Gå til innhold

Venn som gjorde en stor feil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Grunnen til det var fordi han var gift,så separert og hatt en kneik han måtte igjennom. Jeg tror ikke det blir oss, men alt kan skje. Det finnes ingen fasitsvar på hvordan mannen skal oppføre seg i forkant. 

Anonymkode: 12fea...12f

Aha. Så du har vært elskerinnen som han har holdt skjult i noen år, og nå skylder han på deg og knytter deg også til denne pinlige situasjonen, og ber om ro så dere kan ta ting som det kommer?

Jaja. Lykke til.

Anonymkode: 29352...f88

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Grunnen til det var fordi han var gift,så separert og hatt en kneik han måtte igjennom. Jeg tror ikke det blir oss, men alt kan skje. Det finnes ingen fasitsvar på hvordan mannen skal oppføre seg i forkant. 

Jaja da skjønner familien bruddet ....

Anonymkode: 002b9...02c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Aha. Så du har vært elskerinnen som han har holdt skjult i noen år, og nå skylder han på deg og knytter deg også til denne pinlige situasjonen, og ber om ro så dere kan ta ting som det kommer?

Jaja. Lykke til.

Anonymkode: 29352...f88

Vil gjerne ha en forklaring. Så du tror at han har gjort dette med vilje for å slette meg? Eller? Når jeg tenker etter så kan det være han tok på en lås så bare jeg så det ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Vil gjerne ha en forklaring. Så du tror at han har gjort dette med vilje for å slette meg? Eller? Når jeg tenker etter så kan det være han tok på en lås så bare jeg så det ? 

Ja helt sikkert. Kom deg videre.

Anonymkode: a6a0a...11e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Aha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hacka? HAHAHAHAHAAHHAHAAHHAHAHAHAHA

ts: det er selvfølgelig bare pisspreik fra ene enda til andre.

Endret av ufiltrert
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ufiltrert skrev (3 minutter siden):

Hacka? HAHAHAHAHAAHHAHAAHHAHAHAHAHA

ts: det er selvfølgelig bare pisspreik fra ene enda til andre.

Ja men jeg skrev om han kunne ringe meg. Hvis han ikke kan det så føler jeg bare alt er sprøyt. Kanskje jeg skal få noen av vennene mine til å se om han faktisk slettet Instagram og snap? Jeg føler jeg fortjener ærlighet så kommer jeg meg lettere videre. 

Han sa han hadde sagt til familien at han ble hakket. Enda verre når han etterhvert sa det til meg også. 

Men for at jeg skal glemme han så må jeg prate med han. Hva om dette ikke er sant? Forstår dere meg eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja men jeg skrev om han kunne ringe meg. Hvis han ikke kan det så føler jeg bare alt er sprøyt. Kanskje jeg skal få noen av vennene mine til å se om han faktisk slettet Instagram og snap? Jeg føler jeg fortjener ærlighet så kommer jeg meg lettere videre. 

Han sa han hadde sagt til familien at han ble hakket. Enda verre når han etterhvert sa det til meg også. 

Men for at jeg skal glemme han så må jeg prate med han. Hva om dette ikke er sant? Forstår dere meg eller? 

Nå mener ikke jeg være ufin her, men, SELVFØLGELIG sier han til ABSOLUTTT alle sammen at han "ble hacka". Du vet jo mye bedre at nei, det ble han ikke. Han var full, sexta med DEG og har så whoopsie-daisy litt. Du vet det like godt som alle andre innerst inne. Men man vil "være snill" og liksom "gi han" at han ble hacka forat han skal kunne redde litt ansikt. Men når han atpåtil sletter og blokkerer deg og liksom ikke vil ha noe med deg å gjøre? Ja da har du vært sidechick i 3 år med en player.

Endret av ufiltrert
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufiltrert skrev (1 minutt siden):

Nå mener ikke jeg være ufin her, men, SELVFØLGELIG sier han til ABSOLUTTT alle sammen at han "ble hacka". Du vet jo mye bedre at nei, det ble han ikke. Han var full, sexta med DEG og har så whoopsie-daisy litt. Du vet det like godt som alle andre innerst inne. Men man vil "være snill" og liksom "gi han" at han ble hacka forat han skal kunne redde litt ansikt. Men når han atpåtil sletter og blokkerer deg og liksom ikke vil ha noe med deg å gjøre? Ja da har du vært sidechick i 3 år med en player.

Ja skjønner. Men skrev melding til han nå at han må ringe meg. Han sa til å begynne med at han slettet alt av sosiale medier utenom facebook. Stemmer ikke dette da? Eller lyver han? Jeg var nå kvass i mld og sa at jegfølte meg lurt. Finner meg ikke i løgner (om dette er en løgn). Detskaljeg gå ut før jeg evt aldri gjør noe med han igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja skjønner. Men skrev melding til han nå at han må ringe meg. Han sa til å begynne med at han slettet alt av sosiale medier utenom facebook. Stemmer ikke dette da? Eller lyver han? Jeg var nå kvass i mld og sa at jegfølte meg lurt. Finner meg ikke i løgner (om dette er en løgn). Detskaljeg gå ut før jeg evt aldri gjør noe med han igjen. 

*Skal få ut før jeg avslutter alt med han*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja desverre. han lyver. Og tenk på dette, hva mer har han lyvet om i 3 år? er nok ganske mye, om ikke allt sammen. Synd det ble slik da du likte mannen og ville det skulle bli mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tror ikke du går videre, du virker hekta. Du glemmer han heller ikke.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenkte jeg og. Ung, uerfaren naiv og tror at han er verdt noe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så nå har du gått fra å ønske å kontakte ham av medfølelse til konfrontering, og det uten at han har gjort noe som helst.

Dette er typisk såkalte "empatiske mennesker", eller folk som innbiller både seg selv og andre at de vil hjelpe, du ville snakke med ham av medfølelse skrev du. Nå viser det jo seg at det er slett ikke medfølelse som er hensikten din, men å "få vite sannheten".

Brukeren som skrev om glorifisert empati har helt rett. Dette er kontrollerende oppførsel, rettferdiggjort og kamuflert med empati.

Du vil ikke snakke med ham fordi du har vondt av ham. Du vil snakke med ham fordi oppførselen hans gjør DEG usikker. Det er greit nok, men å late som du er bekymret for ham, istedenfor å kommunisere sine egne behov er ikke greit. 

Ser du forskjellen?

Endret av Menchit
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg mister han helt om dette er tull. Jeg så jo dette ble lagt ut på mystory, men ser ingen grunn til å ikke svare meg? Dere forstår jeg er preget etter en natt med mye kos, det å bli dumpet på dette viset etterpå er ikke greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menchit skrev (1 minutt siden):

Så nå har du fått fra å ønske å kontakte ham av medfølelse til konfrontering, og det uten at han har gjort noe som helst.

Dette er typisk såkalte "empatiske mennesker", eller folk som innbiller både seg selv og andre at de vil hjelpe, du ville snakke med ham av medfølelse skrev du. Nå viser det jo seg at det er slett ikke medfølelse som er hensikten din, men å "få vite sannheten".

Brukeren som skrev om glorifisert empati har helt rett. Dette er kontrollerende oppførsel, rettferdiggjort og kamuflert med empati.

Du vil ikke snakke med ham fordi du har vondt av ham. Du vil snakke med ham fordi oppførselen hans gjør DEG usikker. Det er greit nok, men å late som du er bekymret for ham, istedenfor å kommunisere sine egne behov er ikke greit. 

Ser du forskjellen?

Ja men kan jeg få lov til å få svar på dette? Han svarer meg ikke selv etter jeg ber han om å ringe. Dette er så uendelig dårlig gjort om han har lagt opp til dette. Hva om ingenting her er sant? I begynnelsen fikk såklart sympati for denne mannen. Det snur seg helt om dette er oppdiktet og fjas. Det er så ghosting som det kan bli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må vel ja rett til å reagere/kontrollere  -  kall det hva du vil - når en person sletter seg fra alt og jeg ikke får kontakt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Skjønner meg ikke på voksne folk som onanerer på film og sender til andre, hadde fått angst x 1000

Anonymkode: 7ac22...358

Helt enig. Unge folk skal liksom være så "gode" på teknologi. De har ikke engang lært det grunnleggende; ikke del nakenbilder/filmer.

Anonymkode: 72437...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Menchit said:

Så nå har du fått fra å ønske å kontakte ham av medfølelse til konfrontering, og det uten at han har gjort noe som helst.

Ser du forskjellen?

DETTE!!!

TS, det det tre ganger! Det du driver med er ikke omsorg på noen som helst måte, du er inni en besettelse av en hekt fordi du har blitt played.

Gi deg. Du trenger ikke få svar på noe som helst, det er en løgn du forteller deg selv fordi du ikke står stødig nok i deg selv. Fokuser på deg selv!

Anonymkode: a6a0a...11e

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg mister han helt om dette er tull. Jeg så jo dette ble lagt ut på mystory, men ser ingen grunn til å ikke svare meg? Dere forstår jeg er preget etter en natt med mye kos, det å bli dumpet på dette viset etterpå er ikke greit. 

Gjesper zzz

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...