AnonymBruker Skrevet i går, 10:50 #1 Del Skrevet i går, 10:50 Hei, noen som har hatt barn under 12år reise med besteforeldre spesifikt til Italia den siste tiden? Datteren min skal en tur til Roma med besteforeldrene sine (reiser i morgen) og jeg sitter og skal skrive en fullmakt og legge ved kopi av passet til far og meg. Står på UDI sine sider at de kan kreve bekreftelse på reisen, men plutselig kom jeg over en side inne på noe jeg tror var det Italienske konsulatet sine sider hvor det trengtes masse bekreftelse og en godkjenning fra konsulatet - kan dette stemme?? Skjønner at jeg er sent ute, men gikk ut i fra UDI sine sider hvor det kun stod «bekreftelse fra foreldre» og tenkte det holdt i massevis.. Anonymkode: 1e12b...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Har hun samme etternavn som besteforeldrene? Jeg har reist med min niese både innen og utenfor Schengen og det har aldri vært noen spørsmål noe sted om familieforholdet, og pass er kun fremvist ved innreise til Storbritannia. Anonymkode: c0893...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Har et barn som dro til et land i Asia med besteforeldre. Vi foreldrene måtte skrive bekreftelse på reise samt få det stemplet godkjent på politistasjonen med kopi av gyldig legitimasjon. Dette ble faktisk sjekket opp på mellomlanding i Qatar, selv med samme etternavn. Men det kan jo være annerledes. Anonymkode: 342a6...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå