AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Er venninne med mammaen. De får baby nå i juletider. Storesøster på 4år er veldig sjalu på babyen som kommer. Vet ikke om det har betydning. Men hva bør jeg kjøpe som kan få tankene hennes på? Puslespill og slikt er kanskje kjedelig? Jeg har ikke barn, har ingen peiling. Setter stor pris på tips. Anonymkode: e39c6...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Magiske tusjer, klistermerkeøredobber Anonymkode: a0132...be2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Fargelegging/klistremerkesbok med feks My Little Pony eller Gabbys dukkehus og evt tusjer. Sett for å lage enkle armbånd. Et lego sett fra 4 år. Et fint kosedyr. Figurer å leke med feks Gabby, Bluey, My Little Pony, Stitch. Anonymkode: ef93e...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er venninne med mammaen. De får baby nå i juletider. Storesøster på 4år er veldig sjalu på babyen som kommer. Vet ikke om det har betydning. Men hva bør jeg kjøpe som kan få tankene hennes på? Puslespill og slikt er kanskje kjedelig? Jeg har ikke barn, har ingen peiling. Setter stor pris på tips. Anonymkode: e39c6...81a er kun babyen som skal ha, ikke storesøsken og foreldre og sånt, veldig snålt tradisjon hos mange Anonymkode: 5de18...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): er kun babyen som skal ha, ikke storesøsken og foreldre og sånt, veldig snålt tradisjon hos mange Anonymkode: 5de18...4d7 Storesøsken trenger å bli sett og satt pris på. Ikke bare babyen. Babyen bryr seg jo ikke. Anonymkode: ef93e...5a5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuefisk Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Vi har kjøpt matchende klær til baby og søsken, både til egne barn og venner, når det har kommet småsøsken. De største pleier å synes det er kjempestas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): er kun babyen som skal ha, ikke storesøsken og foreldre og sånt, veldig snålt tradisjon hos mange Anonymkode: 5de18...4d7 Tror du er litt snål jeg. Anonymkode: 4c289...fe1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Takk for gode forslag😃 Tar gjerne i mot fler av de Anonymkode: e39c6...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Åse blir storesøster av Lina Raknes - Åse-serien (Innbundet) - Norli Bokhandel Anonymkode: eb287...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden evt denne En ny baby og følelsene mine | ARK Bokhandel Anonymkode: eb287...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Ville kjøpt en bok og et lite kosedyr. Anonymkode: 93077...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): er kun babyen som skal ha, ikke storesøsken og foreldre og sånt, veldig snålt tradisjon hos mange Anonymkode: 5de18...4d7 Babyen er jo den som bryr seg minst! Det er viktigere å gi oppmerksomhet til storesøsken! Anonymkode: 68e44...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå