AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #1 Skrevet 2. desember 2024 Etter å ha vært arbeidssøker en stund, har jeg fått noe en tilkallingsvikariat innen administrasjon i kommune. Denne jobben gir meg forhåpentligvis masse gode erfaringer jeg kan bygge videre på. Men nå har drømme jobben blitt lagt ut på finn. Dere som har erfaring med slikt: kan jeg søke på den? Den er fast og 100%. Hva tenker arbeidsgiver hvis jeg søker på drømmejobben, samtidig som jeg har mindre enn en mmd siden jeg startet på vikariatet. Anonymkode: 72803...8dc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #2 Skrevet 2. desember 2024 Så klart søker du på den jobben. De fleste ønsker fast jobb og arbeidsgivere er klar over det. Du kan når som helst si opp både vikariat og fast stilling, men stå oppsigelsestiden ut. Anonymkode: 6e4ee...c62 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #3 Skrevet 2. desember 2024 For guds skyld, søk! Lykke til. Anonymkode: dcd55...e87 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #4 Skrevet 2. desember 2024 Tusen takk for oppmuntring. Føler jeg er kvalifisert for den faste stillingen, eneste ulempen er dersom arbeidsgiver tenker at jeg ikke har nok erfaring. Men håper at siden jeg nå jobber i kommunen og at drømmejobben er statlig at de kanskje tenker at jeg kunne passet inn. Anonymkode: 72803...8dc
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #5 Skrevet 3. desember 2024 Det er alltid litt pes når nyansatte vikarer slutter etter kort tid, men samtidig har vi som arbeidsgiver også forståelse for at de fleste ønsker fast jobb. Dessuten, du kan fortsette være tilkallingsvikar i kommunen selv om du får fast jobb ett annet sted, hvis du ønsker jobbe mer. Anonymkode: 8401d...787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå