AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Jeg har aldri tidligere i livet slitt med depresjon. Fikk en svangerskapsdepresjon for ca10 år siden, og har etter dette slitt en del med depresjon. Verst på vårparten. Nå er jeg sykmeldt for ganske alvorlig depresjon. Uvanlig for meg at dette skjer på vinter, men har det siste året gått igjennom en del belastninger. Jeg forstår liksom ikke at jeg frem til 30-årsalderen ikke har vært plaget med depresjon. Men opplever det regelmessig og er avhengig av å gå på antidepressiva for å fungere i hverdagen. Jeg er i full jobb og fungerer ganske godt til vanlig. Merker at jeg med antidepressiva ikke har like stort temperament og jeg blir ikke like stresset. Jeg satte inn hormonspiral rett etter fødsel, og begynner å lure på om dette er årsaken til mine jevnlige depresjoner? Jeg skal til legen om ikke lenge, og tenkte å nevne det for ham. Men lurer på om andre har tilsvarende erfaringer? Anonymkode: a56cc...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Spiral dreper også sexslyten. Anonymkode: 619a9...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå