AnonymBruker Skrevet 3. desember #1 Del Skrevet 3. desember Får ikke napp på stillinger som er relevante med bachelor-emnet mitt, så nå vurderer jeg kurs som garanterer jobb etterpå. Vurderer t-banefører eller konduktør. Hva ville du valgt og hvorfor? Tror lønnen er nokså lik, og i tillegg er begge jobb i turnus. Anonymkode: e969e...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #2 Del Skrevet 3. desember Hah, skulle stå bachelorstudiet - ikke bachelor-emnet. SORRY 🙈😅 Ts. Anonymkode: e969e...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #3 Del Skrevet 3. desember Mellom de to ville jeg som introvert definitivt valgt t-bane-fører. Eget "kontor" og slipper snakke med de reisende. Jeg hadde ikke en gang hatt balanse til å være konduktør, gå rundt i toget i bevegelse. Og bare på en liten kort togtur nylig hørte jeg så mange ulike forklaringer på at folk ikke vil betale, at jeg blir matt. Anonymkode: 95fb5...3a4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #4 Del Skrevet 3. desember Wow, så flink du er som omstiller deg i stedet for å sette deg ned på rumpa med dagpenger! 🙌 T-banefører vil vel si at du kun kan jobbe i Oslo? Som som togkonduktør kan du vel bo overalt i landet? Anonymkode: b6609...e7c 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #5 Del Skrevet 3. desember hehe, jeg ville prøvd alt annet enn konduktør. Trikkefører eller t-banefører ville jeg tenke er gode jobber, både på lang sikt og midlertidig mens man søker andre ting. Konduktør? Gå fram og tilbake i toget, og evinnelig mas om å se billetter fra trøtte pendlere og skrikende unger, folk som klager om toget er forsinka eller de ikke får sitteplass, snikere som blir kranglete om du krever billett, surt og kaldt hver gang du må ut på stasjonen gjennom vinteren... All ære til de som orker den jobben. Anonymkode: 9b505...3c8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #6 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Wow, så flink du er som omstiller deg i stedet for å sette deg ned på rumpa med dagpenger! 🙌 T-banefører vil vel si at du kun kan jobbe i Oslo? Som som togkonduktør kan du vel bo overalt i landet? Anonymkode: b6609...e7c Tusen takk for gode ord! 💓💓💓 Og takk for svar alle sammen, er enig om det dere skriver. Skal prøve å få en t-banestilling i boks 🤞😊 Ts. Anonymkode: e969e...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #7 Del Skrevet 3. desember Konkurransen er uansett beinhard ved tbanefører - de får ofte inn 3-400 søknader hver gang og en omstendelig rekrutteringsprosess med evnetester og sånn. Jeg strøk på en av de testene eller var marginalt under på en av dem for å kunne gå videre (ja jeg spurte om det) Anonymkode: c81f4...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #8 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Konkurransen er uansett beinhard ved tbanefører - de får ofte inn 3-400 søknader hver gang og en omstendelig rekrutteringsprosess med evnetester og sånn. Jeg strøk på en av de testene eller var marginalt under på en av dem for å kunne gå videre (ja jeg spurte om det) Anonymkode: c81f4...79a Ja, vet at sjansen er minimal - men tenker likevel å prøve 😊🤞 Ts. Anonymkode: e969e...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå