AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Skal prøve pinnekjøtt, for to. Hvor stor kjele trenger jeg, altså hvor mange liter kjele? Anonymkode: 5591b...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Jeg hadde tatt en gryte på rundt 6 liter. Om dere har 1kg tørt pinnekjøtt (gode porsjoner), så får det passe med plass i en 6liter stor gryte. Heller for stor, enn for liten, da kjøttstykkene kan være vanskelige å plassere i en mindre gryte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg damper alltid i 10-liters kasserolle, uansett om jeg damper 1 eller 5 kg. Anonymkode: 1a880...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Skal prøve pinnekjøtt, for to. Hvor stor kjele trenger jeg, altså hvor mange liter kjele? Anonymkode: 5591b...ac4 Hva er den største gryten du har da? Skal du bruke bjørkepinner eller metallrist i bunnen? Metallristen trenger mer plass, bjørkepinnene lager annen smak. ❗Mer info=bedre svar. Anonymkode: fafe5...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå