AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #21 Del Skrevet 3. desember 2024 ufiltrert skrev (17 minutter siden): Jo forbukere er dumme som sauer. Bokstavelig talt. Er jo det folk er. Brekende nikkedokke sauehuer. Heller en sau, enn en gjøk. Anonymkode: f62bb...347 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 3. desember 2024 #22 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heller en sau, enn en gjøk. Anonymkode: f62bb...347 Kose seg med søppla da håper innerlig ikke du noensinne, ever, for noe som helst behøver verksted. For da er du helt FØKKA. Da får du plutselig vite at "Telsa standard" er bilen du har. "Produktionsfeil? HA! FINNS IKKE" også står man der å får ingen hjelp med dørlåsen eller den 2 centimeter store springa mellom bagasjelokket og chassi. Neida, er visst TESLA STANDARD. Alt er HELT PERFEKT FRA FABRIKK. Jada kjøp tesla. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #23 Del Skrevet 3. desember 2024 ufiltrert skrev (22 minutter siden): Jo forbukere er dumme som sauer. Bokstavelig talt. Er jo det folk er. Brekende nikkedokke sauehuer. Typisk uttalelse fra noen som "did his own research" på YouTube. Anonymkode: 6ba1e...50c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 3. desember 2024 #24 Del Skrevet 3. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Typisk uttalelse fra noen som "did his own research" på YouTube. Anonymkode: 6ba1e...50c Typisk uttalse fra en naiv sau som fortsatt stemmer. Som fortsatt tror på demokratiet. Herregud. Det er jo søppel OVERALT. Og søppel beskytter søppel. Hvem forsøker du beskytte? Endret 3. desember 2024 av ufiltrert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #25 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Annet ladesystem på Nissan. Vanskeligere å hurtiglade på tur etc. Anonymkode: db366...53b Nei, det stemmer ikke! Leaf hadde annet system (Chademo) men det gjelder ikke Ariya. Anonymkode: 4be44...774 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #26 Del Skrevet 3. desember 2024 Skjønner ikke at noen av dem selger for å være ærlig, Tesla er harry og Nissan A er stygg. Anonymkode: 1f4a6...90e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #27 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke at noen av dem selger for å være ærlig, Tesla er harry og Nissan A er stygg. Anonymkode: 1f4a6...90e Jeg kjører ikke Tesla fordi det er den fineste bilen, men fordi den er en av de sikreste , komforten og ladenettverket. Man kan kalle den hva man vil, men jeg har opplevd alvorlig ulykke med en Tesla. I en annen bil hadde ikke alle gått ut av bilen på egenhånd etterpå. Anonymkode: e2d52...719 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #28 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg kjører ikke Tesla fordi det er den fineste bilen, men fordi den er en av de sikreste , komforten og ladenettverket. Man kan kalle den hva man vil, men jeg har opplevd alvorlig ulykke med en Tesla. I en annen bil hadde ikke alle gått ut av bilen på egenhånd etterpå. Anonymkode: e2d52...719 Jeg har aldri opplevd en ulykke i veldig mange biler. Vil det si at de er de sikreste også? 🤔 Tesla har vel mange ulykker på "CV'n", der sjåfører har meldt om at bilen svikter. Så at den er av de sikreste, er vel å ta litt i? Er det en ting Tesla Mod Y ikke får skryt for, så er det komforten. Den får kritikk for å være både stiv og ha mye støy i forhold til konkurrentene, så dette får jeg heller ikke helt til å stemme. Ladenettverk, kjørelengde og plass er noe den er klasseledende på. Design på både eksteriør og interiør er prioritert bort. Men det jeg lurer litt på... Jeg for min del tenker litt på opphavet til bilen. Altså, jeg hadde ikke kjøpt kinesisk bil. Jeg vil ikke støtte opp om Kina som regime. Ja, jeg vet jeg gjør det på noen områder uansett. Det er vel strengt tatt umulig å komme unna i viss grad. Men bil, kommer aldri på tale. Det samme gjelder Tesla for meg. Jeg klarer ikke Elon Musk og det han står for. Dette blir jo verre og verre, og toppet seg med støtten han gir til Trump. Så for meg blir det (utenom mange andre grunner til at jeg ikke ville kjøpt Tesla) "feil" å støtte en sånn fyr, ved å kjøpe bilen hans. Anonymkode: fc8d2...bbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #29 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri opplevd en ulykke i veldig mange biler. Vil det si at de er de sikreste også? 🤔 Tesla har vel mange ulykker på "CV'n", der sjåfører har meldt om at bilen svikter. Så at den er av de sikreste, er vel å ta litt i? Er det en ting Tesla Mod Y ikke får skryt for, så er det komforten. Den får kritikk for å være både stiv og ha mye støy i forhold til konkurrentene, så dette får jeg heller ikke helt til å stemme. Ladenettverk, kjørelengde og plass er noe den er klasseledende på. Design på både eksteriør og interiør er prioritert bort. Men det jeg lurer litt på... Jeg for min del tenker litt på opphavet til bilen. Altså, jeg hadde ikke kjøpt kinesisk bil. Jeg vil ikke støtte opp om Kina som regime. Ja, jeg vet jeg gjør det på noen områder uansett. Det er vel strengt tatt umulig å komme unna i viss grad. Men bil, kommer aldri på tale. Det samme gjelder Tesla for meg. Jeg klarer ikke Elon Musk og det han står for. Dette blir jo verre og verre, og toppet seg med støtten han gir til Trump. Så for meg blir det (utenom mange andre grunner til at jeg ikke ville kjøpt Tesla) "feil" å støtte en sånn fyr, ved å kjøpe bilen hans. Anonymkode: fc8d2...bbd Beklager, jeg leste feil. Syntes det sto at du ALDRI hadde opplevd en alvorlig ulykke i en Tesla. Da ble min kommentar helt feil. Beklager igjen. Men resten av det jeg skrev, står jeg for. Anonymkode: fc8d2...bbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 3. desember 2024 #30 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Annet ladesystem på Nissan. Vanskeligere å hurtiglade på tur etc. Anonymkode: db366...53b Feil feil feil. Ariya lader med den helt vanlige CCS-kontakten som alle andre elbiler. Det er bare Leaf igjen med chademo AnonymBruker skrev (10 timer siden): To kjempe grunner: Sikkerheten og ladenettverket Anonymkode: e2d52...719 Sikkerhet skal jeg ikke uttale meg bomastisk om, men Ariya gjorde det vel ikke direkte dårlig i NCAP-testen? Og ALLE biler med CCS kan lade på Teslas Supercharger. Ja, det er fortsatt noen få stasjoner som ikke har åpnet for andre enn Tesla, men det er ikke spesielt mange. Så uansett om du har Ford, Volvo, Tesla, Polestar, Peugeot, Citroen eller Nissan (minus Leaf) kan du lade på en Tesla-stasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #31 Del Skrevet 3. desember 2024 Hvorfor selges det langt mer av Coca Cola enn av First Price Cola. Anonymkode: 324d3...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #32 Del Skrevet 3. desember 2024 Mardina skrev (13 timer siden): Ariya'n er 100 ganger penere enn noen av de bilene Tesla noen gang har produsert 😊 😄 Når jeg ser på bilder av Nissan Ariya får jeg assosiasjoner til en middelaldrende kvinne med høy BMI. Rett og slett en fryktelig stygg bil. Anonymkode: 324d3...d77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 3. desember 2024 #33 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når jeg ser på bilder av Nissan Ariya får jeg assosiasjoner til en middelaldrende kvinne med høy BMI. Rett og slett en fryktelig stygg bil. Anonymkode: 324d3...d77 Fy!! Ikke snakk ned deilige kvinner helt uten grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #34 Del Skrevet 3. desember 2024 Har ikke peiling på bil, så måtte google her, men ærlig talt, nevnte Nissan er jo dritstygg. Fatter ikke hvordan den der feite nesa har blitt så populær blant produsenter og forbrukere. Model Y er bare helt ok, men enormt mye penere enn den der. Den grimmeste Teslaen er uten tvil Model X. Anonymkode: 89d03...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 3. desember 2024 #35 Del Skrevet 3. desember 2024 ufiltrert skrev (2 timer siden): Kose seg med søppla da håper innerlig ikke du noensinne, ever, for noe som helst behøver verksted. For da er du helt FØKKA. Da får du plutselig vite at "Telsa standard" er bilen du har. "Produktionsfeil? HA! FINNS IKKE" også står man der å får ingen hjelp med dørlåsen eller den 2 centimeter store springa mellom bagasjelokket og chassi. Neida, er visst TESLA STANDARD. Alt er HELT PERFEKT FRA FABRIKK. Jada kjøp tesla. Spiste du hele tabaskoflaska? Og hvor mange Tesla har du eid? Ariya er en helt grei bil som 4hjulstrekk...men da kommer prisen opp også og Teslaen er fordømt mye bedre på alle kriterier en ser på hos en elbil. Hvorfor er Tesla model Y verdens mest solgte bil tror du..hvid en modell fra et dødsdømt fossilbilselskap var et seriøst alternativ? Både Xpeng, BYD og Hyundai har modeller som gir Tesla konkurranse for pengene, Nissan ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. desember 2024 #36 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg ser på bilder av Nissan Ariya får jeg assosiasjoner til en middelaldrende kvinne med høy BMI. Rett og slett en fryktelig stygg bil. Anonymkode: 324d3...d77 Det er din mening. Jeg synes det er en pen bil. Tesla derimot... 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #37 Del Skrevet 3. desember 2024 Vi har tesla model s. Har kjørt også i kortere perioder testet elbil fra Ford, BYD, Volvo, Volkswagen og Renault. Vil fremdeles si at Tesla er klart best. På langtur er det så greit med lading, bilen forteller når, hvor og hvor lenge man må lade, og så er det bare å plugge ladekabelen i, trenger ikke styre med noen app eller brikke. Mer styrete med andre biler der man må lete etter ladestasjoner og planlegge ladingen selv. Byd kunne ikke lade på alle stasjonene heller, selv om den har ccs. Renault Zoey anbefaler jeg ingen å dra på langtur med. Håpløst å finne ladestasjoner og den kan ikke hurtiglade (2018 modell) Tesla et veldig komfortabel å kjøre. Ladingen går sømløst. Og den er ganske pen utvendig og innvendig. Jeg likte også BYD godt, men irriterende på langtur at kun halvparten av teslaladerne fungerte på bilen og at jeg måtte planlegge ladingen selv. Anonymkode: 557a5...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #38 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har tesla model s. Har kjørt også i kortere perioder testet elbil fra Ford, BYD, Volvo, Volkswagen og Renault. Vil fremdeles si at Tesla er klart best. På langtur er det så greit med lading, bilen forteller når, hvor og hvor lenge man må lade, og så er det bare å plugge ladekabelen i, trenger ikke styre med noen app eller brikke. Mer styrete med andre biler der man må lete etter ladestasjoner og planlegge ladingen selv. Byd kunne ikke lade på alle stasjonene heller, selv om den har ccs. Renault Zoey anbefaler jeg ingen å dra på langtur med. Håpløst å finne ladestasjoner og den kan ikke hurtiglade (2018 modell) Tesla et veldig komfortabel å kjøre. Ladingen går sømløst. Og den er ganske pen utvendig og innvendig. Jeg likte også BYD godt, men irriterende på langtur at kun halvparten av teslaladerne fungerte på bilen og at jeg måtte planlegge ladingen selv. Anonymkode: 557a5...f84 Jeg håper ikke du snakker om Tesla Mod Y?? Den er alt annet enn pen innvendig og utvendig! 😫 Og når det gjelder komfortabel å kjøre, finner man også mye bedre biler. Men ladefordelene og rekkevidden taler absolutt for den. Anonymkode: fc8d2...bbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #39 Del Skrevet 3. desember 2024 Har hatt Tesla 3 i 3 år nå. Det er den eneste elbilen jeg kunne tenke på å reise på ferie med. Lading fungerer 100%. Bare å legge inn hvor du skal så finner den lading underveis automatisk. Og den viser ledige plasser og forvarmer batteriet. Når den er varm bruker den ikke supermye mer varme i feks -15 heller. Anonymkode: f5efd...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 3. desember 2024 #40 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg håper ikke du snakker om Tesla Mod Y?? Den er alt annet enn pen innvendig og utvendig! 😫 Og når det gjelder komfortabel å kjøre, finner man også mye bedre biler. Men ladefordelene og rekkevidden taler absolutt for den. Anonymkode: fc8d2...bbd Hvilke ladefordeler har en Tesla sammenlignet med en VW, Audi, Mercedes eller Volvo egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå