AnonymBruker Skrevet 3. desember #1 Del Skrevet 3. desember Er kanskje ikke alle som liker å sitte på kafé, men jeg liker det syns bare det er veldig dyrt. Espresso house er 85kr for en standard drikk. Hvor ofte gjør du det selv? Anonymkode: 1d724...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #2 Del Skrevet 3. desember Nesten aldri! Det er for dyrt. Sist jeg kjøpte meg kaffe var på danskebåten, var eneste måten å få i seg kaffe på. Anonymkode: 7a3cd...4d0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #3 Del Skrevet 3. desember 1-2 ganger i året. Hadde sikkert gjort det oftere om jeg likte det veldig godt, men det er dyrt og gir meg ikke så mye, så det blir bare hvis det er måten og møte noen på. Anonymkode: 68a21...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #4 Del Skrevet 3. desember En gang eller to i året kanskje. Anonymkode: 79e8b...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #5 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er kanskje ikke alle som liker å sitte på kafé, men jeg liker det syns bare det er veldig dyrt. Espresso house er 85kr for en standard drikk. Hvor ofte gjør du det selv? Anonymkode: 1d724...8a4 Frappe etc er ikke «standard drikk». Svart kaffe, er. Anonymkode: 432fd...53e 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #6 Del Skrevet 3. desember Nesten aldri. 1-2 ganger i året. Har ikke tid til å dra på kafè Anonymkode: 9bd3a...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #7 Del Skrevet 3. desember 1-2 ganger pr dag. Anonymkode: e0598...d95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #8 Del Skrevet 3. desember «Aldri» max et par ganger i året. Lager iskaffe hjemme Anonymkode: 27e08...c81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #9 Del Skrevet 3. desember Liker best den kaffen jeg er vant til og som jeg lager selv, så går aldri ut ens ærend for å drikke kaffe. Anonymkode: d79a8...c01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #10 Del Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liker best den kaffen jeg er vant til og som jeg lager selv, så går aldri ut ens ærend for å drikke kaffe. Anonymkode: d79a8...c01 Samme her. Anonymkode: a670e...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 3. desember #11 Del Skrevet 3. desember Når jeg er på ferie. Så godt som aldri ellers (kanskje 3-4 år siden sist). Mannen min derimot finner seg en grunn til å kjøpe kaffe på kafé en gang eller to i måneden, ved sånne anledninger der jeg selv ville tatt med termos eller bare klart meg uten - når han feks. venter på at bilen blir ferdig på verksted, venter på at ungen skal bli ferdig på trening, er på shoppingtur og har sovet litt dårlig, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 3. desember #12 Del Skrevet 3. desember Nesten hver helg. Har tradisjon i familien å gå på kafe på lørdager. Det syns både små og store er koselig. Men det er som regel ikke på grunn av kaffen i seg selv, for det er langt mellom de stedene som virkelig kan servere god kaffe. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 3. desember #13 Del Skrevet 3. desember En gang i uka, eller litt skjeldnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #14 Del Skrevet 3. desember 1-2 ganger i året. Anonymkode: 0ab85...da8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #15 Del Skrevet 3. desember Når jeg føler for det, men som take-away, gidder ikke sette meg ned. Så blir noen i uka. Anonymkode: b854e...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #16 Del Skrevet 3. desember Det kommer an på prisen. Jeg betaler ikke mer enn 30 kr for en vanlig svart kaffe, da kan de bare dø på seg. Jeg er heller ikke interessert i å drikke sukkersuppe med mild smak av kaffe, så jeg kjøper ikke mokkalattemakkiatokaramelloer til oppunder hundrelappen heller. Anonymkode: f37ca...f8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #17 Del Skrevet 3. desember Har de slutta med abonnement? Hadde det da jeg bodde i byen. Nå som jeg har flytta utenfor så drar jeg kanskje en gang i mnd. Anonymkode: 8a31f...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #18 Del Skrevet 3. desember Veldig skjelden jeg er på kafe, kanskje 1-2 ganger i året. Så da bestiller jeg det jeg har lyst på. Anonymkode: 5a92d...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #19 Del Skrevet 3. desember Theatercafeen får man kaffekanne til kr 69, den gir rundt tre kopper med god kaffe, synes det er en ok deal. Anonymkode: 79190...00f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember #20 Del Skrevet 3. desember Jeg møter som oftest venninner på kafe, så det blir kanskje et par ganger i måneden. Har relativt lavt forbruk ellers, så jeg unner meg en kaffe og sikkert noe å spise de få gangene det blir. Anonymkode: 57c48...ac3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå