AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #1 Skrevet 3. desember 2024 Jeg har hengt litt med en, og han trodde kanskje jeg ikke ville ta mer kontakt med han etter første dagen vi hang sammen, men så hang vi sammen nummer to, og han sendte meg snap, og vekslet 3-4 snaps, så går det en dag, vi veksler noen ord til, så stille igjen, han er veldig i samtalene men virker som jeg må ta mest interativ, og hver gang så må jeg bestemme, er han ikke intressert da? for han virker intressert også, men er jo jeg som må planlegge… 🙃 Anonymkode: 07ed1...fb1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #2 Skrevet 3. desember 2024 Enten tafatt eller ikke så veldig interessert, jeg hadde tatt et steg tilbake og sett om han da begynte å ta litt mer initiativ, gjør han ikke det så hadde jeg gått videre. Anonymkode: 04a45...59f 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #3 Skrevet 3. desember 2024 HAN trodde DU ikke var interessert? Du får skylda for noe han ikke gjør🤨 Her hadde jeg ikke giddet mer desverre… Anonymkode: ae52a...a20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå