AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #1 Skrevet 3. desember 2024 Hei, mor med to barn her (11 og 13 år) som vil reise bort og gjøre noe litt «annerledes» på nyttårsaften da vi ellers bare blir sittende alene. »Alle andre» har sine egne familier og vennelag å feire med. Jeg har spurt venner om det er en mulighet å feire sammen, men ingen svar ihvertfall foreløpig da de syntes det var tidlig å planlegge. Jeg antar at det da blir som andre år, at de helst feirer med seg selv og sine. Så Hvert år tenker jeg: Til neste år skal jeg gjøre noe annet! Det er kanskje bare en dag i året, men føles allikevel veldig leit å ikke ha noen andre å feire med. Så jeg setter pris på gode forslag fra dere! Gjerne noe som ikke koster skjorta. Her er ting jeg har tenkt på selv (kanskje noen har innspill her, jeg har ikke tenkt på kostnad foreløpig, men det må tas med i betraktningen etterhvert): - overnatting hotell Oslo - overnatting hotell Stockholm (er det noe bra aktiviteter her på dagtid/spisesteder kveldstid som også er fint for barn her?) - Beitostølen? Anonymkode: 31e35...a01 1
visp Skrevet 3. desember 2024 #2 Skrevet 3. desember 2024 Jeg syns alt høres koselig ut. Hadde kanskje valgt Oslo istedenfor Stockholm, og heller brukt litt mer penger på ting i Oslo. Det er sikker noe som er åpent? Beitostølen er sikkert bra, med litt snø og sånn? Har de svømmebasseng der? Tenker det blir bra jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå