Menchit Skrevet 17 timer siden #21 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Menn er ofte ikke sosialisert på denne måten. Det var ikke jeg heller. Er dame. Ei venninne som jeg lærte det av. Fy faen så fantastisk det er når noen stiller deg spørsmål og er oppriktig interessert. Når de faktisk ikke bare hører, men TENKER på det du sier. Må være digg for en del menn å ha dame! 😅 følte meg skikkelig sett for første gang. Anonymkode: d5178...627 Føler at menn som ikke har dette naturlig gjerne ser på slike iniativ fra partner som "mas"? Vil du si noe om hvordan du lærte dette i praksis? Visste du at du savnet noe og gikk aktivt inn for å observere og lære, eller var det ubevisst at du feks koblet den gode følelsen av å bli sett med hennes adferd? Hadde vært veldig interessant å høre hvordan dette har foregått, det er vel dette en del nok forsøker å oppnå i parterapi, enten det er ene eller andre som ikke føler seg sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå