AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg var ganske elendig i formen i går kveld og i natt. Plutselig kom vond hals, tett hode, og veldig rennende nese på en gang. Måtte stå opp i natt for å ta paracet, fordi det bare ble verre. Vet ikke om jeg hadde feber eller ei da. Heldigvis har jeg en jobb hvor jeg kan jobbe hjemmefra, men jeg er ganske ny, så jeg vil liksom ikke være den som ikke kommer på kontoret heller. På dagen i dag følte jeg meg bedre, selvom en del symptomer fortsatt var tilstede, fikk jeg jobbet timene mine hjemme. Pga formen på dagen var jeg sikker på at morgendagen ble bedre, men nå bygger det seg opp igjen, og jeg målte 38 grader. Jeg syns det er så vanskelig å vite hva man skal gjøre. Følte meg ok til å sitte å jobbe hjemme i dag, men hadde nok vært noe helt annet på kontoret. Jeg liker ikke å være hjemme, men så hater jeg også de som kommer på jobb og smitter alle når man virkelig burde være hjemme. Igjen, jeg er heldig som kan jobbe hjemmefra, og jeg føler meg virkelig ikke bra nå. Mitt spørsmål er vel egentlig om det er noe "regel" for hvor lenge man bør vente etter feber, før man drar på jobb. Hvis jeg har feber nå, og i natt, men føler meg ok i morgen tidlig, så er jeg kanskje enda smittsom likevel? Anonymkode: 6b4a1...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hvis du har en jobb hvor du har hjemmekontor, så ville jeg nok ha blitt hjemme til jeg var frisk. Hvorfor smitte flest mulig om man ikke må liksom... I en annen type jobb, dratt på jobb når man føler seg frisk nok til at man klarer å utføre jobben sin en hel dag. Uavhengig av hvor lenge man har hatt feber/vært feberfri. Anonymkode: f6c49...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Har alltid gått på jobb med feber, men etter jeg begynte å jobbe i barnehage holder jeg meg hjemme for ikke å smitte barna. Men tilbake så snart jeg har feberfri natt. Anonymkode: 397ae...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå