AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg er ihvertfall veldig glad for å være kvinne. Hadde jeg vært mann ville jeg med mindre grad av sosial angst aldri i livet fått meg kjæreste. Og veldig glad for at det er kvinnene som går gravid. Anonymkode: 6cec4...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Også glad det for kvinner er normalt å ha langt hår da jeg hater min stygge sideprofil så kan gjemme den bak langt hår. Anonymkode: 6cec4...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Ville ikke vært foruten evnen å bære barn, men ellers så kunne jeg godt ha tenkt meg å ha sluppet alle disse j@vla hormonene. Er ellers glad for å ha "feminin" hjerne (ja, jeg vet at det ikke er noe som heter det), for de jeg bor sammen med "ser" ikke det som er rett foran nesen på de og greier ikke å gjøre to ting samtidig. Satt på spissen på en humoristisk måte. 😂 (En må helgardere seg her, slik at nettrollene ikke har noe å pirke borti.) Anonymkode: 8275d...740 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Jeg kunne gjerne ha vært mann. Jeg blir alltid irritert fordi menn er sterkere enn meg, slår lengre slag i golf, osv. og det gjør meg sprø. Jeg har og bare manneinteresser, som golf og fotball, som kvinne "passer" jeg aldri inn i de miljøene. Synes det virker veldig enkelt å være mann, lettere med klær, de bryr seg ikke så hardt om interiør (og ingen forventer det), osv. Anonymkode: c6d24...228 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Jeg elsker å være cis kvinne. Anonymkode: e0f6c...9e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Jeg er glad for å være kvinne. Jeg kan alt en mann kan gjøre, og samtidig ha opplevelsen med å bære frem et barn. For meg virker det som om menn har mer strev med innestengte følelser, humørsvingninger; usikkerhet og at det er vanskeligere å orientere seg som mann i vår senmoderne tid. Anonymkode: 24ac0...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Men ville du likt å ha en penis dinglende mellom bena . Jeg er veldig glad jeg er kvinne, kunne ikke vært noe, føler meg ikke som en mann overhodet. Hvis jeg hadde blitt født mann med min hjerne, hadde jeg vært transseksuell. Anonymkode: 977a4...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden Jeg er kvinne men med mange typisk mannlige interesser, inkludert yrkesvalg. Har nesten utelukkende mannlige venner. Er i tillegg bifil. Så jeg har mange ganger i ungdommen ønsket at jeg var født mann isteden, og tenker egentlig fremdeles at jeg hadde vært minst like "egnet" som mann, når det gjelder det mentale. Fysisk derimot er jeg alltid den laveste (voksne) i rommet uansett hva jeg er med på, med veldig feminine trekk, så jeg kunne aldri ha sett ut som en mann, ikke engang dersom jeg ønsket å bytte kjønn vha. hormoner og operasjoner ville noen trodd at jeg var født mann. Fordeler dersom jeg kunne velge å bytte til en mannekropp: ingen som reagerer på at jeg har mannlige venner og hobbyer, blir ansett som dyktigere i jobben rett og slett fordi man er mann (dessverre er dette fremdeles en ting i noen yrker). Lettere å sjekke jenter. Antagelig høyere lønn, for "kameraderiet" med sjefene (alle mannlige) er en grei måte å forhandle seg til bedre lønn på (det sier allefall tallene på lønnsslippene våre). Anonymkode: edf70...e19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden Hvis jeg kunne velge ville jeg heller vært mann. Da hadde jeg nok ønsket å få barn, og kunne blitt pappa og sluppet å måtte være gravid og føde osv. Ville mye heller vært pappa enn mamma. Som kvinne kunne jeg jo ha blitt stemor da men det er ikke det samme haha. Anonymkode: 1f1a4...0be 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden Jeg er glad for å være kvinne, men skulle gjerne likt å være glad i sminke og mote og ha sånn kvinneinteresser. Jeg har mer manneinteresser som spilling, biler, motorsykkel og trening🫣 Litt påvirket av samboeren 🤣 Anonymkode: a9041...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden Det ENESTE, og kun det eneste jeg misunner menn er evnen til å pisse stående hvor som helst på en diskret måte. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men ville du likt å ha en penis dinglende mellom bena Er det sånn menn føler det tror du? At den bare dingler der liksom😁 Jeg er glad for å være den jeg er. En feminin guttejente. Med langt hår og i et mannsdom yrke. Har fått til ALT jeg har villet her i livet til tross for at jeg er kvinne. K58 Anonymkode: c3c48...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Del Skrevet 17 timer siden Elsker å være kvinne ☺️ ene og alene fordi å føde er det aller kuleste jeg har vært med på. 😂 ekstremt glad jeg skal få oppleve det en gang til. Anonymkode: ed6c3...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden Er stolt av å være kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden Ikke i det hele tatt. De fleste interessene mine er mye mer for kvinner enn for menn, så mye av det jeg har hatt lyst til å gjøre har jeg ikke fått muligheten til på grunn av kjønnet mitt. Og om jeg faktisk skal drive med interessene mine, så er jeg mye mer alene, fordi jeg som mann ikke er velkommen inn i det sosiale miljøet rundt. Veldig mye av det jeg drømmer om å kunne gjøre forutsetter at man er kvinne, så for meg er det helt uoppnåelig. Sosialt kan jeg heller ikke slippe tanken på at ting kanskje hadde vært bedre. Føler at jeg går glipp av muligheter til å bli kjent med folk fordi jeg skilles fra dem på grunn av kjønn, og kanskje folk hadde vært mer villige til å bli kjent med meg. De fleste jeg kjenner er allerede kvinner, og alle mine nærmeste, men lurer på om det hadde vært bedre om ikke denne automatiske barrieren hadde funnes. Hadde også vært uendelig mye mer sannsynlig at jeg hadde hatt kjæreste. Har ikke egentlig noe ønske om å få barn, men det er også litt kjipt å ikke ha valget. Anonymkode: 3ee3b...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden Jeg er mann og trives godt med det. Det høres jo flott ut slik enkelte her beskriver den opplevelsen det er (og den tilknytningen det gir) å bære frem et barn, og det vil aldri jeg oppleve. Men jeg har jo aldri forholdt meg til det som et alternativ for egen del, det er ikke en del av den jeg er, så det er ingen sorg for meg. Jeg har alltid gledet meg til å bli pappa, det er den rollen jeg har sett frem til, og da sørger jeg ikke over å aldri bli mamma. Selv om det er ordentlig fint å høre hvordan det er en så enormt betydningsfull del av identiteten til flere her. På noen områder føler jeg at jeg har det litt enklere enn kvinner. I mye av verden vil jeg, også om jeg er helt alene, dessverre møtes med en annen respekt og føle meg tryggere enn jeg nok ville gjort som kvinne. Jeg tror også at aksepten for at jeg borrer meg helt ned i noe jeg brenner for, fremfor å være allsidig, er større. Kvinner forventes i større grad å kunne litt av alt, mens vi menn tilgis det å være helt hjelpeløse på mye bare vi er særskilt gode på noen få ting. I tillegg er det jo noen små praktiske fordeler ved å være mann, enten det er å kunne pisse i buskas langs veien eller å sjelden streve med å finne ut hva jeg skal ha på meg. Særlig dette maset med pynt og sminking og klær og å bli målt opp og ned av gode venn(inn)er er jeg glad jeg slipper. Så skjønner jeg selvfølgelig at det er personavhengig, og ikke minst at jeg - hvis jeg var kvinne - kanskje ville opplevd det annerledes. Jeg har hatt (kvinnelige) kjærester som tvert imot synes det er så koselig og fint og gøy å holde på med klær, sko, sminke, pynt og det som er. Jeg er jo både sosialisert inn i, og har en hormonbalanse som gjør det klart enklest, å være mann. Hadde jeg vært kvinne hadde jeg sikkert følt annerledes om dette og trivdes godt med det. Men det er dette jeg kjenner, og i min verden fremstår en god del av hverdagen min som mann som mer behagelig enn den ville vært hvis jeg plutselig ble kvinne. Så er jeg glad såpass mange kvinner her trives med det motsatte. Anonymkode: a97ba...5d7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er ihvertfall veldig glad for å være kvinne. Hadde jeg vært mann ville jeg med mindre grad av sosial angst aldri i livet fått meg kjæreste. Og veldig glad for at det er kvinnene som går gravid. Anonymkode: 6cec4...d6d Det spørsmålet der har aldri falt meg inn å ofre en eneste tanke. Anonymkode: 83d9f...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden Jeg skulle gjerne vært mann. Tenk å få barn men slippe å få ødelagt kropp og underliv for det. Anonymkode: c6fd6...04d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #19 Del Skrevet 12 timer siden Om jeg kunne valgt, ville jeg vært mann Anonymkode: 0e817...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12 timer siden #20 Del Skrevet 12 timer siden Jeg er veldig glad for at jeg er kvinne. Ville ikke ønsket å være mann av mange grunner. Så er jeg veldig glad og takknemlig for at jeg lever i dette århundret. Det har alt og si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå