AnonymBruker Skrevet 3. desember #21 Del Skrevet 3. desember Ca. en gang i uka, men styrer helst unna kjedene, og definitivt Espresso House. Får litt avsmak av mursteinstapeten og plastplantene, og på den her i byen er det alltid smekkfyllt med mødre med hylende unger. Heldigvis finnes det små uavhengige kafeer med både trivelig interiør, levelige priser og et lydnivå man kan tolerere. Anonymkode: 70272...6a0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #22 Del Skrevet 3. desember Kjøper ofte kaffe på flyplassen om jeg skal ut å fly, om jeg ikke tar en øl. Ellers så er det gjerne litt iskaffe på sommeren om jeg er i Oslo, eller en takeaway om jeg er på f.eks julegaveshopping. Men sitter aldri på en kafe å drikker kaffe, med mindre jeg venter på noe som en legetime, veterinær, tog/fly, møte eller noe slikt. Anonymkode: a2bf5...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #23 Del Skrevet 3. desember Jeg tar det alltid som takeaway på "kaffetur", liker å gå tur med kaffe. Har som regel med min egen hjemmelagde kaffe, men av og til kjøper jeg filterkaffe ute også, hvis de har favorittkaffen min på kanna eller julekaffe/sommerkaffe/påskekaffe. Heldigvis ikke den dyreste versjonen av kaffe man kan få, 40 kr. Anonymkode: 21688...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #24 Del Skrevet 3. desember Utrolig sjeldent. Kaffen jeg lager hjemme blir bedre og da er det kun for selskapets skyld at jeg kjøper kaffe på kafe. Anonymkode: 93f5b...eb3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 3. desember #25 Del Skrevet 3. desember Jeg har kjempebra kaffemaskin i heimen og drikker kun kaffe hvis jeg er på kafe for det sosiale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #26 Del Skrevet 3. desember Jeg går ca. en gang i uken, jeg har som regel en lesedate med meg selv, tegnedate eller bare se på folk date. Syns det er utrolig trivelig og jeg har noen favorittkafeer jeg veklser mellom. Ellers så treffer jeg også venninner på kafe men det er kanskje 1-2 ganger i måneden. Anonymkode: 47b9c...99d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 3. desember #27 Del Skrevet 3. desember Rundt 4 ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #28 Del Skrevet 3. desember Mange ganger i uken kjøper jeg kaffe og har med meg. Jobber i Oslo sentrum og har råd til det. Sjelden jeg setter meg ned på en café, det blir eventuelt av og til med datteren min hvis vi er på bytur. Anonymkode: bd17a...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #29 Del Skrevet 3. desember På ferie blir det gjerne daglig men ellers er det måneder mellom hver gang. 3-4 ganger i året kanskje. Anonymkode: 749a5...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #30 Del Skrevet 3. desember I Norge, kanskje en gang i måneden. Er jeg ute og reiser, blir det minst et par kaffe om dagen i forskjellige byer, steder osv. Er ikke billig med god kaffe nedover i Europa heller, i Zurich koster en kaffe mer enn i Oslo. Liker å lage en god kaffe hjemme jeg. Anonymkode: f0cc5...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #31 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er kanskje ikke alle som liker å sitte på kafé, men jeg liker det syns bare det er veldig dyrt. Espresso house er 85kr for en standard drikk. Hvor ofte gjør du det selv? Anonymkode: 1d724...8a4 Sjeldent. Det er like skuffende hver gang. Det er jo ikke godt en gang! Kaffen hjemme er uten tvil den beste. Anonymkode: 85005...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #32 Del Skrevet 3. desember 3-5 ganger i uka! Elsker å gå på kafé - enten for treffe en venninne eller for å gå alene - det er det vanligste. Da drikker jeg kaffe, hører på podcast og strikker. Et fint pustehull! Anonymkode: 99a7b...782 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. desember #33 Del Skrevet 3. desember (endret) Veldig sjeldent i byen. På den lokale kafeen hender det jeg gjør det innimellom. Endret 3. desember av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #34 Del Skrevet 3. desember Ca hver uke. Mest for avslapning, sosialt og få sitte å titte på folk. Anonymkode: 0a053...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 3. desember #35 Del Skrevet 3. desember (endret) 6 ganger totalt i fjor, inkludert frappe, og både om jeg satt meg ned eller tok med meg. Blitt 6 til nå i år, med kaffe på IKEA, og godt mulig det blir én til et sted, før jul, med noe julekrydder. Jeg har aldri betalt 85kr for en kaffe. Det er fryktelig dyrt. Jeg synes ca 55/50kr for en frappe /latte er dyrt nok. Vi har vel likevel alle noen laster, så en kaffe ute av og til om en har råd til det, tenker jeg ikke er det verste. Endret 3. desember av Daisy-love Leif. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. desember #36 Del Skrevet 3. desember Tja. 5-8 ganger i året, kanskje. Har en skikkelig god espressomaskin selv, så lager cappuccino eller latte til frokost hver dag og den blir minst like god som den man kjøper ute på kaffebar/café. Men før jeg kjøpte den maskinen var jeg på kaffebar/café mye oftere. Espressomaskinen var ikke billig, men er absolutt verdt det for meg som ikke er så glad i traktekaffe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #37 Del Skrevet 3. desember Når jeg vil. Men Har sjeldent tid til å kjøpe kaffe noe annet sted. Så drikker sur trakterkaffe på jobb for den nette sum av 100kr i mnd. Er jeg ute på møte kjøper jeg med meg kaffe. Noen ganger i mnd kanskje. Anonymkode: 9f161...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #38 Del Skrevet 3. desember Mellom 5-6 ganger i uka. Anonymkode: 856ce...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #39 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så drikker sur trakterkaffe på jobb for den nette sum av 100kr i mnd. Hva er galt med trakteren, for trakterkaffe skal ike være sur..! Anonymkode: 1ba6a...37e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #40 Del Skrevet 4. desember Liker godt å dra på kafé med venninner, og noenganger alene for å lese en bok. Men da jeg har få venninner, blir det kanskje 2-3 ganger i måneden😆 Anonymkode: 97134...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå