AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Jeg og partner er litt forskjellige seksuelt, jeg har aldri hatt orgasme noengang og partner kommer lett. Han forsøker så godt han kan å trene seg opp til å holde ut, men klarer ikke å holde ut lenge nok for meg likevel. Jeg trenger langvarig penetrering sammen med klitorisvibrator for å i det hele tatt kjenne meg nær noen form for orgasme. Så vi tenkte på å prøve en penisforlenger/hylse sånn at han kan fortsette selv om han kommer. Vil dette fungere? Vi har prøvd litt penisring også, men jeg får helt panikk av at man stopper blodet til penis og stresser over det, blir også uvel av å se den blir mørkerød(/blå?). Mulig ringen er for stram men uansett, er jo ikke noe digg når jeg blir redd han skal skade penis. Noen menn som kan dele litt erfaringer her? På forhånd tusen takk for svar! Anonymkode: 45eea...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Til en viss grad, men hylsa er som regel avhengig av at penis inni er stiv. Jeg holder lengre uten hylse enn med. For det er så sinnsykt deilig å se dama bli strekkt godt sv ekstra størrelse. Du kjenner liksom mer motstand under penetreringen. Anonymkode: b5e3d...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Til en viss grad, men hylsa er som regel avhengig av at penis inni er stiv. Jeg holder lengre uten hylse enn med. For det er så sinnsykt deilig å se dama bli strekkt godt sv ekstra størrelse. Du kjenner liksom mer motstand under penetreringen. Anonymkode: b5e3d...476 Takk for svar, har du tips til andre verktøy vi kan bruke i vår problemstilling? Prøvde strap-on, var ikke en veldig høydare😅 Anonymkode: 45eea...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Kondom? 🤷♀️ Det setter vel ned følelsen litt? Og så skal det vel være mulig å lære seg å holde lengre, blant annet ved å sette ned farten og lignende når man kjenner at det nærmer seg. Men da må han klare å disiplinere seg for det er jo så klart fort for å gi etter. Anonymkode: ec458...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kondom? 🤷♀️ Det setter vel ned følelsen litt? Og så skal det vel være mulig å lære seg å holde lengre, blant annet ved å sette ned farten og lignende når man kjenner at det nærmer seg. Men da må han klare å disiplinere seg for det er jo så klart fort for å gi etter. Anonymkode: ec458...6f7 Vi bruker alltid kondom. Som sagt gjør han det han kan for å holde ut lengre men vi blir ikke kompatible der slik ting er nå. Når han må sakke tempo, mister jeg også min oppbygging. Anonymkode: 45eea...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Man kan fortsette å pule en stund så lenge penis er halv-stiv. Men når den har blitt helt slapp, er det vanskelig å få til noe selv med sleeve. Men den store fordelen med sleeve er jo at den øker utholdenheten, i hvert fall når han blir vant til den. Første gang jeg prøvde sleeve gikk det for meg før jeg hadde fått den ordentlig på, fordi jeg var så spent på å prøve den. Men nå er det motsatt, jeg må som regel ta den av og få utløsningen uten sleeve etter at fruen har fått sitt. Anonymkode: caaf0...638 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan fortsette å pule en stund så lenge penis er halv-stiv. Men når den har blitt helt slapp, er det vanskelig å få til noe selv med sleeve. Men den store fordelen med sleeve er jo at den øker utholdenheten, i hvert fall når han blir vant til den. Første gang jeg prøvde sleeve gikk det for meg før jeg hadde fått den ordentlig på, fordi jeg var så spent på å prøve den. Men nå er det motsatt, jeg må som regel ta den av og få utløsningen uten sleeve etter at fruen har fått sitt. Anonymkode: caaf0...638 Tusen takk for at du deler erfaringen din. Hvor lenge/mange ganger brukte dere den før dere kom dit at du ble vant til den og det økte utholdenheten? Og hvilken sleeve er det dere har? Vi har sett på den på Kondomeriet med innvendige riller som skal tilfredsstille mannen også, men burde kanskje velge en annen? Anonymkode: 45eea...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tusen takk for at du deler erfaringen din. Hvor lenge/mange ganger brukte dere den før dere kom dit at du ble vant til den og det økte utholdenheten? Og hvilken sleeve er det dere har? Vi har sett på den på Kondomeriet med innvendige riller som skal tilfredsstille mannen også, men burde kanskje velge en annen? Anonymkode: 45eea...08a Etter et par-tre ganger ble jeg vant til den og kunne holde på lenge. Hvis målet er å unngå for tidlig utløsning, ville jeg kanskje ikke valgt den med riller innvendig. Vi har, etter å ha prøvd noen billige sleeves, gått for kvalitet. Ganske dyrt, men du får en med tilpassede innvendige mål som passer perfekt til din penis. De er også laget av medisinsk silikon, som gjør dem trygge med tanke på infeksjoner etc. Vi har flere modeller, men denne er den vi har brukt mest: https://blissfullcreations.com/collections/medium-girth-sleeves/products/copy-of-the-franken-jr Anonymkode: caaf0...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden I blant kommer jeg med sleeven på, andre ganger må jeg ta den av etterpå for å komme. Men det er digg, og selv om jeg har kommet kan jeg nok fortsette en stund ja. Den sitter fast med vakuum inni sleeve, så den må bli helt slapp før jeg kan ta den av. (Evt lufte på enden slik at vakuumet slipper). Er også helt enig med bruker over her om å gå for kvalitet, har kjøpt to fra blissfullcreations og er kjempefornøyd med begge to, kan definitivt anbefales. Her kan man få i alle størrelser man måtte ønske omtrent, så her kan man se på både lengde og omkrets og finne noe man har lyst til å prøve Anonymkode: 6cebe...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vi bruker alltid kondom. Som sagt gjør han det han kan for å holde ut lengre men vi blir ikke kompatible der slik ting er nå. Når han må sakke tempo, mister jeg også min oppbygging. Anonymkode: 45eea...08a Får slike servietter hos kondomeriet som egentlig funker ganske bra. Anonymkode: 013ec...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #11 Del Skrevet 55 minutter siden Hei.. jeg og min man bruker Blivved Delay Servietten, fåes på nytelse,no Det gikk fort for han før, men nå holder han ut neste i 1 time uten at det går for han:) Anonymkode: 4afff...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå