AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #1 Del Skrevet 2. desember 2024 Heisann! Kvinne 28 år her. Jeg opererte vekk en godartet svulst fra brystet for ca et år siden (lignet på en fibroadenom, men etter flere analyser fant de ikke ut hva slags svulst det egentlig var, annet enn at den var godartet). jeg har igrunn ikke kjent så mye på brystet etter det da det har vært ømt tidligere. Men i dag kjente jeg at det var en stor hard kul i brystet. Typ dobbelt så stor som den jeg fjernet. Er det typisk å få sånn type arrvev etter en slik operasjon? Noen andre som har fått arrvev og vet om det er det samme? Anonymkode: 4f4d1...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #2 Del Skrevet 2. desember 2024 Jeg hadde snakket med legen jeg, så får du fagkyndig kunnskap og ikke de tusen forskjellige opplevelsene og tankene til folk. Anonymkode: 56d1e...bed 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #3 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Heisann! Kvinne 28 år her. Jeg opererte vekk en godartet svulst fra brystet for ca et år siden (lignet på en fibroadenom, men etter flere analyser fant de ikke ut hva slags svulst det egentlig var, annet enn at den var godartet). jeg har igrunn ikke kjent så mye på brystet etter det da det har vært ømt tidligere. Men i dag kjente jeg at det var en stor hard kul i brystet. Typ dobbelt så stor som den jeg fjernet. Er det typisk å få sånn type arrvev etter en slik operasjon? Noen andre som har fått arrvev og vet om det er det samme? Anonymkode: 4f4d1...29d Da tar du deg en tur til fastlegen og får saken undersøkt. Du kan ha hud som lett danner arrvev, keloid. Om det ikke sitter for dypt så kan det mykgjøres med kortison injeksjon. Har gjort det og fått det mykere. Anonymkode: 6bcde...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 3. desember 2024 #4 Del Skrevet 3. desember 2024 Det kan være arrvev, ja, men få det undersøkt. Absolutt alle forandringer i brystene bør undersøkes av lege, som avgjør om du skal henvises videre for videre undersøkelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå