Gå til innhold

Andre her med klitorisatrofi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste en artikkel på Healthline om klitorisatrofi og kjenner meg så igjen. Ingen nytelse av klitorisstimuli og blir fort sår og øm. Bare en kort økt med vibrator gir alt for mye stimulering, til tross for lav styrke på vibrator. Fingring føles nesten som å gnikke på vanlig hud, bitte litt nytelse (egentlig bare nytelse av at han tar på meg, og ikke av selve fingringen/klitorisstimulien). Tenner vaginalt, men ikke i klitoris. Lav libido. Klitoris føles «gjemt», kjenner rett og slett nesten ingenting der. 

Leste at dette gjerne kommer av mange år uten seksuell aktivitet og det stemmer også veldig godt for meg. Klitoris blir veldig liten eller forsvinner nesten pga lite stimuli. Og at behandling nr 1 er å ha sex, nr 2 er trening for blodgjennomstrømming i hele kroppen, og evt nr 3 er testosteronbehandling. Samboeren min er en veldig god partner jeg matcher godt med på alle områder. Så sex-delen skal vi nok løse, men etter alle år uten å se noe poeng i å stimulere klitoris så sitter dette veldig langt inne. Aldri hatt orgasme.

Håper noen kan dele lignende erfaringer her, er bare godt å ikke være alene. Oppsøkte sexolog tidligere, en ganske anerkjent her i byen jeg bor i, det hjalp ingen verdens ting da vedkommende ikke kom med noe nyttig. Informasjonen over har jeg selv kommet frem til, så det var en øyeåpner da jeg oppdaget at klitorisatrofi er en greie. 

Anonymkode: 917c5...23b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å skrive at jeg er i 30-årene. - TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke det samme, men svarer likevel siden beskrivelsen du kommer med likevel høres velkjent ut. Jeg må ha veldig mye glidemiddel på klitoris (og være ekstremt tent i forveien, som jeg sjeldent blir, som regel fungerer det dårlig før penetrering). Selv da føles det bare som å gni på vanlig hud ganske lenge før jeg plutselig kjenner mer. Og da får jeg veldig lett orgasme  men tenner altså null på å bli tatt på klitoris, synes egentlig det er litt ekkelt, og foretrekker å ordne det selv, selv om jeg etterhvert får orgasmer. Men her fungerer en myk vibrator (både sånn egg og womanizer, men må som sagt ha masse glidemiddel, lav innstilling og godta at det føles for mye ut før det blir digg (gjerne ta små pauser). Er jo ikke sikkert det er sånn for deg, men tenkte jeg måtte svare likevel da jeg kjente meg såpass igjen.

Anonymkode: 96886...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har ikke det samme, men svarer likevel siden beskrivelsen du kommer med likevel høres velkjent ut. Jeg må ha veldig mye glidemiddel på klitoris (og være ekstremt tent i forveien, som jeg sjeldent blir, som regel fungerer det dårlig før penetrering). Selv da føles det bare som å gni på vanlig hud ganske lenge før jeg plutselig kjenner mer. Og da får jeg veldig lett orgasme  men tenner altså null på å bli tatt på klitoris, synes egentlig det er litt ekkelt, og foretrekker å ordne det selv, selv om jeg etterhvert får orgasmer. Men her fungerer en myk vibrator (både sånn egg og womanizer, men må som sagt ha masse glidemiddel, lav innstilling og godta at det føles for mye ut før det blir digg (gjerne ta små pauser). Er jo ikke sikkert det er sånn for deg, men tenkte jeg måtte svare likevel da jeg kjente meg såpass igjen.

Anonymkode: 96886...a0c

Tusen takk for svar! Hva er det som gjør at du tenker du ikke har klitorisatrofi? Og kan jeg spørre om du har vært utsatt for seksuelt overgrep noengang? Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt det samme her. Har veldig liten klitoris, som jeg egentlig bestandig har følt at ikke virker skikkelig. Må ha på mye glid for at det ikke gjør vondt med berøring, og helt umulig å fingre leg selv til orgasme. 

Har egentlig funnet ut at det som gir orgasme må ligge litt dypere og skjult hos meg, så det som fungerer er womaniser duo og å liksom få kontakt med muskler innvendig som drar i klitoris på en måte. Fingrene og tunge er kun litt deilig dersom mye glid og svært forsiktig mann, så blir oftest ganske meningsløst som annet enn litt kos om han er varsom nok. 

Har nå likevel ikke problemer med å komme verken alene eller med partner, men måtte litt utforsking til for å komme hit. 

Anonymkode: c75e3...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...