AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Har store barn, og aldri hatt Rampenisse, så skjønner kanskje ikke helt greien. Men på Facebook og Instagram ser jeg at jeg i år har fire venner/bekjente som kjører Rampenissen med barna sine. Greit nok det, men hvorfor dette behovet for å dele det på SoMe HVER dag? Gjør folk det egentlig for barna sin del, eller for å vise andre hvor "gøyale og elleville" foreldre de er? Nå må jeg altså se fire innlegg hver dag om hva den tullete Rampenissen har gjort i løpet av natten, og for å være ærlig driter vel mange av oss langt og lenge i hva Rampenissen deres har gjort... ?🙈 Anonymkode: 8c177...061 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden HELT ENIG. Hver desember får jeg lyst til å avinstallere snapchat. Våkner til 5-10 rampenissen snaps hver morgen. Og det har pågått i flere år. Alle tror de er så unike og morsomme. Skjønner ikke hvorfor det skal snappes hele tiden. 🥵 Anonymkode: 09d6b...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Haha i alle dager. Jeg har Rampenisse hjemme for sønnen min, og det hadde aldri falt meg inn å dele dette med noen. Anonymkode: 2e0b9...cc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Haha i alle dager. Jeg har Rampenisse hjemme for sønnen min, og det hadde aldri falt meg inn å dele dette med noen. Anonymkode: 2e0b9...cc7 Skulle ønske flere var som deg 😅❤️ Anonymkode: 8c177...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Vi hadde rampenisse da barna var yngre (uten at jeg postet et eneste innlegg om det noe sted om det har noe å si) og jeg hadde likt å se hva andre gjorde med sin rampenisse for å gi meg idéer til neste jul. Og så er det nå slik at noen av oss faktisk bryr oss om de vi følger og blir glade for å se hva de gjør, om det så bare er en rampenissestrek hver dag. Jeg synes det sier langt mer om deg at du velger å se på dette som noe negativt eller tenke at du har fasiten på hva som er bra nok å vise fram på sosiale medier. Alle har lov å vise fram akkurat det de vil fra sine egne liv og du velger selv om du vil følge dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Arkana skrev (4 minutter siden): Vi hadde rampenisse da barna var yngre (uten at jeg postet et eneste innlegg om det noe sted om det har noe å si) og jeg hadde likt å se hva andre gjorde med sin rampenisse for å gi meg idéer til neste jul. Og så er det nå slik at noen av oss faktisk bryr oss om de vi følger og blir glade for å se hva de gjør, om det så bare er en rampenissestrek hver dag. Jeg synes det sier langt mer om deg at du velger å se på dette som noe negativt eller tenke at du har fasiten på hva som er bra nok å vise fram på sosiale medier. Alle har lov å vise fram akkurat det de vil fra sine egne liv og du velger selv om du vil følge dem. 1. Ja, det har noe å si at du ikke postet det. Det var hele poenget med innlegget mitt. 2. Det å irritere seg over innlegg betyr ikke nødvendigvis at man ikke bryr seg om noen, her trekker du konklusjoner fra eget hode. 3. Som du selv sier så kan også jeg dele og skrive hva jeg vil, du velger også selv om du vil lese og kommentere. 😅 Anonymkode: 8c177...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har store barn, og aldri hatt Rampenisse, så skjønner kanskje ikke helt greien. Men på Facebook og Instagram ser jeg at jeg i år har fire venner/bekjente som kjører Rampenissen med barna sine. Greit nok det, men hvorfor dette behovet for å dele det på SoMe HVER dag? Gjør folk det egentlig for barna sin del, eller for å vise andre hvor "gøyale og elleville" foreldre de er? Nå må jeg altså se fire innlegg hver dag om hva den tullete Rampenissen har gjort i løpet av natten, og for å være ærlig driter vel mange av oss langt og lenge i hva Rampenissen deres har gjort... ?🙈 Anonymkode: 8c177...061 Skjønner ikke hypen med rampenissen. Joda kan være artig for barna, men legger bare enda mer press på dagens foreldre.. Anonymkode: 2c400...22b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Slutt å glane da må dere se på? Anonymkode: 1296a...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slutt å glane da må dere se på? Anonymkode: 1296a...257 Det blir jo sendt til oss! Hver eneste dag. I hopetall. I hele desember. Anonymkode: 09d6b...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå