Gå til innhold

Har barnet deres på strømpebukse i barnehagen nå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Xanadus skrev (På 3.12.2024 den 0.50):

Er nesten ingen småbarn som bruker strømpebukse lenger nå. Selv på småbarnsavd. går de i stilongs og sokker. Sokkene tar flere av småbarna av seg så fort de kan, og så krabber/går de rundt barbeint og blir iskald på beina. Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor foreldrene ikke tar på de strømpebukse nå om vinteren.

Vi tar på de klærne barnehagen ønsker at barna skal ha på. Etterspør de noe så sender vi det med/tar på. Kommunikasjon er nøkkelen til en god barnehagehverdag for stor og små.

Anonymkode: fa26a...b3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naturbarnehage der barna er mye ute 😊 det min gutt har på er

Ullsokker, ulloverdel og joggebukse eller leggings. Så tar de på mellomlag feks ulldress når de skal ut 😊 ullfora vintervotter

går kledd slik fra oktober til april. Ull er gull selv ved plussgrader. Bor på Østlandet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (2 timer siden):

Naturbarnehage der barna er mye ute 😊 det min gutt har på er

Ullsokker, ulloverdel og joggebukse eller leggings. Så tar de på mellomlag feks ulldress når de skal ut 😊 ullfora vintervotter

går kledd slik fra oktober til april. Ull er gull selv ved plussgrader. Bor på Østlandet 

Ull er IKKE gull, spesielt ikke i plussgrader når man har en varm unge😅 

Anonymkode: c88cb...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen her har hatt 1 strømpebukse, og den gikk rett til Fretex etter 1 gangs bruk.

ullstilongs og sokker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...