Gå til innhold

Hva slags utstyr har du/ bruker du til å fjerne hår på kroppen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenke å få vekk litt hårvekst både her og der og er jeg litt utsikker på hva en skal bruke. SÅ da trenger jeg litt hjelp :)

Anonymkode: f7faa...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker bare barberhøvel der jeg føler det trengs. Under armene tas fortløpende, det er eneste som tas fortløpende med den. Pinsett brukes til ekstra hår ved øyebryn, og lange hår på brystvorter. Pinsett er også fint om en får mørke, harde hårstrå i ansiktet og halsen med årene som kvinne (om en bryr seg om det, men har hjulpet en del med det oppigjennom, men har ikke selv enda).
Alt annet har jeg enten sluttet med, eller ikke prøvd. Jeg gjør det enkelt. 

Endret av Daisy-love
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberhøvel til fiffi og epilator til legger og under armene :) jeg har i tillegg tatt hårfjerningslaser på leggene så det er ganske fort gjort å fjerne de få hårstråene som overlevde den😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tenke å få vekk litt hårvekst både her og der og er jeg litt utsikker på hva en skal bruke. SÅ da trenger jeg litt hjelp :)

Anonymkode: f7faa...ddc

Tar Brazilian nedentil og vokser selv i ansiktet..

Veldig lite hår på legger, så når de en sjelden gang tas, blir det med høvel..

Anonymkode: 9a82b...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk til barbering, det blir så skarpe stubber og det er veldig au-au-au syns jeg. Enten glatt eller lengde nok til ikke å stikke. Voks i salong er luksus og lekkert, epilator fikser en del der det er stram hud og gaffa kan røske av ganske mye. kanskje ikke for pingler. Må man så må man! 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker høvel på legger og armhuler, ladyshaver i bikinilinjen (med høvel får jeg inngrodde hår og masse kløe). I ansiktet vokser jeg innimellom, og bruker ellers pinsett.

Anonymkode: b9728...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberhøvel og hårfjerningskrem. Synes hårfjerningskrem er bedre hvis jeg ikke fjerner hår så ofte, da det håret som vokser ut igjen ikke er så hardt i tuppen.

Anonymkode: a026e...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å bruke sukkervoks på legger og innside av lår, men nå har jeg blitt så gammel at det nesten ikke vokser hår der mer, takk og pris, noen fordeler med å komme opp i alder.

Anonymkode: f57a9...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vokser legger, lår, underliv og armhuler hver 5. uke  i salong. 

Anonymkode: ac755...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberhøvel (barberer medhårs og mothårs og har aldri opplevd noe problemer med barbering), enkelt, kjapt og greit med barbering på de plassene jeg ønsker å være glatt, og pinsett til øyenbryn og enkelt hår. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epilerer legger og lår. Har brukt laser nede, og tar resten med epilator eller høvel. Høvel under armene. Kniv for dunene i ansiktet. 

Anonymkode: fbff3...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...