frost bite Skrevet 2. desember 2024 #1 Del Skrevet 2. desember 2024 (endret) . Endret 3. desember 2024 av frost bite 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #2 Del Skrevet 2. desember 2024 Tenker vel kort og greit at han ikke er noe å satse på. Anonymkode: 2f195...ab1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #3 Del Skrevet 2. desember 2024 Jeg tenker at det er en situasjon jeg hadde forlatt. Slike gutter (som du selv også referer han som) er ikke verdt å bruke tid på. Vent til du blir voksen og omtaler deg som en kvinne, da kan du se deg etter en mann. Anonymkode: 6b429...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 2. desember 2024 #4 Del Skrevet 2. desember 2024 Når han merker at du ikke er så ivrig så skjerper han seg og prøver å jakte deg. Man snakker ikke stygt om en potensiell kjæreste. Man jakter ikke etter andre når man har en potensiell kjæreste. Du er åpenbart tidsfordriv og spenning for han, han er ikke interessert i å bli kjæresten din. Du bør finne en som ønsker det samme som deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #5 Del Skrevet 2. desember 2024 Jeg skjønner ikke hvorfor du bruker tid og energi på han. Anonymkode: f2bfd...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frost bite Skrevet 2. desember 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke hvorfor du bruker tid og energi på han. Anonymkode: f2bfd...400 jeg sa jo akkurat at jeg har ignorert han siden jeg fikk vite dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #7 Del Skrevet 2. desember 2024 Jeg tenker at det er ikke alt du trenger å forstå. Du vet han flørter med andre. Du vet han har snakket nedsettende om deg, og du vet at han likevel viser interesse for deg. Hans oppførsel er motsigende, og det bør være nok til å stikke langt vekk. Fortsetter du med han, så er det fordi du ønsker drama og turbulens. Smarte folk som ønsker å leve lykkelige liv, hadde kuttet kontakten med han for lenge siden. frost bite skrev (2 minutter siden): jeg sa jo akkurat at jeg har ignorert han siden jeg fikk vite dette... Men du opprettet en tråd om han, sannsynligvis fordi du fortsatt tenker på ham og kjenner et behov for å forstå. Det er en dum vei å gå. Anonymkode: aa3b6...ff2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 2. desember 2024 #8 Del Skrevet 2. desember 2024 Han er ikke interessert i deg på den måten du ønsker. Og du burde virkelig gå videre. Eller har du et håp om at han skal tenke at du er så spesiell og motbevise det åpenbare? Han flørtet med andre og sier stygge ting om deg til andre. Du kan bedre enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #9 Del Skrevet 2. desember 2024 Han er interessert i jakten på å få ligge med deg. Det eneste som gjør deg interessant er at han ikke har fått snøret i bånn. I alle fall sånn jeg tolker det ut i fra din beskrivelse. Hadde han vært interessert i deg som kjæreste hadde han ikke snakka dritt om deg. Anonymkode: 9105b...ed9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #10 Del Skrevet 3. desember 2024 Er alt dette noe du har hørt fra andre, eller har du selv sett at han flørter med andre jenter? De som sier at han baksnakker deg, er de noen du stoler på? Hvis ikke, synes jeg du bør snakke med ham om dette. Anonymkode: 2e35c...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #11 Del Skrevet 3. desember 2024 frost bite skrev (5 timer siden): jeg sa jo akkurat at jeg har ignorert han siden jeg fikk vite dette... Du skriver jo tråd her… Tenker at du er dårlig på å prioritere, når du bruker tid på en sånn fjott. Du risikerer å kaste bort verdifull tid på helt feil type menn. Anonymkode: b1540...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #12 Del Skrevet 3. desember 2024 frost bite skrev (6 timer siden): jeg sa jo akkurat at jeg har ignorert han siden jeg fikk vite dette... Hvor mange minutter snakker vi om? Anonymkode: ea32c...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #13 Del Skrevet 3. desember 2024 Les igjen og lar som en venninne skrev dette. Anonymkode: ff3fe...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet 3. desember 2024 #14 Del Skrevet 3. desember 2024 Denne fyren vil ha i pose og sekk. Han er ingenting å satse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå