Gå til innhold

Venn som gjorde en stor feil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Aner ikke, har fokusert på det gode nå. Droppet KG også for en kort periode. Jeg var på julebord i helga og hsn insisterte på å hente meg å kjøre meg hjem. Aner at han liker å ha en viss kontroll.

Mitt forhold til menn kan jeg jobbe med selv. Lærer av alt som skjer og har skjedd. Vi har fortsatt kontakt men jeg må si jeg ikke blir ødelagt avbå ha sex med han, jeg har ikke følelser for han. 

Anonymkode: 12fea...12f

Hvorfor reflekterer du ikke over det som står beskrevet?

Anonymkode: a6a0a...11e

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aner ikke, har fokusert på det gode nå. Droppet KG også for en kort periode. Jeg var på julebord i helga og hsn insisterte på å hente meg å kjøre meg hjem. Aner at han liker å ha en viss kontroll.

Mitt forhold til menn kan jeg jobbe med selv. Lærer av alt som skjer og har skjedd. Vi har fortsatt kontakt men jeg må si jeg ikke blir ødelagt avbå ha sex med han, jeg har ikke følelser for han. 

Du er håpløs.

Anonymkode: 9fd01...c7d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo du som forsøker å kontrollere han, mens du gjemmer deg bak såkalte gode intensjoner.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kvifor har du fortsatt sex med han? 

Anonymkode: ba083...6d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 10.13):

Men kvifor har du fortsatt sex med han? 

Anonymkode: ba083...6d7

Aner ikke 🙉 jeg er vel litt tiltrukket. Nå smiler han i mld igjen å sender masse. Vil komme innom en dag før han drar ut i nordsjøen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Aner ikke 🙉 jeg er vel litt tiltrukket. Nå smiler han i mld igjen å sender masse. Vil komme innom en dag før han drar ut i nordsjøen 

Så det er greit for deg at du blir brukt for sex?  Ikke klag når han dumper deg igjen da.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så det er greit for deg at du blir brukt for sex?  Ikke klag når han dumper deg igjen da.

Dette er standard for ts, dette er hennes tråd nr 601 om diverse menn som bruker henne for sex. Her snakker man til en vegg, for å si det mildt.

Anonymkode: 3aa94...c97

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg tror bare han har begynt å like meg. Han bryr seg hvor jeg er, vil ringe meg når han er på reisejobben. Mulig han ikke ser det selv, men jeg merker han er tiltrukket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 21.10):

Dette er så ille for han. Vet ikke hvor jeg skal begynne ei gang, men dette er en venn/elsker/flørt. Vi har vært av og på i 3år, hatt mye sex men aldri blitt noe mer. For første gang nå i helgen ville han ha meg på overnatting, virket som han begynte å like meg mer. Jeg har aldri villet mast på han og vil ha det i hans tempo siden jeg er nokså interessert. Den natten hadde vi mye kos såklart og natten etter var han ute. Han var nok litt på snurrend og sendte meg masse snap med film der han onanerte. (Vi har gjort dette før) Ved en STOR feiltagelse så la han videoene som skulle til meg ut på myStory!😱 dette var tidlig på morgenen, og jeg så det nokså kjapt og ringte han med ett. Han ble etter dette helt stille og rar (skjønner det) men han er kald mot meg. 

Han sa etterhvert at han hadde blitt hakket men jeg tror egentlig bare han gjorde en feil. Men nå er jeg eller kontoen hans slettet overalt,  både insta og snap. 

Kun hatt litt kontakt med han på face. Men han vil være i fred sier han. Føler det er min feil og alt er bare blitt ødelagt,  det fine vi hadde. 

Bør jeg være tålmodig å se ? Jeg sa han kunne ringe meg. Dette er jo ille. Familien hans har også sett dette. Føler meg så dårlig mot han av en grunn med en liten bismak av usikkerhet, hva om han ghoster meg? Og la opp til dette for å få slettet meg eller er jeg helt på jordet? Huff, syntes synd på han. 

Dette er en vanskelig situasjon for ham, men det er viktig å huske at feilen var hans, ikke din. Å legge slike videoer på MyStory er en alvorlig glipp, og det er forståelig at han føler skam og usikkerhet, spesielt med familie involvert. Likevel er det ikke en grunn til å skyve deg unna, slette deg fra sosiale medier eller behandle deg kaldt. Det virker som han sliter med å håndtere konsekvensene, men det rettferdiggjør ikke at han legger byrden på deg.

Du har allerede strukket ut en hånd og latt ham vite at du er der for ham. Mer kan du egentlig ikke gjøre. Hvis han velger å trekke seg tilbake eller ghoste deg, er det et tegn på hvordan han takler press og utfordringer, og det kan gi deg verdifull innsikt i om dette er en relasjon du bør fortsette å investere i. Kanskje det er på tide å spørre deg selv om denne dynamikken virkelig gir deg det du ønsker – du fortjener noen som møter deg med likeverdig innsats og respekt, også i tøffe situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier jo selv t du er tiltrukket. Han vil bare bruke deg og kontrollere at ingen andre forfører på en sunnere måte deg slik at du slipper unna. Bare dropp han. Æsj. Ha litt selvrespekt. 

Anonymkode: 3899d...76e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tror bare han har begynt å like meg. Han bryr seg hvor jeg er, vil ringe meg når han er på reisejobben. Mulig han ikke ser det selv, men jeg merker han er tiltrukket. 

Det betyr ikke at han liker deg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bazzle skrev (9 timer siden):

Dette er en vanskelig situasjon for ham, men det er viktig å huske at feilen var hans, ikke din. Å legge slike videoer på MyStory er en alvorlig glipp, og det er forståelig at han føler skam og usikkerhet, spesielt med familie involvert. Likevel er det ikke en grunn til å skyve deg unna, slette deg fra sosiale medier eller behandle deg kaldt. Det virker som han sliter med å håndtere konsekvensene, men det rettferdiggjør ikke at han legger byrden på deg.

Du har allerede strukket ut en hånd og latt ham vite at du er der for ham. Mer kan du egentlig ikke gjøre. Hvis han velger å trekke seg tilbake eller ghoste deg, er det et tegn på hvordan han takler press og utfordringer, og det kan gi deg verdifull innsikt i om dette er en relasjon du bør fortsette å investere i. Kanskje det er på tide å spørre deg selv om denne dynamikken virkelig gir deg det du ønsker – du fortjener noen som møter deg med likeverdig innsats og respekt, også i tøffe situasjoner.

Det er sant. Han slettet alle kontoer, forståelig nok. Tror bare han ikke vil innrømme at han liker meg. Han bryr seg hvor jeg er, om jeg ikke svarer så spør han "ignorerer du meg nå?" . Plutselig her om dagen ville han hente meg. Tror han fikk litt panikk for at han var kald. Jeg vet at om noen liker noen så gjør de alt for den personen, men noen opptrer annerledes og bruker tid på å bli forelsket. Sier ikke at han er det, men han er nødt til å bry seg siden han legger så vekt på meg nå. Han kommer veldig fort i sexen også, veldig oppslukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei han har ikke det. Han kommer til å bruke deg til han går lei av deg så kommer han til å droppe deg som en varm potet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Han kommer veldig fort i sexen også

Du er godt voksen og burde forstå at det har nada og nix med følelser å gjøre. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er sant. Han slettet alle kontoer, forståelig nok. Tror bare han ikke vil innrømme at han liker meg. Han bryr seg hvor jeg er, om jeg ikke svarer så spør han "ignorerer du meg nå?" . Plutselig her om dagen ville han hente meg. Tror han fikk litt panikk for at han var kald. Jeg vet at om noen liker noen så gjør de alt for den personen, men noen opptrer annerledes og bruker tid på å bli forelsket. Sier ikke at han er det, men han er nødt til å bry seg siden han legger så vekt på meg nå. Han kommer veldig fort i sexen også, veldig oppslukt. 

Det betyr at han ikke vil at noen andre skal ha deg, men det er IKKE ensbetydende med at han bryr seg på romantisk vis. Det viser faktisk ingen omsorg, det viser at han vil ha kontroll på deg. Han vil ha full tilgang til deg, mens han selv kan gjøre hva han vil med hvem han vil når det passer han.

Dette er en fyr som ikke bruker tid på å falle, men han utnytter tiden så lenge han kan før du innser at du blir brukt og bør ha mer selvrespekt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

bør ha mer selvrespekt.

Det er det som er problemet, hun har ikke selvrespekt og lar seg bli brukt for sex, selvsagt får ikke mannfolka respekt for henne da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Eksakt hvor mange menn har du brukt denne unnskyldningen på nå, over hvor mange år?Og hvor mange ganger har du hatt rett? Du lager bare masse analyser, bortforklaringer og fantasier, og tar ikke en dritt innover deg. Og å komme fort har ikke noe med å være oppslukt eller bry seg og gjøre herregud. 

Anonymkode: 3aa94...c97

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...