AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Jeg hadde en missed abortion i forrige uke, og etter avtale med IVF-klinikken skaø jeg ta medisiner for å sette igang abort på torsdag (praktiske årsaker fra min side). Men jeg begynte å småblø litt på søndag, og forstod det slik at dette var vanlig når jeg sluttet med progesteronsprøytene. Og så har jeg hatt jevnlig brunt blod etter søndag, men ikke mye. Men nå når jeg var på do så var der mer og det kom brunt levret blod på papiret. Jeg er så forvirret på om dette "bare" er blødninger som følge av avslutning av luthealfasestøtte, eller om det kan være spontanabort som har startet uten hjelp av medisiner? For jeg fikk inntrykk av at medisiner måtte være til for å få det ordentlig igang.. Anonymkode: 97785...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg hadde en missed abortion i forrige uke, og etter avtale med IVF-klinikken skaø jeg ta medisiner for å sette igang abort på torsdag (praktiske årsaker fra min side). Men jeg begynte å småblø litt på søndag, og forstod det slik at dette var vanlig når jeg sluttet med progesteronsprøytene. Og så har jeg hatt jevnlig brunt blod etter søndag, men ikke mye. Men nå når jeg var på do så var der mer og det kom brunt levret blod på papiret. Jeg er så forvirret på om dette "bare" er blødninger som følge av avslutning av luthealfasestøtte, eller om det kan være spontanabort som har startet uten hjelp av medisiner? For jeg fikk inntrykk av at medisiner måtte være til for å få det ordentlig igang.. Anonymkode: 97785...a3d Hva blødningene dine kommer kan jeg ikke si noe om, men jeg har også hatt MA og skulle komme tilbake for å få behandling (sette i gang aborten). Begynte å blø som f**n noen dager før avtalen og trodde da kroppen hadde klart å ordne opp på egen hånd. Dro på timen og der fant legen ut at det fortsatt var igjen en del og jeg fikk medisiner for å få ut resten. Så det er i hvert fall mulig å ha blødninger men likevel trenge behandling for å få ut alt. Lykke til med prosessen. Det er slitsomt når man er midt oppi det og alt er uvisst. Anonymkode: 9d7cd...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Takk for svar 😊 Det var egentlig litt slik jeg forstod det også, ar medisiner for å få fullstendig abort var nødvendig. Men så ble jeg usikker da jeg så blodet på nytt i dag. Men det har ikke skjedd noe mer i løpet av dagen, og dersom det skulle øke på i morgen så går det fint. Det var bare veldig praktisk vanskelig om det skulle skje i dag.. Mye man skal tenke på midt oppi alt. Anonymkode: 97785...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå