord igjen, da veldig mange nettbutikker benytter dem, men dette har vært en veldig negativ opplevelse. Anonymkode: 44f1d...554 Det kan du, jeg har boikottet postnord, kan alltid finne det samme i butikker som har posten eller helt hjem som alternativ, veldig mange tilbyr og flere leverings alternativer. Svært få sider jeg kommer borti som kun tilbyr postnord, eneste jeg kommer på i farten er zalando, så da blir det ikke handling derifra. Jeg har hatt utrolig problemer med Postnord, og på den andre siden ikke et eneste med verken posten eller helt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. desember #14 Del Skrevet 3. desember Det er veldig dårlig kvalitet på tjenestene deres. Sist jeg kjøpte noe på nett var PostNord befrakter. Pakken min ble levert til en fremmed dame på andre siden av landet. Bra jobba. Man bør benytte andre befraktere hvis man kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå