AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Er bare på nr 2. men jeg synes det hittil bare smaker varmt vann. Noen andre som har samme opplevelse? Anonymkode: ce6f9...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Bruk en mindre kopp. De er vel uten kunstig smak, så de smaker annerledes enn f.eks. Lipton. Må heller sammenligne med urtete. Anonymkode: 67e57...6e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Lar du teen trekke så lenge som det står? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden petterm skrev (Akkurat nå): Lar du teen trekke så lenge som det står? AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bruk en mindre kopp. De er vel uten kunstig smak, så de smaker annerledes enn f.eks. Lipton. Må heller sammenligne med urtete. Anonymkode: 67e57...6e6 Ja, jeg gjør det. Jeg drakk pukka te mye før, og har syntes det har vært godt. Men virker som om det kanskje har tapt seg, eller så er det bare jeg som har endret mine smaksløker. Anonymkode: ce6f9...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg gjør det. Jeg drakk pukka te mye før, og har syntes det har vært godt. Men virker som om det kanskje har tapt seg, eller så er det bare jeg som har endret mine smaksløker. Anonymkode: ce6f9...86a Kan jo i verste fall være en kalender som har ligget over siden forrige jul? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden Tar du riktig mengde vann da? Anonymkode: cfa34...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tar du riktig mengde vann da? Anonymkode: cfa34...94d Ja, tar ikke noe mer eller mindre enn jeg gjorde før da jeg drakk pukka. Samme type kopp Anonymkode: ce6f9...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har samme kalender og min te har godt med smak. Kan den være gammel? Anonymkode: e12dd...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden Pukka smaker best hvis man har vann i koppen, venter kabskje halvt minutt, så har i posen. Heller jeg vann rett over teposen fra vannkoker smaker det ingenting Anonymkode: dd36d...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har samme kalender og min te har godt med smak. Kan den være gammel? Anonymkode: e12dd...211 Jeg begynner å lure på det nå. Fordi jeg bruker ca. samme mengde vann som alltid. Denne er kjøpt på normal Anonymkode: ce6f9...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg begynner å lure på det nå. Fordi jeg bruker ca. samme mengde vann som alltid. Denne er kjøpt på normal Anonymkode: ce6f9...86a Er det et batch-nummer på pakken og/eller kalenderen? Da kan du sjekke når teen/kalenderen ble produsert. Anonymkode: 4a00d...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Du er ikke forkjølet eller har fått korona? Ellers liker jeg å trekke Pukka ganske lenge, men noen av smakene er og blir veldig tamme. F.eks Love med noe rosesmak synes jeg smaker svakt rosevann samme hva. Så kan være de ulike tesmakene også. Kommer litt an på. Endret 8 timer siden av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Jeg syns ofte Pukka er skikkelig smakløse. Kanskje de har endret seg i det siste? Noen av dem er ok da, mener å huske Revitalise har litt smak, peppermint/liquorice og blackcurrant beauty går an. Men kjøper helst Yogi Anonymkode: 1ed5d...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå