AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #21 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kondom gjør at du føler mindre ja. Faktisk så lite av det som er godt at det ikke engang er vits å pule. Jeg tar heller en runk enn å rulle på kondom. Mister nesten ereksjonen bare av å tre den på for det er så dust. En hylse gir også mindre følelse, men gir hvertfall noe tilbake iform av større kuk som dama får. Anonymkode: b5e3d...476 Ikke alle som synes kondom gjør at man føler spesielt mye mindre. Anonymkode: 45eea...08a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #22 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og alle dere som med glede bruker sleeve, er vel de samme som gnåler og klager over å måtte bruke kondom? Vil dere at damer skal tro på det? Blir jo bare selvmotsigelser. Anonymkode: c7d4c...633 Nei, det er ingen av oss som bruker sleeve som klager på å måtte bruke kondom. Hvor har du fått det fra? Anonymkode: caaf0...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #23 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kondom gjør at du føler mindre ja. Faktisk så lite av det som er godt at det ikke engang er vits å pule. Jeg tar heller en runk enn å rulle på kondom. Mister nesten ereksjonen bare av å tre den på for det er så dust. En hylse gir også mindre følelse, men gir hvertfall noe tilbake iform av større kuk som dama får. Anonymkode: b5e3d...476 Morsomt med Å mange vidt forskjellige erfaringer😄 Vi puler alltid med kondom. Det gjør det litt lettere for han å kontrollere når han kommer, samtidig som at kondomer nærmest fungerer som en salgs penisring som holder han hard lengre. Samtidig som at en sleeve gjør penisen alt for stor for min del. Det blir bare ubehagelig. Store peniser fungerer dårlig for min del. Anonymkode: 04952...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #24 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Morsomt med Å mange vidt forskjellige erfaringer😄 Vi puler alltid med kondom. Det gjør det litt lettere for han å kontrollere når han kommer, samtidig som at kondomer nærmest fungerer som en salgs penisring som holder han hard lengre. Samtidig som at en sleeve gjør penisen alt for stor for min del. Det blir bare ubehagelig. Store peniser fungerer dårlig for min del. Anonymkode: 04952...889 Er det ikke deilig å slippe klisset renne ut i trusa etterpå da? Syntes i alle fall jeg. For ikke å snakke om å deilig det er å slippe å tenke på prevensjon🥰 Anonymkode: c7d4c...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #25 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Og alle dere som med glede bruker sleeve, er vel de samme som gnåler og klager over å måtte bruke kondom? Vil dere at damer skal tro på det? Blir jo bare selvmotsigelser. Anonymkode: c7d4c...633 Er ikke samme mennene som sier dette. Har ikke statestikk på hvor mange prosent som bruker sleeve, men tror det er mere vanlig enn man tror. Jeg har brukt det med 3 forskjellige partnere og alle foretrakk sleeve fremfor vanlig samleie uten sleeve. For min del er sleeve deiligere å ha på enn kondom😊 Anonymkode: 2737a...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #26 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ikke samme mennene som sier dette. Har ikke statestikk på hvor mange prosent som bruker sleeve, men tror det er mere vanlig enn man tror. Jeg har brukt det med 3 forskjellige partnere og alle foretrakk sleeve fremfor vanlig samleie uten sleeve. For min del er sleeve deiligere å ha på enn kondom😊 Anonymkode: 2737a...4e5 Men sleeve beskytter vel ikke mot graviditet og seksuelt overførbare sykdommer? Anonymkode: 45eea...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 12. desember 2024 #27 Del Skrevet 12. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Men sleeve beskytter vel ikke mot graviditet og seksuelt overførbare sykdommer? Anonymkode: 45eea...08a Det blir jo som å sammenlikne gladpack og oljehyre. Har selv opplevd mange 'havari' av kondomer som har sprukket, har vanskelig å se for meg at sleeven revner.. Endret 12. desember 2024 av G1987 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå