Gå til innhold

Hvordan håndterer du det dersom du kommer i kontakt med en du ikke har sett bilde av, han er kjempehyggelig men....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

når du får bilde så er det ikke din type i det hele tatt??

Hvordan si det på en fin og skånsom måte? 

Er jo fælt at utseende skal bety så mye men så er det noe med at man må jo synes den personen ser litt bra ut hvertfall🙄

Anonymkode: c7a06...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier han ser bra ut, for noe  trenger ikke være vår type for å gjøre det. Syns ikke det er lurt å bryte ned noen, men ikke si kjekkes i verden. Et komplement som du mener, er vel mulig?

Men avslå litt senere og ha en annen grunn en utsendet. Noe reelt.

Anonymkode: 5d4fc...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hvis man låser seg veldig i en type utseendemessig så går man glipp av mye bra. Jeg ville gitt det en sjanse..

Anonymkode: 64786...c7f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

når du får bilde så er det ikke din type i det hele tatt??

Hvordan si det på en fin og skånsom måte? 

Er jo fælt at utseende skal bety så mye men så er det noe med at man må jo synes den personen ser litt bra ut hvertfall🙄

Anonymkode: c7a06...9c4

Er utseende såpass avvikende fra preferansene dine at det ikke er noen fysisk tiltrening eller seksuell gnist? I så fall bør du si det. Ærlight varer lengdt og det ER faktisk greit å ha preferanser og ikke være tiltrukket av alle man kommer i prat med.

Uten å snu samtalen vekk fra din situasjon, TS, vil jeg dra frem hva en av mine kvinnelige venner sa til meg:
Vi pratet om hva jeg drømte om i en kommende partner. Ting som lik kommunikasjon, at jeg følte meg respektert, sett og lyttet til,og at hun har ganske like verdier.
Så avbrøyt hun meg og sa " dette er er jo alle dine kvinnelige venner du prater om! Det må jo være noe mer".
Og hun har helt rett. Jeg har masse smarte flotte kvinner som venner, men for at det skal bli romantisk eller et forhold ut av det må det være noe mer.

Og det kan du være ærlig om, gitt at det er slik. Hvis utseende ikke en gang er i nærheten av dine preferanser bør du si det. Dette er et plaster som bare må av. For det er lov å ønske seg begge deler; at du blir sett hørt, forstått og møtt med respekt av en person du har kjemi med og er tiltrukket av. (For syns skyld i tilfelle noen negativt fortolker dette. Jeg sier ikke at TS skal gå utelukkende etter utseende, men det trenger ikke være slik at det ene utelukker det andre. Alle passer ikke for alle)

Endret av Te- Presten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at det ville vært for dumt å bryte pga det alene og ga det en sjans..

Vi fikk noen fine år, og etterpå har ikke utseendet vært noe jeg bryr meg om. Nå er det kun personligheteb som teller.

Du får ikke gjort stort nå, men til neste gang kan du være ærlig fra start om at utseendet er avgjørende, så dere får sett hverandre fort.

Anonymkode: 3c26d...396

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare litt feil eller er det typ helseskadelig overvekt og lignende? Dersom det bare er noe annet enn du vanligvis er tiltrukket av ville jeg gitt ham en sjans. Uansett er det lettere å bare unnskylde det med at du ikke synes kjemien var der (eller lignende) dersom du treffer ham en gang.

Anonymkode: 69bba...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et bilde sier ikke så mye om et menneske. Jeg har hatt to dater med en som bare hadde avstandsbilde på appen vi matchet. Jeg var litt skeptisk, men ble tiltrukket av han når vi møttes. 

Utstråling og væremåte er noe som ikke kommer fram på bilder 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...