AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #1 Skrevet 3. desember 2024 Lurer på hva slags julepynt/adventspynt/vinterpynt dere har i vinduet? Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: 46cf4...227
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #2 Skrevet 3. desember 2024 Hvit papir stjerne og snøfnugg fra bonus. Kjøpt i fjor. Har litt lyst på noe å klistre i vindu også. Anonymkode: b6eca...1fe
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #3 Skrevet 3. desember 2024 En adventstjerne i midterste vindu. Har også noen blanke glasskuler hengende i vinduene på sidene. De er uten lys- men veldig fine Anonymkode: f01b4...6e5
Arkana Skrevet 3. desember 2024 #4 Skrevet 3. desember 2024 Vi har stjerne, rødt hjerte og et lysende snøfnugg.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #6 Skrevet 3. desember 2024 Har adventsstake i et vindu, og stjerne i et annet. Stjerna er av litt sånn gammeldags type i metall, som jeg har arvet av foreldrene mine. Anonymkode: 17640...8dd
Duff Skrevet 5. desember 2024 #7 Skrevet 5. desember 2024 En rød adventstjerne og to 7 armer lysestaker, i gangen en gullstjerne. Utenfor har vi lyst og girlander rundt døra og ett lite tre med lys. Krans på døra.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #8 Skrevet 5. desember 2024 Har sånn stjernegardin eller hva det heter. Er 6 snorer bortover også henger det 5 små stjerner nedover på hver snor som lyser. Disse har jeg i alle 6 vinduene mine. Og bak disse stjernene så har jeg stående adventstaker med 7 armer i vindusposten. På balkongen har jeg lysnett hengende over balkongkanten og røde hjerter med lys henger i taket. På gulvet foran glasgjerdet står lystrær, og store rådyr figurer med lys i. Jeg ELSKER jul 🎄 Anonymkode: de3a0...399
skreppamedleppa Skrevet 7. desember 2024 #9 Skrevet 7. desember 2024 (endret) I det andre vinduet har jeg en grønn julestjerne, digital fotoramme og hjemmelaget oljelampe med julelukt Endret 7. desember 2024 av skreppamedleppa 1
Helene Skrevet 7. desember 2024 #10 Skrevet 7. desember 2024 Har en stor stjerne i midten av stuevindu, og en mindre på kjøkkenet, motsatt side av huset. Nytt av året, har girlander rundt hele balkongen. Det er skikkelig fint, men også, dette lyser opp i mørket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå