AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #1 Skrevet 3. desember 2024 Datteren min ønsker seg en Dyson Airwrap men det blir for dyrt. Det finnes jo mange etterligninger på markedet, er det noen her som eier noen av de som kan anbefale noen? Anonymkode: 58a87...e6b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #2 Skrevet 4. desember 2024 Sohoohair sin, prøvde en venninne sin og ble overbevist. Har bestilt en selv. Koster 699, tar ca 10-14 dager med frakt så ville bestilt nå om det er julegave Anonymkode: d4192...193
gjest _gjest Skrevet 25. desember 2024 #3 Skrevet 25. desember 2024 Jeg vet at det var nettop julaften, men om hun ikke fikk noe kan jeg virkelig anbefale NOOA sin<3 fikk den i jul og den er kjempeartig, kommer med 8 attachments og gir meg fine krøller, kanskje til en bursdag?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #4 Skrevet 25. desember 2024 Jeg kjøpte en, husker ikke fra hvor. Men den var ikke verdt pengene. krøllene sittet i maks 20 minuttet før de detter ut. Skal du kjøpe noe slikt må du sørge for at det er kald luft på den, er visst det som gjør at krøllene holder. Anonymkode: 9f07d...491
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #5 Skrevet 25. desember 2024 Jeg kjøpte en, husker ikke fra hvor. Men den var ikke verdt pengene. krøllene sittet i maks 20 minuttet før de detter ut. Skal du kjøpe noe slikt må du sørge for at det er kald luft på den, er visst det som gjør at krøllene holder. Anonymkode: 9f07d...491
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå