KNS Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden En fra en bedrift jeg har søkt på ringte på torsdag, rakk ikke telefonen og ringte opp igjen. Fikk ikke noe svar. Ringte igjen dagen etter og fikk snakket med han. Han var litt opptatt og sa han skulle ta kontakt igjen mandag. Hørte ingenting. Bør jeg ringe opp igjen? Og hva skal jeg si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden "Hei! Jeg ventet på telefon fra deg i går, men hørte ikke noe så da ringer jeg nå for å høre hva du vil snakke med meg om". Anonymkode: ab720...234 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Jeg hadde nok ventet lengre enn tirsdag morgen, hvis han sa han skulle ringe på mandag. Send han en melding i morgen, hvis han ikke har tatt kontakt ila. dagen Anonymkode: 71250...7bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Jeg hadde ringt i dag Anonymkode: 56ae8...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå