AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #1 Del Skrevet 2. desember 2024 Er de stuet sammen i små bur eller har de hver sin lille bolig? Har de mulighet til å være ute i luftegård alene? Anonymkode: abb2a...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #2 Del Skrevet 3. desember 2024 Besøk ALLTID stedet du vurderer. For det varierer så fryktelig hva slags forhold som er der. Har selv sett hvor rævva sånne steder kan være, de tenker bare penger, og katten er så stressa at den knapt spiser eller sover. Andre steder får de godt stell og mulighet til hyppig tid i luftegård osv. Anonymkode: e7586...9b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 3. desember 2024 #3 Del Skrevet 3. desember 2024 De har hvert sitt bur/bolig, i tillegg er det luftegård. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #4 Del Skrevet 3. desember 2024 Det er nok mye ymse der ute. Ta et besøk på forhånd, så du er sikker på at katten din får det godt. Kan anbefale Lerud Kattepensjonat om du bor i nærheten. Kattenen som er på ferie der, har det helt amazing. Anonymkode: d1b29...4be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #5 Del Skrevet 3. desember 2024 https://www.facebook.com/share/15MCit25yr/?mibextid=LQQJ4d Anonymkode: 1c263...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 3. desember 2024 #6 Del Skrevet 3. desember 2024 Vår katt går fritt med andre katter...stort lufte området. Og egen plass med do,leker og soveplass. Som de kan gå til når de vil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 3. desember 2024 #7 Del Skrevet 3. desember 2024 Virrevirrevapp skrev (15 minutter siden): De har hvert sitt bur/bolig, i tillegg er det luftegård. Du kan ikke generalisere på den måten. Har sett mye rart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 3. desember 2024 #8 Del Skrevet 3. desember 2024 Hensatt skrev (Akkurat nå): Du kan ikke generalisere på den måten. Har sett mye rart. Jeg generaliserer ut fra det jeg har opplevd. Har alltid valgt pensjonat i "gokk", de har bedre plass til hver katt og er gjerne billigere også. Alltid vært fornøyd og kattene vært fornøyd med de vi har prøvd. Men det kommer jo an på hvor man bor. Jeg har naturligvis bare opplevd min region. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå