AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #1 Skrevet 3. desember 2024 Klokka mi registrere blant annet søvn. Den deler søvnen opp i tre deler. (Pluss våken.) Lett søvn, dyp søvn og REM-søvn. Hos meg blir det ofte registret rundt 5, 5 timer lett søvn, rundt 30 min dyp søvn og rundt 1, 5 timer med REM-søvn. (Også rundt 5 min våken.) Er dette greit med søvn? Jeg føler meg aldri uthvilt når jeg våkner. Klarer disse klokkene å registrere riktig? Hvordan ser din natt ut? Anonymkode: 4d6ee...1ea
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #2 Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Klokka mi registrere blant annet søvn. Den deler søvnen opp i tre deler. (Pluss våken.) Lett søvn, dyp søvn og REM-søvn. Hos meg blir det ofte registret rundt 5, 5 timer lett søvn, rundt 30 min dyp søvn og rundt 1, 5 timer med REM-søvn. (Også rundt 5 min våken.) Er dette greit med søvn? Jeg føler meg aldri uthvilt når jeg våkner. Klarer disse klokkene å registrere riktig? Hvordan ser din natt ut? Anonymkode: 4d6ee...1ea Min ser omtrent lik ut bare at jeg har to småbarn og må legge meg tidlig for å få nok søvn (er i senga i 10 timer men har omtrent 8 timer søvn). Jeg føler meg heller ikke uthvilt men det er nok fordi jeg har hyppige oppvåkninger pga barna😅 men sånn som jeg har forstått det er det REM-søvn som er viktigst, og om du sover 8 timer bør minimum 90 minutter være rem, så det er jo akkurat innafor. Kanskje du mangler d-vitaminer ellernoe, det er ikke uvanlig på denne tiden av året Anonymkode: 1ad3e...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå