AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #1 Skrevet 2. desember 2024 Farrisbad? The well? Kragerø? Hvilket er best ? Anonymkode: a713c...ccd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #2 Skrevet 2. desember 2024 Synes The Well er best, men har bare vært på spaet og ikke på hotellet. Farris Bad var dårlige greier, både spaet og hotellet. Kragerø har jeg aldri vært. Synes også det var fint på Son Spa Hotell, men er er jo spaet mye mindre enn på The Well. Anonymkode: 3d158...111 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #3 Skrevet 2. desember 2024 The Well er i en klasse for seg når det gjelder størrelse og tilbud. Nordens største spa, og du må til Belgia, Holland og Tyskland for å finne tilsvarende. Farris Bad har også høy standard, men kanskje bare en femtedel av The Well i størrelse på spaet. Det Farris Bad mangler i spa-tilbudet, tar de igjen i gangavstand til andre ting, som kino, kulturhus, de 2-3 beste restaurantene i Vestfold, shoppingmuligheter og uteliv. Også ligger det jo rett på stranda, dersom du er der på sommerstid og vil oppleve litt soling og saltvannsbad. Kragerø kjenner jeg ikke til. Anonymkode: 8b18b...211 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #4 Skrevet 2. desember 2024 Tusen takk for gode svar🙂 Anonymkode: a713c...ccd
AnonymBruker Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai The Well er fantastisk, om noe avsidesliggende. Fine rom og fantastisk spa. Anonymkode: c4c0f...49d 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 21.22): The Well er i en klasse for seg når det gjelder størrelse og tilbud. Nordens største spa, og du må til Belgia, Holland og Tyskland for å finne tilsvarende. Farris Bad har også høy standard, men kanskje bare en femtedel av The Well i størrelse på spaet. Det Farris Bad mangler i spa-tilbudet, tar de igjen i gangavstand til andre ting, som kino, kulturhus, de 2-3 beste restaurantene i Vestfold, shoppingmuligheter og uteliv. Også ligger det jo rett på stranda, dersom du er der på sommerstid og vil oppleve litt soling og saltvannsbad. Kragerø kjenner jeg ikke til. Anonymkode: 8b18b...211 Kanskje litt voldsom beskrivelse av Larvik. Kinoen er bitteliten med en kinosal? Restaurantene er helt ok, men bor man en litt større plass så er ikke det akkurat noe å reise dit for. Samme med shopping, man reiser ikke til Larvik for å shoppe. Jeg liker Farris bad, men restauranten på hotellet er god så trenger ikke gå utenfor. Anonymkode: 83769...087
AnonymBruker Skrevet 20. mai #7 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 12.10): Kanskje litt voldsom beskrivelse av Larvik. Kinoen er bitteliten med en kinosal? Restaurantene er helt ok, men bor man en litt større plass så er ikke det akkurat noe å reise dit for. Samme med shopping, man reiser ikke til Larvik for å shoppe. Jeg liker Farris bad, men restauranten på hotellet er god så trenger ikke gå utenfor. Anonymkode: 83769...087 Mulig noen mener jeg tar i litt, men Bølgen kino i Larvik har da i hvert fall tre kinosaler med 120-190 seter i hver pluss storsalen som har 550 seter, så så veldig bitteliten er vel Larvik-kinoen ikke... Det er jo også et kulturhus hvor man kan få med seg fine opplevelser om man vil.... Og restaurantene Attrå og Sjøslag er veldig gode både på mat og vin. Sjøslag er i 2025 premiert for å ha det beste vinkartet sør for Oslo med et utvalg på ca 1500 viner. Den nye restauranten, Àst, som åpnet i høst har vunnet prisen i 2025 for det beste "lille vinkartet" sør for Oslo med sine "bare" 600 ulike viner. Hvis man er opptatt av kombinasjonen god mat og god vin, da.... https://www.larvikleverer.no/naeringsliv/aktuelt/samarbeider-med-lokale-boender-om-ny-topprestaurant-i-larvik/ Men Larvik har også både McDonalds, Burger King, Jafs og diverse gatekjøkken, Pizza og kebab-sjapper, samt pubber, for alle som liker det også... Restauranten på Farris bad er helt OK, men trenger altså ikke å gå langt utenfor hotellet for å finne enda større matopplevelser. Shopping er kanskje ikke det man drar til Larvik for, det er jeg enig i. Anonymkode: 8b18b...211 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå