Gå til innhold

Venn som gjorde en stor feil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja men kan jeg få lov til å få svar på dette? Han svarer meg ikke selv etter jeg ber han om å ringe. Dette er så uendelig dårlig gjort om han har lagt opp til dette. Hva om ingenting her er sant? I begynnelsen fikk såklart sympati for denne mannen. Det snur seg helt om dette er oppdiktet og fjas. Det er så ghosting som det kan bli. 

Anonymkode: 12fea...12f

Du skaper deg flere forskjellige historier i hodet du nå. Han har gjort det helt klart at han ønsker å få være i fred nå. Det er VELDIG forståelig, enten det er sant eller ikke.

Jeg har vært der du er med en fyr jeg var hekta på, men det er fullstendig galskap. Du trenger at folk smekker deg i trynet med en realitetsippfatning. Det du driver med nå er skikkelig besettelsestanker som du må snøre inn for å kontrollere. Ikke la dem spinne videre.

Anonymkode: a6a0a...11e

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt enig. Unge folk skal liksom være så "gode" på teknologi. De har ikke engang lært det grunnleggende; ikke del nakenbilder/filmer.

Anonymkode: 72437...756

Jeg er ikke så ung desverre, kall meg dum og hjernedød. Det hjelper ikke meg her og nå uansett. Jeg vil bare vite om dette er tull! Jeg har virkelig trodd på alt og fikk sjokk selv da jeg så dette lagt ut. Det er bare noe som ikke stemmer når han ikke gidder å ringe meg eller svare. Det er isåfall ene og alene hans feil. Jeg føler jeg har rett til å vite om dette er en løgn han tok for å unngå meg og "sosiale medier". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja men kan jeg få lov til å få svar på dette? Han svarer meg ikke selv etter jeg ber han om å ringe. Dette er så uendelig dårlig gjort om han har lagt opp til dette. Hva om ingenting her er sant? I begynnelsen fikk såklart sympati for denne mannen. Det snur seg helt om dette er oppdiktet og fjas. Det er så ghosting som det kan bli. 

Du skrev jo nettopp at han har gitt beskjed om at han trenger tid for seg selv, og at du respekterer det?

Hvor ble det av den respekten, hva har skjedd siden du skrev innlegget av bekymring for ham, siden bekymringen din ikke lenger gjelder ham, men deg selv?

Hvor ble omsorgen av? Hva konkret har fått deg til å gå fra omsorg til å reagere negativt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Man må vel ja rett til å reagere/kontrollere  -  kall det hva du vil - når en person sletter seg fra alt og jeg ikke får kontakt? 

Den normale reaksjonen er å tenke at man ikke ønsker noe som helst med den personen.

Det du driver med, er å ville tvinge frem noe fra en som ikke ønsker, det fungerer aldri. Om du så får prate med han, og hvis han lyver kommer han jo ikke nødvendigvis til å plutselig fortelle sannheten - hvis han lyver, lyver han bare videre. Du blir stående like usikker om du får prate med han. Det er ingen nytte. Denne ballen må du slippe helt med det samme.

Dessuten er han vel i trøbbel med kona nå, og må bevise at han ikke har noen andre damer på sosiale medier noe sted...

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja skjønner. Men skrev melding til han nå at han må ringe meg. Han sa til å begynne med at han slettet alt av sosiale medier utenom facebook. Stemmer ikke dette da? Eller lyver han? Jeg var nå kvass i mld og sa at jegfølte meg lurt. Finner meg ikke i løgner (om dette er en løgn). Detskaljeg gå ut før jeg evt aldri gjør noe med han igjen. 

Du har rota med en fyr som har vært utro over mange år, altså en som lyver og styrer på. Og samtidig sier du at du ikke finner det i løgner, men du vil samtidig ha en mann som ikke har et moralsk kompass i det hele tatt. De to tingene går ikke sammen. Vil du ha denne mannen, betyr det også at du finner deg i å være sammen med en løgner. 

Anonymkode: a8f82...ac0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Menchit said:

Du skrev jo nettopp at han har gitt beskjed om at han trenger tid for seg selv, og at du respekterer det?

Hvor ble det av den respekten, hva har skjedd siden du skrev innlegget av bekymring for ham, siden bekymringen din ikke lenger gjelder ham, men deg selv?

Hvor ble omsorgen av? Hva konkret har fått deg til å gå fra omsorg til å reagere negativt?

Veldig gode poeng. Håper du reflekterer på dette TS 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Unnskyld men svar på va? Hva vil du ha svar på?

1: Han juger om at han har blitt hacka. Det er ikke noen gjetting. Han har således sletta alt i PANIKK etter han oppdaga sitt feilsteg. 
2: Han behandler deg som SØPPEL og vet han har deg rundt lillefingeren.

Dessuten så merker man om noen vil ha en, men her er jo du bare backup, i tre år!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er ikke så ung desverre, kall meg dum og hjernedød. Det hjelper ikke meg her og nå uansett. Jeg vil bare vite om dette er tull! Jeg har virkelig trodd på alt og fikk sjokk selv da jeg så dette lagt ut. Det er bare noe som ikke stemmer når han ikke gidder å ringe meg eller svare. Det er isåfall ene og alene hans feil. Jeg føler jeg har rett til å vite om dette er en løgn han tok for å unngå meg og "sosiale medier"

JA TS. JA det er det.

Altså denna dritten fortjener ikke din oppmerksomhet men hva vet jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 21.20):

Herregud, ikke ta ansvar for andres feil. Du hadde ingenting med dette å gjøre faktisk. Han tabbet seg ut helt uten ditt bidrag 

Herregud, han vil være i fred etter å ha gjort en av tidenes tabber. Hun skal ikke ta ansvar, men forstå at han vil være i fred. 

Anonymkode: 1777f...10c

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts MÅ treffe denne personen igjen for å tappe vennen for energi og bortkastet tid. 

Anonymkode: 002b9...02c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skaper deg flere forskjellige historier i hodet du nå. Han har gjort det helt klart at han ønsker å få være i fred nå. Det er VELDIG forståelig, enten det er sant eller ikke.

Jeg har vært der du er med en fyr jeg var hekta på, men det er fullstendig galskap. Du trenger at folk smekker deg i trynet med en realitetsippfatning. Det du driver med nå er skikkelig besettelsestanker som du må snøre inn for å kontrollere. Ikke la dem spinne videre.

Det har litt med at jeg føler meg seksuelt utnyttet på en forferdelig måte. Det å bli avvist etter en hel natt med mye deling av det fysiske og psykiske. 

ufiltrert skrev (3 minutter siden):

JA TS. JA det er det.

Altså denna dritten fortjener ikke din oppmerksomhet men hva vet jeg.

Hsn ringte meg men skjelte meg ut 😢

Han sa jeg var paranoid og dust. Sa at jeg måtte vite at det aldri ble noe mellom oss. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det har litt med at jeg føler meg seksuelt utnyttet på en forferdelig måte. Det å bli avvist etter en hel natt med mye deling av det fysiske og psykiske. 

Han sa jeg var paranoid og dust. Sa at jeg måtte vite at det aldri ble noe mellom oss. 

Ja der ser du. Han er en jævla fitte som har utnytta deg bare for å få seg noe og holdt deg på gress i 3 år.

Men nå vet du ts. Nå vet du hvilken dritt han er. Håper du får brent noen av eiendelene hans.

Endret av ufiltrert
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts. Denne mannen har det ikke bra med seg selv. Han ønsker ikke kontakt med deg og har uttrykt dette. La han være i fred. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts, les deg opp på tilknytningsteori (utrygg tilknytning/anxious attachment) og abandonment wounds. Det er helt tydelig at du passer inn i disse beskrivelsene (og det er det mange som gjør, men det er viktig å bli oppmerksom på det for at du skal kunne fikse det!)

Da vil det ikke føles så vondt når du opplever slike ting. Og du vil kunne ta bedre valg som unngår slike situasjoner i det hele tatt.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg igjen ja. Dette er jo The story of your life. Legger deg etter den ene etter den andre, innbiller deg at det er kjærlighet selv om de ikke løfter en finger for deg. Så det har altså tatt deg tre år, og fortsatt skjønner du ikke at du blir utnyttet?

Anonymkode: d0f17...b20

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vil gjerne ha en forklaring. Så du tror at han har gjort dette med vilje for å slette meg? Eller? Når jeg tenker etter så kan det være han tok på en lås så bare jeg så det ? 

Om du virkelig trur dette, burde du virkelig holde deg unna for da er fyren sinnsyk. Ingen normale mennesker hadde satt i gang et slikt stunt. Skal et virkelig sykt menneske til for å komme på noe sånt. Trur ikke denne mannen er bra for deg.

Anonymkode: 62926...2b8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg mister han helt om dette er tull. Jeg så jo dette ble lagt ut på mystory, men ser ingen grunn til å ikke svare meg? Dere forstår jeg er preget etter en natt med mye kos, det å bli dumpet på dette viset etterpå er ikke greit. 

Men herregud da, gi han noen dager til å komme seg over dette! 
Og nei, jeg skjønner ikke at du er så preget etter en natt, dere har hatt en greie i tre år, du har ikke ekte følelser for han, så da bør ikke en natt prege deg så mye. 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg er ikke så ung desverre, kall meg dum og hjernedød. Det hjelper ikke meg her og nå uansett. Jeg vil bare vite om dette er tull! Jeg har virkelig trodd på alt og fikk sjokk selv da jeg så dette lagt ut. Det er bare noe som ikke stemmer når han ikke gidder å ringe meg eller svare. Det er isåfall ene og alene hans feil. Jeg føler jeg har rett til å vite om dette er en løgn han tok for å unngå meg og "sosiale medier". 

Hva som ikke stemmer? Han har rett ut sagt at han vil være i fred noen dager, du respekterer overhode ikke han og hans følelser. Og hvorfor er det så viktig få svar når du sier rett ut at du IKKE har ekte følelser for han? 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Etter en natt? Dere har hatt sex i TRE år.... 

Du viser null respekt for han, du prøver få alt til å handle om deg, og dine følelser. 
Hadde du hatt noe omtanke for han, så hadde du brydd deg om hva han føler, og ikke prøvd dreie dette til å handle om dine følelser. 
Når du ikke viser verken respekt eller omtanke for han, så skjønner jeg at han vil avslutte greia deres. 

Anonymkode: b908f...5ae

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men herregud da, gi han noen dager til å komme seg over dette! 
Og nei, jeg skjønner ikke at du er så preget etter en natt, dere har hatt en greie i tre år, du har ikke ekte følelser for han, så da bør ikke en natt prege deg så mye. 

Hva som ikke stemmer? Han har rett ut sagt at han vil være i fred noen dager, du respekterer overhode ikke han og hans følelser. Og hvorfor er det så viktig få svar når du sier rett ut at du IKKE har ekte følelser for han? 

Etter en natt? Dere har hatt sex i TRE år.... 

Du viser null respekt for han, du prøver få alt til å handle om deg, og dine følelser. 
Hadde du hatt noe omtanke for han, så hadde du brydd deg om hva han føler, og ikke prøvd dreie dette til å handle om dine følelser. 
Når du ikke viser verken respekt eller omtanke for han, så skjønner jeg at han vil avslutte greia deres. 

Anonymkode: b908f...5ae

Sånne menn fortjener vel ingen respekt? REspekt for å gjoste, slette, tømme seg nei hadeja det vakkeno branei.

Gi deg a. Dritt som er spraymala med gull er fortsatt dritt.

Endret av ufiltrert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufiltrert skrev (13 minutter siden):

Sånne menn fortjener vel ingen respekt? REspekt for å gjoste, slette, tømme seg nei hadeja det vakkeno branei.

Gi deg a. Dritt som er spraymala med gull er fortsatt dritt.

Ja han ringte meg opp igjen og spurte om hsn skulle komme ut og om vi rakk å ha sex før barna kom hjem. Jeg sa nei! Skjønner dere hvordan han er? Han ble forbanna fordi jeg ikke trodde på han og at jeg var paranoid som tenkte slik. Jeg har slått det fra meg og tenker at det var ekte hendelse, men å få tlf der han klikker å sier at jeg først ghostet hsn for 2år siden (jeg lå med en annen fyr og han oppdaget det etter han kom snikende til meg på nattestid - vil kalle det stalking) . Så tok han opp det temaet igjen og sa at jeg ikke var til å stole på.

Etterpå ringer han meg opp igjen å lurer på om jeg snart venter mensen siden jeg var så sur. Og spør deretter om han skal komme ut. 

Vet ikke helt.. vi er vel begge gale isåfall🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...