AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Liker du at hun tar på deg? Lager godlyder? Beveger seg mye eller lite? Snakker dirty til deg? Tar styringa eller lar seg dominere? Anonymkode: 908b0...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Jeg liker at dama vil ha sex med meg. Hvis hun bare hadde hatt noen som helst lyst så ville mine preferanser fremstå som et luksus-problem. Anonymkode: 9a368...baf 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden At hun sprer beina, er "med" og stønner litt... Anonymkode: dd6d3...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Liker du at hun tar på deg? Lager godlyder? Beveger seg mye eller lite? Snakker dirty til deg? Tar styringa eller lar seg dominere? Anonymkode: 908b0...0ae Ja, takk, alt sammen. Hun får bevege seg så mye hun trenger for å nyte best mulig. Hvis det faller naturlig for henne må hun gjerne lage godlyd, det samme gjelder dirty talk. Hun må gjerne ta styringa, eller gi beskjed om at hun vil at jeg gjør det. Å ta på hverandre er vel nesten ikke til å unngå. Anonymkode: d0c22...ca6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Noen ganger liker jeg at hun bare ligger der og lar meg kose med, slikke og fingre og knulle henne. At hun er passiv, bare sprer beina og slipper meg til. Andre ganger liker jeg å være den passive og at hun tar styringen. Eller at vi veksler mellom å være den aktive og passive. Dirty talk har jeg ingen sansen for. Godlyder er fint, så lenge de er ekte og ikke tilgjort bare for min skyld. Anonymkode: eb9bb...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Liker du at hun tar på deg? Lager godlyder? Beveger seg mye eller lite? Snakker dirty til deg? Tar styringa eller lar seg dominere? Anonymkode: 908b0...0ae Det å bli "tatt på" av en annen er alltid deilig. Veldig turn-on. Veldig. Det gjør underverker nedentil. .Da er det veldig deilig å kose med henne, slikke, se, kose med underlivet hennes ...allting... Anonymkode: ca448...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden Liker best når hun tar på seg selv og leker med seg selv. Anonymkode: 24074...3bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden Engasjement. Du kan ikke tro hvor stor mangelvare det er å kvinner er engasjert i sexliv langvarige forhold/ekteskap. Anonymkode: 0a7fd...322 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Engasjement. Du kan ikke tro hvor stor mangelvare det er å kvinner er engasjert i sexliv langvarige forhold/ekteskap. Anonymkode: 0a7fd...322 Her er det engasjert fra begge.. Anonymkode: 41676...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Liker best når hun tar på seg selv og leker med seg selv. Anonymkode: 24074...3bb Mens jeg har opplevd at en mann ble direkte sur på grunn av det 😅 Anonymkode: 6e7bf...460 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Del Skrevet 19 timer siden At hun er aktiv. Fy faan så kjedelig det er med de som bare ligger der. Anonymkode: b2593...9c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 18 timer siden #12 Del Skrevet 18 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker du at hun tar på deg? Lager godlyder? Beveger seg mye eller lite? Snakker dirty til deg? Tar styringa eller lar seg dominere? Anonymkode: 908b0...0ae Jeg liker at hun er trygg nok til å kommunisere åpent og ærlig om hennes behov. Det er vilt sexy med damer som tar praten usjenert og prater både om det rent fysiske og om hvilke følelser hun knytter til sexlivet. Dette er viktig siden jeg kommuniserer det samme veldig direkte. Siden jeg fører når jeg danser, passer jeg best med ei som liker at jeg tar styringen. Smerte og ymykelse er ikke min ting, men jeg tenner på å dominere ei som liker å bli dominert. Det handler om tillit. Og tillit tar tid å bygge. Å dominere ei som ikke vil bli dominert gir meg ingenting. Endret 18 timer siden av Te- Presten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker du at hun tar på deg? Lager godlyder? Beveger seg mye eller lite? Snakker dirty til deg? Tar styringa eller lar seg dominere? Anonymkode: 908b0...0ae Jeg liker at hun lager «godlyder» og beveger seg. Min store «drive» og kjernen i mitt tenningsmønster er min partners nytelse. Jeg ønsker ikke en som er «aktiv» i den forstand at hun vil gjøre ting med meg (suge, runke etc). Min perfekte partner er en som er litt egoistisk og liker at jeg at tar kontroll og gjør hva jeg vil, mens hun bare nyter. Jeg drives såpas sterkt av partners nytelse, at egen orgasme feks er underordnet. Jeg er fornøyd når hun er tilfredstilt. Anonymkode: 93d35...c80 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18 timer siden #14 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg liker at hun lager «godlyder» og beveger seg. Min store «drive» og kjernen i mitt tenningsmønster er min partners nytelse. Jeg ønsker ikke en som er «aktiv» i den forstand at hun vil gjøre ting med meg (suge, runke etc). Min perfekte partner er en som er litt egoistisk og liker at jeg at tar kontroll og gjør hva jeg vil, mens hun bare nyter. Jeg drives såpas sterkt av partners nytelse, at egen orgasme feks er underordnet. Jeg er fornøyd når hun er tilfredstilt. Anonymkode: 93d35...c80 Dette hadde jeg ikke klart... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden Irak skrev (1 time siden): Dette hadde jeg ikke klart... Vi er alle forskjellige😊. Viktigste er å ha en partner som er kompatibel. Det har jeg, så jeg er fornøyd med det. Hun elsker å bare «ta i mot» til hun er fornøyd. Akkurat som jeg liker det☺️ Anonymkode: 93d35...c80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden Irak skrev (1 time siden): Dette hadde jeg ikke klart... Enig i det! Anonymkode: 6e7bf...460 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16 timer siden #17 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi er alle forskjellige😊. Viktigste er å ha en partner som er kompatibel. Det har jeg, så jeg er fornøyd med det. Hun elsker å bare «ta i mot» til hun er fornøyd. Akkurat som jeg liker det☺️ Anonymkode: 93d35...c80 Jeg er nok litt for glad i å gi partneren min nytelse, så tenner jeg enormt bare på tanken av å suge han...Det kan egentlig ikke beskrives... Jeg elsker å suge kuk 😂. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden Irak skrev (9 timer siden): Jeg er nok litt for glad i å gi partneren min nytelse, så tenner jeg enormt bare på tanken av å suge han...Det kan egentlig ikke beskrives... Jeg elsker å suge kuk 😂. Skjønner. Vi hadde vært full kræsj med andre ord😊 Å bli sugd er ikke noe jeg tenner på. Aldri vært i nærheten av noe orgasme av det. Mister tenningen raskt, da det kolliderer med mitt tenningsmønster. Anonymkode: 93d35...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjuva Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden Irak skrev (9 timer siden): Jeg er nok litt for glad i å gi partneren min nytelse, så tenner jeg enormt bare på tanken av å suge han...Det kan egentlig ikke beskrives... Jeg elsker å suge kuk 😂. Samme her. Hadde jeg ikke fått lov til å suge mannen, så kunne han funnet seg noen andre å ha sex med. Elsker å høre lydene han lager, elsker å se opp på han og se hvordan han nyter det jeg gjør med pikken hans 🤤🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden tjuva skrev (2 minutter siden): Samme her. Hadde jeg ikke fått lov til å suge mannen, så kunne han funnet seg noen andre å ha sex med. Elsker å høre lydene han lager, elsker å se opp på han og se hvordan han nyter det jeg gjør med pikken hans 🤤🤭 Samme jeg har med min partner det😊 Jeg kunne ikke hatt en seksuell relasjon med en kvinne som ikke nyter at jeg slikker og gjør det jeg gjør. Forskjellen er at jeg ønsker ikke det samme «tilbake». Derfor jeg har den beste sexen med litt «egoistiske» kvinner som ikke har det behovet du beskriver😊 Anonymkode: 93d35...c80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå