Nyogusikker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Hvilken av disse seriene er best? Ser akkurat nå på Dallas/Texas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden De er like ille alle sammen og består ev en viss type damer som jeg er glad for at jeg ikke kjenner eller har i mitt nabolag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyogusikker Skrevet 17 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 17 timer siden Er enig, men er hjemme sykmeldt for øyeblikket. Trenger noe hjernedød underholdning i mens jeg er alene hjemme😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Jeg tror jeg liker de fleste, likte ikke så godt den med mormonerne (Salt Lake City?), og en fra Australia hvor det ble VEL mye spetakkel, tror den til og med ble stoppet etter to sesonger! Liker kanskje best Beverly Hills, eller kanskje det var fordi den var den første jeg så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå